quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
TALLY!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:08 schreef Weemz het volgende:
mooi krukje!
Ik was gvd weer ¤ 42,95 kwijtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:19 schreef Jerruh het volgende:
ow en ang3l: zo ken ik je weer. althans, zo ken ik ikea-koopgedragw eer
.
Zozo, mijn kamer wordt Connexxion groen/geel met oranje en lichtblauwe vlakken/strepen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vind ik al sinds dat we samenwonen maar Pupje wou 'm nooit hebben. Tis nl een kinderkrukje
En die kleur is mijn lievelingskleur. Heb er een gieter van, 3 vazen, dekbed, tafeltje, 3 wandrekken, placemats, soepkommen, beslagkom, ijskommen, handdoeken, theedoeken, deken voor op de bank, 3 kussens voor op de bank, tandenborstelhouder, fotoalbums, kaarsen en kaarsenhouders, likeur en kleren.
En nu net nog dat krukje en een tafellamp:
[afbeelding]
En van de zomer wordt de slaapkamer muur die kleur
ZIEN!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gvd weer ¤ 42,95 kwijt
Een tafellamp, een MEGA coole hanglamp (met blauwe diodes in glas versmolten), een kussen, 3 vazen en dat krukje.
Ik had m'n post hierboven al ge-editquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:26 schreef Weemz het volgende:
[..]
ZIEN!
Klinkt erg stoerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:25 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zozo, mijn kamer wordt Connexxion groen/geel met oranje en lichtblauwe vlakken/strepen...
Bij de weg: wie is Pupje? Of zeg ik nu iets heel verkeerds?
Nope. Hij zit niet op fok (wel op gay.nl als chemis3)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:28 schreef Weemz het volgende:
Ik zal fotos upladen als 'ie af is (Before & After)
>> Ja dat had ik begrepen, maar ik heb hem volgens mij (nog) niet op Fok! gezien?
Aaaaaaawwwwwww arme pupjequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Pupje kreeg net een hartverzakking.
Fuzz was in slaap gevallen tegen het hek aan, op z'n zij, en pupje dacht dat ie dood was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |