Euh.. spyware verboden?? Linkje aub..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:07 schreef switchboy het volgende:
eigenlijk zou je c2 media of bedrijven zoals coolwebsearch de rekening moeten sturen voor de problemen die ze veroorzaken (spyware is in Nederland nl verboden). (alleen jammer dat het meestal buitenlandse bedrijven zijn)
Btw hier is nog een site met veel varianten van CWS
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
quote:[knip]Desgevraagd zei PvdA-kamerlid Martijn van Dam hierover: "Spyware is in Nederland verboden. Dat is terecht, want het is schandalig als bedrijven zonder dat je het weet je activiteiten op internet bespioneren. Dat verbod moet wel gehandhaafd worden. Als consument heb je niks aan een verbod waarvoor geen adequate handhaving geregeld is." Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/33067
Dat is interessant. Mijn WMP doet het niet meer. En een nieuwe versie kan niet geinstalleerd worden, want dan krijg ik elke keer een error.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:31 schreef Ickeane het volgende:
Mplayer2.exe en of windowsmedia player
schijnen het ding weer te installeren
maar kan zijn dat nog veel meer windows .exes geinfecteerd zijn :S
Hopen van niet.. hij zit er weer op ga hem vanavond weer verwijeren
Hmm.. lekker dan. Waar kan ik mijn schadeclaims gaan indienen??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:15 schreef switchboy het volgende:
[..]
Welke veilige modus draai je dan, met of zonder netwerkondersteuning?quote:Er draaien constant processen mee zoals qwddfeqs.exe, deze kun je wel killen maar er komt direct een proces voor terug met een gelijksoortige naam, zelfs in veilige modus (!!)
gedaan, maar alle meuk staat er nog gewoon opquote:Op maandag 8 november 2004 18:24 schreef martax het volgende:
Is het sinds je zusje messenger-plus heeft geïnstalleerd?
Zo ja, dan messenger-plus deïnstalleren en daarna opnieuw installeren ZONDER sponsorpragramma (hij vraagt tijdens de installatie zelf of je dat wil installeren of niet, maar aangezien het lijkt of het gaat over de standaard overeenkomst vergeten veel mensen hier "nee" aan te vinken)
Als bovenstaande niet werkt kan het zijn dat je al teveel van het sponsorprogramma hebt vern**kt, in dat geval wil het wel eens helpen msg+ nog een keer te installeren MET sponsorprogramma en daarna bovenstaand proces nog een keer te doorlopen
zonderquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:58 schreef Sassie het volgende:
[..]
Welke veilige modus draai je dan, met of zonder netwerkondersteuning?
ja dat zou wel moeten.. ik snap ook niet hoe dat prog het voor elkaar krijgtquote:Als het goed is zou er behalve de basisprocessen van windows niks anders in de veilige modus opgestart moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |