Jaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:38 schreef Fliepke het volgende:
daphne ben je trouwens misvormd?
juist,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:45 schreef EgoTrippin het volgende:
Mensen die beweren dat het alleen om het innerlijk gaat, zijn simpelweg onrealistisch. Als uiterlijk niet belangrijk was, waarom besteden we er dan zoveel zorg aan? Waarom zijn zoveel mensen onzeker over hun uiterlijk? Het is toch niet belangrijk? Op termijn wordt innerlijk belangrijker in relaties, dat wel.
Als ik zo vrij mag zijn, wat 'mankeer' je allemaal dan?... Dit zeg ik niet om er vervolgens smakeloos om te gaan lachen maar om me de situatie beter voor te kunnen stellen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:43 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb idd niet alles wat ik heb opgesomd. Ik heb een slechte huid met puisten, schilfers en kleine littekens. Niet echt smakelijk voor tijdens de seksquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:10 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn, wat 'mankeer' je allemaal dan?... Dit zeg ik niet om er vervolgens smakeloos om te gaan lachen maar om me de situatie beter voor te kunnen stellen.
Ik kan me niet voorstellen dat je alles uit de OP zelf ook hebt.
Nou, kijk eens in het puistjes topic, er zijn tegenwoordig echt goede middeltjes op de marktquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:17 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik heb idd niet alles wat ik heb opgesomd. Ik heb een slechte huid met puisten, schilfers en kleine littekens. Niet echt smakelijk voor tijdens de seks![]()
Ik had het niet over de puisten in mijn gezicht...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:27 schreef Fliepke het volgende:
Nou, kijk eens in het puistjes topic, er zijn tegenwoordig echt goede middeltjes op de markt.
puisten zijn puisten lijkt mijquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:31 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de puisten in mijn gezicht...
Oh okay, wat zegt de dokter/dermatoloog er dan van?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:31 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de puisten in mijn gezicht...
Ik heb niks laten doen aan de puisten die niet in mijn gezicht zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:37 schreef Fliepke het volgende:
Oh okay, wat zegt de dokter/dermatoloog er dan van?
deels eens, die vrouw van die brillen reclame zet op den duur ook zo'n bril op...ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:41 schreef Speth het volgende:
Nee, zou ik niet overheen kunnen kijken...
Overigens vind ik een bril erger dan bijv. hier en daar een puistje. Weet niet goed waarom, maar bij meisjes vind ik 't ongelooflijk truttig staan, kan een meid met een bril eigenlijk niet mooi vinden...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:29 schreef xyroquell het volgende:
Het wordt wat anders als iemand bijvoorbeeld een ledemaat mist.. NIET DAT IK HET PER DEFINITIE NIETS VINDT... maar het innerlijk moet dan wel heel veel goed maken. Ookal kan de persoon in kwestie zichzelf nog prima redden, bijvoorbeeld door gebruik te maken van hulpmiddellen als een rolstoel ofzo... zodra je daar bent, ben je toch bezig met een stukje verzorging.
Ehm: U sure?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:45 schreef Onderbroek het volgende:
want als je vraagt van:"hoe ziet jouw droomprins/prinses eruit?" dan ga je niet zeggen van dat je iemand wilt met grote brandwonden ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |