abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20199830
Bij mijn laatste keer sex, heb ik niet van tevoren geplast (snachts)

's morgens moest ik wel nodig, maar op de een of andere manier lukte het toen niet

Toen ik smiddags thuis was, deed mn blaas pijn en ben ik gelijk naar de wc gegaan!

Het is nu de volgende dag, en ben bang dat ik blaasontsteking heb????

Steeds het gevoel alsof ik moet plassen, en als ik dan naar de wc ga komt er maar een druppel uit, met pijn!

Wat is hier tegen te doen????? Want ik ga zo shoppen en stappen in Adam, niet echt fijn als ik steeds naar de plee moet..

Heb al een ibuprofen genomen
I thought this day would never end...
  zaterdag 26 juni 2004 @ 11:36:57 #2
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_20199865
zeggen tegen je vriend dat ie zn leuter moet wassen voor de sex
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_20199921
Blaasontsteking krijg je niet van sex hoor, anders zouden sommige altijd blaasontsteking hebben.
Maar je kan het natuurlijk wel gewoon hebben.

Branderig gevoel bij plassen, druppellend plassen (omdat het anders zeer doet), zijn wel
bekende symptomen.

Daarvoor moet je echt naar de dokter even een kuurtje halen. Kan vaker voorkomen, gewoon
spontaan. Niets aan te doen.
Sterkte er mee.
pi_20199956
Mijn ex moest ook altijd plassen na sex voor het geval ze blaasontsteking zou krijgen, ik snapte er zelf geen jota van Het is iig niet met een soort tegengif weer over, dat duurt wel even met een kuurtje.
Where facts are few, experts are many.
pi_20200004
Volgens mij kan het wel door de sex komen...een vriendin van mij had dat nml. altijd

Als je je plas inhoud tijdens sex bijvooorbeeld?

Nou goed, in ieder geval...heb ooit echte blaasontsteking gehad (6jr geleden bij mijn ontmaagding)

maar toen kon ik niet meer lopen van de pijn!!!

dat kan ik nu gelukkig nog wel...

ja kan dus niet naar de dokter nu, want vertrek over een uurtje naar Adam..
I thought this day would never end...
pi_20200119
Als ik het goed begrijp heb je die keer van 's nachts tot 's middags niet geplast?
Dan zou het kunnen dat je het te lang hebt opgehouden. En dan heb je daarna moeite om weer 'gewoon' te plassen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_20200261
Als je na de sex niet naar de wc gaat kan je blaasontsteking krijgen. Ik had vroeger ook heel vaak blaasontsteking en toen kreeg ik van de dokter een lijstje van dingen waar je blaasontsteking van kan krijgen en dat is er dus 1 van

Maar het lijkt er wel op dat je blaasontsteking hebt dus ik denk dat je even naar de dokter moet om je onchtendurine in te leveren en dan kijkt die het na en krijg je antibiotica
pi_20200571
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 11:40 schreef Kajalevi het volgende:
Blaasontsteking krijg je niet van sex hoor, anders zouden sommige altijd blaasontsteking hebben.
Als je niet naar de wc gaat of niet tegen glijmiddel kunt, krijg je wel zeker blaasontsteking van sex.

Je moet iig wel ff naar de dokter, moet je wel je ochtendurine meebrengen en dan krijg je een kuurtje en dan is het binnen drie dagen weg

* Inu heeft het ook vaker gehad..
  zaterdag 26 juni 2004 @ 12:17:18 #9
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_20200658
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 11:40 schreef Kajalevi het volgende:
Kan mooi wel dus he

Sommige vrouwen hebben dan ook heel vaak blaasontsteking, of als ze een nieuwe sekspartner hebben. Heb ik zelf ook gehad

Blaasontsteking (in mijn geval, en volgens de dokter in de meeste gevallen van blaasontsteking) werd veroorzaakt door je eigen darmbacterieën. Als je seks hebt kunnen die bacterieën bij de urineleider komen, en zo kun je dan blaasontsteking krijgen. Of zoiets.

In elk geval, met potje ochtendurine naar de huisarts gaan, die kan heel makkelijk testen of het inderdaad blaasontsteking is, en dan krijg je antibioticakuurtje en is het in paar dagen over
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 12:28:41 #10
21484 dom_blontje
Ga weg, engerd!
pi_20200894
en nu kun je al beginnen met het drinken van cranberry- en sinaasappelsap en het slikken van extra vitamine c.
Dit zorgt voor een zuur milieu waar de bacterie in je blaas slecht tegen kan. Hierdoor zal t zich minder snel uitbreiden (naar een nierbekkenontsteking o.i.d., hier kan ik weer over meepraten )
  zaterdag 26 juni 2004 @ 12:49:59 #11
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_20201313
ik heb wel 2 keer na sex blaasontsteking gehad.
advies: meteen naar de dokter om antibiotica en dan is het zo over
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
  zaterdag 26 juni 2004 @ 16:45:02 #12
48233 Auticia
warriorette
pi_20208481
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 12:17 schreef texelonia het volgende:

[..]

Kan mooi wel dus he

Sommige vrouwen hebben dan ook heel vaak blaasontsteking, of als ze een nieuwe sekspartner hebben. Heb ik zelf ook gehad

Blaasontsteking (in mijn geval, en volgens de dokter in de meeste gevallen van blaasontsteking) werd veroorzaakt door je eigen darmbacterieën. Als je seks hebt kunnen die bacterieën bij de urineleider komen, en zo kun je dan blaasontsteking krijgen. Of zoiets.

In elk geval, met potje ochtendurine naar de huisarts gaan, die kan heel makkelijk testen of het inderdaad blaasontsteking is, en dan krijg je antibioticakuurtje en is het in paar dagen over
SORRY, had het woord alleen tussen moeten staan, niet alleen van sex dus.
Anders krijgen sommige mensen gelijk meest vreemde ideen.
Heb zelf erg nare ervaring gehad op een vergadering met alleen mannen, waarbij
ik mij moest excuseren om naar het toilet te gaan omdat ik blaasontsteking had.

Bij mijn terrugkomst waren de heren hevig in gesprek over mij en mijn blaasontsteking
en over alle sex die ik wel moest hebben gehad.
Helaas was ik toen vrijgezel en geen sex

Jou verhaal klopt verder als een bus. Volgende keer herken je het meteen en ben je
meteen bij de dokter. Pfffffffffff en een opluchting dat dat is zo'n kuurtje

Beterschap TS en have fun allemaal vanavond.
pi_20208588
Blaasontsteking

Daar graag verder svp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')