in missie 8 krijg je een upgrade voor je AR dan kan hij een waterspuit dragen op zen rug en kan je de vijand uitschakelen door op hun hoofd te springen,dan krijg je een paddestoel en dan groei je waardoor je bij verborgen sterren kan komenquote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij is erg leuk, maar er de gameplay is iets te beperkt vind ik.
Ik zit nu trouwens in missie 4. Vanaf missie 1 tot/met nu doe ik steeds het zelfde: Coveren en flanken. Ik vind dit nu al saai worden. En als je dood gaat moet het level weer helemaal opnieuw geladen worden. Hopelijk komt er nog wat meer afwisseling.
Neee serieusquote:Op zondag 27 juni 2004 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand al opgevallen dat je gaten in je smoke kan maken met handgranten
door de druk gaat het smoke weg
Dat is nog niks, wacht maar tot je team een keer vol wordt geraakt door een RPG.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
Neee serieusDie engine
![]()
Onzin. Ik ben een van de weinige gamers die ook echt alle soorten games probeert. Hoe kan ik anders mijn oordeel geven over een game.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
of je stelt je niet open voor andere games die niet afstammen van 12 jaar oude spellen
Dan kun jij niet lezen. Rainbow Six vond ik interresant, Halo is leuk, maar in mijn ogen overgewaardeert, PGR is niet mijn soort spel & riddick is leuk, maar veel te kort.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
Rainbow six is kut....project gotham racing is kut....halo is saai.....teveel bummapping in chronicles of riddick...teveel race games op de xbox..........
alles is kut op de xbox volgens jou
Waren we allemaal maar shizo. Dan was niemand eenzaam.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:29 schreef Dr.Daggla. het volgende:
BMH, we weten het inmiddels...
twi kom live dan gast..........quote:Op zondag 27 juni 2004 19:33 schreef twi het volgende:
Ach jongens, het gaat erom wat wij van die game vinden, niet wat iemand vindt die zijn ondertitel heeft gewijd aan de grootste kwijlebalk die ooit op de E3 heeft gestaan...
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Waren we allemaal maar shizo. Dan was niemand eenzaam.
Ontopic:
Ik vind het "gebruiken" van mortier vuur nog het coolst tot nu toe. Zuper vet om alles door de lucht te zien vliegen.
Die ene missie,waarbij je vijanden, renend uit het ziekenhuis, moest neerknallen vind ik ook erg vermakelijk. Sta je ze daar lekker op te wachten met je granaten al in de aantocht![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |