Gezellig...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
nee het was gezellig (oeh hoe nederlands)
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:47 schreef Tierce het volgende:
[..]
Zijn pauze is al voorbij...
Misschien is ie wel wasmachines aan het bezorgen ofzo...
waar kan ik heen ik kan niet naar cuba dat is me te zoetquote:Op maandag 28 juni 2004 12:48 schreef Nouk het volgende:
Waar gaan jullie heen?
Nou uh, Spanje dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waar kan ik heen ik kan niet naar cuba dat is me te zoet
hmmm memory is nog niet afquote:Op maandag 28 juni 2004 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Boter Kaas en Eieren... Wie begint er?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik kan niet naar chili daar zijn ze zo streng...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:49 schreef Bosbeetle het volgende:
waar kan ik heen ik kan niet naar cuba dat is me te zoet
Nou das ook gezellig, alst mooi weer is dan.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ga niet heen (ja nog ff met me moeder naar texel)
Memory is vast te moeilijk voor zwansen...quote:Op maandag 28 juni 2004 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm memory is nog niet af
goed man neem je nog een geile turk mee terug ?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou das ook gezellig, alst mooi weer is dan.
Eigenlijk wilde ik natuurlijk gewoon voor de 30ste keer zelf vertellen dat ik naar Turkenland ga
Nee die neem ik gewoon ff en dan laat ik ze daar hoor. In Nederland worden ze dan veeleisend en dominant, moet ik niet hebben!quote:Op maandag 28 juni 2004 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
goed man neem je nog een geile turk mee terug ?
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
goed man neem je nog een geile turk mee terug ?
Nee dat is niet tout de paletti!quote:Op maandag 28 juni 2004 12:52 schreef Tierce het volgende:
[..]
Memory is vast te moeilijk voor zwansen...
oh op die manier een wegwerpturkquote:Op maandag 28 juni 2004 12:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee die neem ik gewoon ff en dan laat ik ze daar hoor. In Nederland worden ze dan veeleisend en dominant, moet ik niet hebben!
ik hou niet zo van snorrenquote:Op maandag 28 juni 2004 12:55 schreef Nouk het volgende:
BB, ik kan wel kijken of ik een leuke Turkse schoonheid voor je kan regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |