eerst gaan hun kijken wat het is, mocht het nog niet goed zijn, dan natuurlijk welquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:40 schreef bonke het volgende:
wedervraagje
als je de pc niet naar behoren vind fuctioneren
kan je hem dan na een dag terugbrengen en je geld terug vragen ?
*Kucht*quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:38 schreef Spellbound het volgende:
Videokaart is een nieuwe ati radeon 9600... dus dat denk ik niet, daar heb ik trouwens ook al de nieuwste driver van geinstalleerd..........
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:51 schreef search64 het volgende:
Als ie bevriest is het iig geen koelingsprobleem,
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:51 schreef search64 het volgende:
Als ie bevriest is het iig geen koelingsprobleem,
Nou het gaat meer om de koeling van je totale pc,download aida32 is even,en check je temperatuur even,je wilt niet weten wat voor gezeik ik heb,met de koeling van een amdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:06 schreef Spellbound het volgende:
ja, maar aangezien dit een complete pc was zal de koeling toch wel bij de videokaart passen?
Ik bedoelde ook niet dat het door de kaart niet kon door welke kaart het is, maar doordat ie samen met de rest helemaal nieuw is...
dat was idd zo, totdat ik nieuwe driver ervoor had geinstalleerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:54 schreef The-Chosen1 het volgende:
ik begrijp uit de OP dat de pc na 1 minuut vast slaat , had het ook toen ik een nieuwe videokaart had , was gewoon cooling probleemmaar goed kan ook iets anders zijn natuurlijk
oke ik down dat progje wel ff kijken...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het gaat meer om de koeling van je totale pc,download aida32 is even,en check je temperatuur even,je wilt niet weten wat voor gezeik ik heb,met de koeling van een amd
alsof een radeon geen koelingproblemen geeftquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou het gaat meer om de koeling van je totale pc,download aida32 is even,en check je temperatuur even,je wilt niet weten wat voor gezeik ik heb,met de koeling van een amd
beide doenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:13 schreef Spellbound het volgende:
aida32 is nergens meer te vinden...
heb trouwens net partition magic erop gezet, gast zei dati k partitie moest maken, al mn belangrijke dingen daarop zetten en de windows partitie formattern en er xp professional op zetten...
zal ik dat doen of eerst ff naar die temperaturen kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |