abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juni 2004 @ 17:12:32 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20206837
quote:
De Europese Voetbalbond UEFA heeft zaterdagmorgen in Faro tienduizenden Nederlandse sponsorattributen in beslag genomen. Dit gebeurde op de feestlocatie van de supportersclub van Oranje.

In Portugal is een noodwet in werking getreden, die het verbiedt andere sponsornamen te tonen dan de officiële sponsors van het EK Voetbal. Zo werd eerder bekend dat de Heineken Luidsprekerhoed verboden zou worden in de stadions; het Deense biermerk Carlsberg is hoofdsponsor van het EK en wilde de toeters niet in het stadion hebben.

"We hebben nog 10.000 vlaggetjes en 10.000 kroontjes, die we graag hadden willen weggeven. Maar helaas is dat nu verboden", aldus voorzitter Lloyd Vandenberg van de supportersclub. Door de UEFA werd zelfs een oranje geschilderde Engelse dubbeldekker afgeplakt, dit omdat daar de naam van een Nederlandse kroeg op stond.
Belachelijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_20206854
Inderdaad een belachelijk overtrokken actie
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_20206860
Inderdaad.... laat ze dan de stickers van die kroeg van de bus afkrabben, of deel ducktapoe uit om de sponsornamen te bedekken Meteen afpakken.. Tsss...
pi_20206871
Dieven zijn het!
PE#1
pi_20206886
pi_20206888
Standaardprocedure. Wel begrijpelijk, niet leuk.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 17:15:50 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20206910
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:14 schreef keeper het volgende:
Standaardprocedure. Wel begrijpelijk, niet leuk.
Een noodwet is een standaardprocedure? Was het hier in 2000 ook zo? Of op andere toernooien?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_20206925

Geweldig! Eerste goede actie van de UEFA tot nu toe, ophoepelen met die dingen!

Laat je toch niet allemaal als reclamzuil gebruiken, stelletje idioten.
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 26 juni 2004 @ 17:17:57 #9
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20206939
quote:
Door de UEFA werd zelfs een oranje geschilderde Engelse dubbeldekker afgeplakt, dit omdat daar de naam van een Nederlandse kroeg op stond.
dat is wel erg belachelijk
De Narcis van Gabon
  zaterdag 26 juni 2004 @ 17:18:35 #10
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_20206947
Ik vind het te ver gaan. Het is gewoon kinderachtig in hoeverre ze de regel doortrekken, stelletje mierenneukers.
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  zaterdag 26 juni 2004 @ 17:18:40 #11
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_20206949
hierdoor komen ze alleen maar meer in het nieuws (heineken dan)
Bernie en ik zijn tof.
pi_20206954
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:15 schreef static het volgende:
Was het hier in 2000 ook zo? Of op andere toernooien?
Het gebeurt wel vaker bij sportevenementen waar sponsors voor veel geld reclameborden hebben gekocht ja. Dat in een bepaalde range rondom het stadion geen concurrerende reclame mag zijn.

Denk maar niet dat je ook maar een Pepsi-postertje zult aantreffen in Athene van de zomer.
pi_20206959
wat een belachelijke onzin

volgens mij willen ze bij de UEFA gewoon allemaal zelf een heineken luidsprekenhoed hebben
pi_20206974
Sorry hoor, hoe triest ben je dan?!
  zaterdag 26 juni 2004 @ 17:24:54 #15
98366 blogbuster
blogbuster.nl
pi_20207034
Ik heb 't ook al op frontpage geknald, maar ik vind het belachelijk. !!! we zouden eigenlijk eens flink daar de boel op stelten moeten zetten. Heel fok met die toeters vanavond bij de uefa organisatie!
Soms moet je keihard vallen om weer goed op te staan. Dit is gebeurd.
Wat een achterlijk culteer ik :R er op ;(
pi_20207222
Kunnen we hier ook een site voor openen om te stemmen dat dit een belachelijke actie is?
All good things must come to an end...
pi_20207297
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:15 schreef static het volgende:

Een noodwet is een standaardprocedure? Was het hier in 2000 ook zo? Of op andere toernooien?
In 2000 moest ik ook een Guinness-vlag inleveren.

Kinderachtig, maar sponsors zijn heilig. In de Tour mocht er tot een paar jaar geleden ook nergens een grote Pepsivlag hangen omdat Coca-Cola een grote sponsor was.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20207326
Inderdaad belachelijk. En die hele noodwet is trouwens erg ondoordacht. Dit soort acties leidt uiteindelijk eerder tot *weerstand* tegen de sponsoren van dit EK dan dat het ze extra verkoop oplevert.

Ik bedoel: als je dit leest, over die Heineken-toeters, ga je toch gelijk een hekel krijgen aan Carlsberg? Sneu, dit.
pi_20207336
Zo zie je maar weer waar het in die sport om draait. Geld...niets meer en niets minder. Het feit dat er ook nog tegen een bal getrapt wordt lijkt maar bijzaak.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_20207343
deden ze in porto ook al tijden NL-Duitsland... en het werd gewoon op een bult gegooid daarna... iedereen kon pakken wat hij/zij wilde...
pi_20207353
Ja jongens (en meisjes), het is allemaal heel belachelijk enzo. Maar draai het ff om: Carlsberg betaalt vele miljoenen om sponsor van het EK te zijn en dan komt een concurrerend merk met een stel hoedjes waar groot de merknaam opstaat die zo kunnen meeliften van de exposure van het EK voor een fractie van het bedrag dat Carlsberg daarvoor heeft betaald.

Ik kan begrijpen dat als je zo veel geld in een toernooi pompt, je daar ook wat garanties voor terug wilt hebben. En zonder die garanties, geen sponsor, en zonder die sponsor geen EK.
pi_20207361
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:41 schreef wonko het volgende:
Zo zie je maar weer waar het in die sport om draait. Geld...niets meer en niets minder. Het feit dat er ook nog tegen een bal getrapt wordt lijkt maar bijzaak.
Wat denk je dat zo'n evenementje organiseren kost?
pi_20207369
Ik vind het veel belachelijker dat supporters zich laten behangen met reclame artikelen, das mij mening hoor..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_20207371
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:41 schreef wonko het volgende:
Zonder geld kun jij geen voetbal kijken, zo is het wel.
pi_20207409
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:42 schreef keeper het volgende:

[..]

Wat denk je dat zo'n evenementje organiseren kost?
Lekker belangrijk...als jij de betalende fans hun speelgoed gaat afpakken ben je helemaal verkeerd bezig. Zoals gezegd betalen de fans om voetbal te mogen zien en moedigen ze 'hun' team graag aan met bepaalde attributen. Als dat al niet meer mag waar ben je dan helemaal mee bezig? Dan heeft het toch helemaal niets meer met sportiviteit te maken?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')