Ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de setlist, of verschilt deze per concert?
Heel erg, of een klein beetje?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja.
Hier ook!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:28 schreef Rolie het volgende:
Edit: kaartjes (vloer) zijn binnen!
Dat is inderdaad jammer zeg, maar goed, mag ook de pret niet al teveel drukken...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:42 schreef p_iglet het volgende:
Caroline zal niet meedoen met de tour aan het eind van dit jaar. De 2de drummer die met twclassic er al naast speelde, zl de komende tour meedoen ipv Caroline.
Ahoy en intiem? hmm die link kannik nog niej leggen hoor. Want ik vind het helemaal niet intiem..hehe...dan moet je echt naar de kleine zaaltjes gaan zoals melkweg en 013 etc. Dat is een stuk intiemer dan dat de ahoy ooit zal zijnquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:37 schreef MadGuy het volgende:
Wat een gave show en wat een gave band! Ik ben voor het eerst naar een concert van hen geweest en ik heb het enorm naar mijn zin gehad. Ik wist trouwens ook niet dat Ahoy zo klein en intiem was.
Die Poolse band... ach, het hoort erbij. Alle nummers klonken best wel hetzelfde LOL...
naar londen gaak niej hoor...en het gelredome is een galmbak net als de arena, dus liever niet als welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:03 schreef MadGuy het volgende:
Moet jij eens naar Earl's Court in Londen of het Gelredome in Arnhem gaan. Dan is Ahoy intiem hoor...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:56 schreef MadGuy het volgende:
Een goede vriendin van me heeft kaartjes geregeld voor het concert van The Corrs in Ahoy te Rotterdam eind oktober. Wie gaan er nog meer?
De zaal gaat om 18.30 uur open, dus als je echt vooraan wilt staan zou ik zorgen dat je vooraan in de rij staat buitenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:26 schreef MrBloom het volgende:
Ja, eindelijk ... hoe laat moet je binnen zijn om vooraan te staan?
Is goed, zo te zien komt er verder toch niemandquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:48 schreef MrBloom het volgende:
Misschien kom ik wel achter je staan dan ... :p
* hoopt van welquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:47 schreef MadGuy het volgende:
Komt er van deze tour ook zoiets als een DVD uit eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |