abonnement Unibet Coolblue
pi_20203853
Te beginnen met Bosvelt, Zenden, V/d meijde een volle wedstrijd inzetten.... wat nog meer?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20203888
Oeps, ernstige typo... Doc?

-wel toepasselijk bij topic trouwens -
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20204046
al zijn wissels bewaren omdat hij Van Hooydonk, Makaay en Westerveld erin wilt zetten voor penalties :|
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:06:19 #5
93916 quattro
What the FOK!
pi_20204177
Oranje te defensief laten spelen.. volgens mij spelen we gewoon het beste door die Zweden onder druk te zetten, de verdediging is hun zwakke plek!

Aanvallûh!!!!

  Redactie Frontpage zaterdag 26 juni 2004 @ 15:08:07 #6
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_20204224
Makaay niet inzetten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:11:17 #7
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_20204309
Sneijder uit de basis te laten...
Gaat ie nog doen ook...
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  Redactie Frontpage zaterdag 26 juni 2004 @ 15:12:06 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_20204335
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:11 schreef DaMayan het volgende:
Sneijder uit de basis te laten...
Gaat ie nog doen ook...


Ik zie het gebeuren ja

Nog 5u32min voor Zweden - Nederland trouwens
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_20204370
De Boer in de basis.......................
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20204378
bosvelt voor robben wisselen
De aanhouder wint :D
  Redactie Frontpage zaterdag 26 juni 2004 @ 15:14:19 #11
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_20204385
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:13 schreef The_Yellowman het volgende:
bosvelt voor robben wisselen
Een ezel stoot zich in het algemeen...

acht wat zeg ik. Dick is nog erger dan een ezel
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_20204439
dick doet niks meer fout...


De aanhouder wint :D
pi_20204478
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:13 schreef cultheld het volgende:
De Boer in de basis.......................
Wat is er mis met de Boer dan
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:20:06 #14
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_20204506
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

Wat is er mis met de Boer dan
`


Heb je ff?
pi_20204507
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:13 schreef The_Yellowman het volgende:
bosvelt voor robben wisselen
  Redactie Frontpage zaterdag 26 juni 2004 @ 15:20:35 #16
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_20204516
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

Wat is er mis met de Boer dan
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_20204560
de Boer opstellen
pi_20204578
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:20 schreef Nyrem het volgende:

[..]

`


Heb je ff?


De Boer speelde tegen de Letten een puike wedstrijd, waarom zou hij dat vanavond niet doen. Daarnaast is verpaskovivis sneller dan Zlatan/Larsson en daar had Frank ook geen moeite mee.....
pi_20204581
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

Wat is er mis met de Boer dan
Als je dat niet weet, weet je zeker niets van voetbal
pi_20204619
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:08 schreef Etcetera het volgende:
Makaay niet inzetten
PE#1
pi_20204621
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je dat niet weet, weet je zeker niets van voetbal
Omdat ik geen wannbe-basher ben, weet ik niets van voetbal?
pi_20204647
Wat een eeuwige zeikerds zijn jullie.
pi_20204672
De Boer staat er wel meteen in vanavond. Ik hoop zo dat Makaay erin mag vanaf de eerste minuut. Maar weinig kans met Dick.
PE#1
pi_20204727
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:28 schreef convinced het volgende:
De Boer staat er wel meteen in vanavond. Ik hoop zo dat Makaay erin mag vanaf de eerste minuut. Maar weinig kans met Dick.
Wat is er mis met van Nistelrooij? Het team van tegen letland staat als een huis, gewoon zo laten.
pi_20204760
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:30 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat is er mis met van Nistelrooij? Het team van tegen letland staat als een huis, gewoon zo laten.
Kijk eens naar z'n onderschrift
pi_20204764
de boer in de basis Beter dan die bouma
pi_20204822
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

Wat is er mis met de Boer dan
hahahaha beter staat Ooijer op die positie. De Boer houdt Zlatan en Larsson echt niet bij..
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20204921
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 15:26 schreef Woffel het volgende:

[..]

Omdat ik geen wannbe-basher ben, weet ik niets van voetbal?
* zucht

  • Hij is traag
  • Hij kan niet mandekken
  • Hij heeft elke wedstrijd een "de Boertje
  • Als hij erin staat parasiteerd hij op Stam
  • Hij is over the hill


    Frank de Boer heeft zijn tijd gehad in 98, toen hij op zijn top zat. Ik blijf erbij dat het een risico is als je voor hem kiest.
    Hij heeft nog steeds die pass in zijn linkervoet, maar dat weegt niet op tegen zijn nadelen. Tegen voetbaldwerg Letland ging het goed ja, maar Letland speelde met 1 spits en die was voor Stam.
  • pi_20205006
    De Boer lijkt mij ook een risico eigenlijk, maar dat vind ik altijd al... nauwelijks zelfkritiek, slechte verdediger, als het op scherp komt te staan vanavond (en daar mag je wel vanuit gaan) mist hij denk ik de snelheid en agressie om de zweden af te stoppen
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
    pi_20205129
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:39 schreef Duiveltja het volgende:

    [..]

    * zucht

  • Hij is traag
  • Hij kan niet mandekken
  • Hij heeft elke wedstrijd een "de Boertje
  • Als hij erin staat parasiteerd hij op Stam
  • Hij is over the hill


    Frank de Boer heeft zijn tijd gehad in 98, toen hij op zijn top zat. Ik blijf erbij dat het een risico is als je voor hem kiest.
    Hij heeft nog steeds die pass in zijn linkervoet, maar dat weegt niet op tegen zijn nadelen. Tegen voetbaldwerg Letland ging het goed ja, maar Letland speelde met 1 spits en die was voor Stam.
  • amen
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      zaterdag 26 juni 2004 @ 15:50:40 #31
    96343 ernstig.com
    webicon werkt niet?
    pi_20205189
    Wat Dick goed kan verknallen:

    - Kluivert in de basis zetten voor Van The Man
    - Bosvelt in de basis of als wissel inbrengen
    - Westerveld in de basis voor Flappie (Westerveld kan prima bellen, maar daar blijft het bij)
    - Met een 5-4-1 systeem gaan spelen

    Jaaaa... Dick kan nog een boel verkloten. Wat mij betreft rot hij nog steeds op na dit EK.
    op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
    pi_20205243
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:39 schreef Duiveltja het volgende:

    [..]

    * zucht

  • Hij is traag
  • Hij kan niet mandekken
  • Hij heeft elke wedstrijd een "de Boertje
  • Als hij erin staat parasiteerd hij op Stam
  • Hij is over the hill


    Frank de Boer heeft zijn tijd gehad in 98, toen hij op zijn top zat. Ik blijf erbij dat het een risico is als je voor hem kiest.
    Hij heeft nog steeds die pass in zijn linkervoet, maar dat weegt niet op tegen zijn nadelen. Tegen voetbaldwerg Letland ging het goed ja, maar Letland speelde met 1 spits en die was voor Stam.
  • Je ziet wat over het hoofd. Waar het in de wedstrijd tegen duitsland en deels tegen tsjechie ontbrak was leiderschap, een verlengstuk van de coach langs de lijn zeg maar. En het was te zien de spelers liepen als een dolle door elkaar heen. Zijn sportieve kwaliteiten zijn dan misschien niet meer zo goed maar hij heeft veel ervaring en leiderschap waar een Bouma of een Cocu dat niet heeft.
    pi_20205277
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:50 schreef ernstig.com het volgende:
    Wat Dick goed kan verknallen:

    - Kluivert in de basis zetten voor Van The Man
    - Bosvelt in de basis of als wissel inbrengen
    - Westerveld in de basis voor Flappie (Westerveld kan prima bellen, maar daar blijft het bij)
    - Met een 5-4-1 systeem gaan spelen
    Dat doet hij niet, heeft ie van tevoren al aangegeven.
    pi_20205441
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:50 schreef ernstig.com het volgende:
    - Kluivert in de basis zetten voor Van The Man
    40 goals in 80 interlands is natuurlijk veel te mager
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:53 schreef Steijn het volgende:

    [..]

    Je ziet wat over het hoofd. Waar het in de wedstrijd tegen duitsland en deels tegen tsjechie ontbrak was leiderschap, een verlengstuk van de coach langs de lijn zeg maar. En het was te zien de spelers liepen als een dolle door elkaar heen. Zijn sportieve kwaliteiten zijn dan misschien niet meer zo goed maar hij heeft veel ervaring en leiderschap waar een Bouma of een Cocu dat niet heeft.
    Sorry, maar dit is dom geblaat.

    Jij wilt dus een zwakke verdediger inbrengen om een leider te hebben? Wat is dat nou voor gedachte?
    Bouma heeft is nooit als captain aangesteld dus waarom je hem erbij haalt is mij een raadsel.
    pi_20205443
    Kluivert had allang weer een ticket terug moeten hebben, die gast zit nu permanent de bank te bewaken. Makaay lijkt me 2e keus, Kluivert moet nog maar een jaartje bij een leuke club gaan oefenen met zijn techniek..
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
      zaterdag 26 juni 2004 @ 16:07:43 #36
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_20205582
    Eigenlijk zijn alle verdedigers bij ons zwak, muv Stam. Heitinga zou nog wel eens wat kunnen worden maar die moet niet rechtsback staan.
    What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
    - Oriana Fallaci 1929-2006
    pi_20205587
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:01 schreef kamagurka het volgende:
    Kluivert had allang weer een ticket terug moeten hebben, die gast zit nu permanent de bank te bewaken. Makaay lijkt me 2e keus, Kluivert moet nog maar een jaartje bij een leuke club gaan oefenen met zijn techniek..
    Makaay tweede keus? Na wie??
    PE#1
      zaterdag 26 juni 2004 @ 16:08:46 #38
    96343 ernstig.com
    webicon werkt niet?
    pi_20205600
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:07 schreef convinced het volgende:

    [..]

    Makaay tweede keus? Na wie??
    Eh, Ruud?
    op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
    pi_20205604
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
    Sorry, maar dit is dom geblaat.

    Jij wilt dus een zwakke verdediger inbrengen om een leider te hebben? Wat is dat nou voor gedachte?
    Bouma heeft is nooit als captain aangesteld dus waarom je hem erbij haalt is mij een raadsel.
    Jongen lees eens wat management boeken. Het ideale van een elftal is dat ze, als je het team goed op elkaar afstemt, meer kunnen bereiken dan elf man apart. Dat heet synergie. De boer heeft iets mindere kwaliteiten dan iemand anders maar hij weet wel dat synergie voordeel uit de groep te halen. En dat compenseert makkelijk zijn wat mindere fysieke spel.

    Dat synergie werkt wordt toernooi na toernooi bewezen. Bij het WK 02 waren er de Zuid-Koreanen, nu zijn het de Grieken. Allemaal elftallen met op papier de mindere spelers maar ze zijn wel een team, ze halen dus dat synergie voordeel uit het elftal. En het gevolg is duidelijk beide, op papier zwakke teams, halen de halve finale. De op papier sterke team, Frankrijk, Engeland, Italie en Spanje zitten al weer thuis.

    Het synergie voordeel wordt in de voetballerij ongelooflijk onderschat. Vaak wordt gedacht dat als je 11 topspelers bij elkaar zet het ook een goed elftal wordt, dat is zeker niet het geval. Daarom moet de Boer in het team.

    Verder haalde ik Bouma aan omdat de Boer voor hem is ingevallen.
    pi_20205696
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:08 schreef ernstig.com het volgende:

    [..]

    Eh, Ruud?
    Maar Andy is toch duidelijk tweede keus na Roy. Roy speelt rechts ook goed. Ik pleit voor v.l.n.r. Arjen - Ruud - Roy
    PE#1
    pi_20205742
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:08 schreef Steijn het volgende:

    [..]

    Jongen lees eens wat management boeken. Het ideale van een elftal is dat ze, als je het team goed op elkaar afstemt, meer kunnen bereiken dan elf man apart. Dat heet synergie. De boer heeft iets mindere kwaliteiten dan iemand anders maar hij weet wel dat synergie voordeel uit de groep te halen. En dat compenseert makkelijk zijn wat mindere fysieke spel.
    Een positieve rol in dit proces spelen kan alleen als het spel van de betrokkene zelf bovengemiddeld is imho.
    Kijk naar Robben, die speelt de pannen van het dak en dat straalt af op de rest van de groep, zonder dat hij actief een leidersrol bekleedt.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_20205752
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:14 schreef convinced het volgende:

    [..]

    Maar Andy is toch duidelijk tweede keus na Roy. Roy speelt rechts ook goed. Ik pleit voor v.l.n.r. Arjen - Ruud - Roy
    Yes please
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zaterdag 26 juni 2004 @ 16:23:22 #43
    96343 ernstig.com
    webicon werkt niet?
    pi_20205846
    Brian Roy? WTF?
    op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
    pi_20205894
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:18 schreef Woffel het volgende:

    [..]

    Wat is er mis met de Boer dan
    laaanggzaaaamm
    pi_20205906
    Ernstig.com heeft zijn lolbroek aan...
    PE#1
    pi_20205910
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:14 schreef convinced het volgende:

    [..]

    Maar Andy is toch duidelijk tweede keus na Roy. Roy speelt rechts ook goed. Ik pleit voor v.l.n.r. Arjen - Ruud - Roy
      zaterdag 26 juni 2004 @ 16:27:50 #47
    96343 ernstig.com
    webicon werkt niet?
    pi_20205940
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:26 schreef convinced het volgende:
    Ernstig.com heeft zijn lolbroek aan...
    En vergeet mijn grapjas niet!
    op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
    pi_20205973
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:08 schreef Steijn het volgende:

    [..]

    Jongen lees eens wat management boeken. Het ideale van een elftal is dat ze, als je het team goed op elkaar afstemt, meer kunnen bereiken dan elf man apart. Dat heet synergie. De boer heeft iets mindere kwaliteiten dan iemand anders maar hij weet wel dat synergie voordeel uit de groep te halen. En dat compenseert makkelijk zijn wat mindere fysieke spel.

    Dat synergie werkt wordt toernooi na toernooi bewezen. Bij het WK 02 waren er de Zuid-Koreanen, nu zijn het de Grieken. Allemaal elftallen met op papier de mindere spelers maar ze zijn wel een team, ze halen dus dat synergie voordeel uit het elftal. En het gevolg is duidelijk beide, op papier zwakke teams, halen de halve finale. De op papier sterke team, Frankrijk, Engeland, Italie en Spanje zitten al weer thuis.

    Het synergie voordeel wordt in de voetballerij ongelooflijk onderschat. Vaak wordt gedacht dat als je 11 topspelers bij elkaar zet het ook een goed elftal wordt, dat is zeker niet het geval. Daarom moet de Boer in het team.

    Verder haalde ik Bouma aan omdat de Boer voor hem is ingevallen.
    Dus op basis van 1 slecht EK beoordeel jij al dat een team niet goed in elkaar zit? Kijk eens wat meer wedstrijden jongen

    Dat een team met 11 topspelers geen goed team is weet iedere debiel, het bewijs daarvoor kan je goed zien bij Real Madrid.

    Dat synergie wordt onderschat is ook lulkoek omdat als dat waar zou zijn Nederland als aanval Kluivert, van Nistelrooij, Makaay zou hebben.
    pi_20206016
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:27 schreef ernstig.com het volgende:

    [..]

    En vergeet mijn grapjas niet!
    Oranje-uitvoering wel te verstaan!
    PE#1
    pi_20206615
    seedorf een penalty laten nemen
      zondag 27 juni 2004 @ 13:02:42 #51
    7352 kamagurka
    psy-gothic
    pi_20224145
    Had ik gelijk of had ik gelijk?
    Dick begint weer ouderwets voorzichtig en slecht met Seedorf in de basis, waar amper dreiging vanuit gaat. V/d meijde laten staan ipv. Overmars tijdig inbrengen en als klap op de vuurpijl wisselt ie Davids (die idd zwak was) voor Heitinga(!!!). Wat was dat voor move???? Een verdediger inzetten voordat je nog verlengingen moet spelen.... KUT-advocaat

    Ondanks hem mooi dat we met het penalty-trauma hebben afgerekend, maar kan die klootzak naar huis?
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
      zondag 27 juni 2004 @ 13:22:34 #52
    7352 kamagurka
    psy-gothic
    pi_20224551
    Oja, en Bouma was een stuk beter dan bejaarde De Boer

    Weg met die bankvulling, laat frank maar vast wat balletjes hooghouden in de faroer met zijn broer..
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
    pi_20224576
    Je bedoelt Qatar
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 27 juni 2004 @ 13:25:39 #54
    7352 kamagurka
    psy-gothic
    pi_20224622
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 13:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Je bedoelt Qatar
    Oja, zo'n top-elftal in ieder geval
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')