Maar jou gaat hij dus niet irriteren? Ik bedoel, ik vond hem de eerste keer leuk, maar toen....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:27 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik vind het een leuke reclame! Maar dat komt omdat Ruudje liev is
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:52 schreef Tomek het volgende:
Ik vind die van Nistelrooy zoizo een ontiegelijke irritant figuur.
Als ik die gast in een interview zie dan kan ik me soms bijna niet meer inhouden, dan wil ik gewoon over me tv heen zeiken
Bij voetballers in het algemeen, heb ik het gevoel alsof ze een deel van hun denkvermogen hebben moeten inleveren om bij het Nationale elftal te horen. je zou die gasten is moeten laten meedoen met DE ZWAKSTE SCHAKELals dat al niet is gedaan Stelletje hersenloze Vissticks.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:52 schreef Tomek het volgende:
Ik vind die van Nistelrooy zoizo een ontiegelijke irritant figuur.
Als ik die gast in een interview zie dan kan ik me soms bijna niet meer inhouden, dan wil ik gewoon over me tv heen zeiken
Wel grappig,want als je een stel ontzettende idioten laat meedoen is er toch nog een die de sterkste schakel is.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:58 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Bij voetballers in het algemeen, heb ik het gevoel alsof ze een deel van hun denkvermogen hebben moeten inleveren om bij het Nationale elftal te horen. je zou die gasten is moeten laten meedoen met DE ZWAKSTE SCHAKELals dat al niet is gedaan Stelletje hersenloze Vissticks.
Whehehehehehehehehehequote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:00 schreef girllover het volgende:
[..]
Wel grappig,want als je een stel ontzettende idioten laat meedoen is er toch nog een die de sterkste schakel is.![]()
Oh zo voorspelbare reactie...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:58 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Bij voetballers in het algemeen, heb ik het gevoel alsof ze een deel van hun denkvermogen hebben moeten inleveren om bij het Nationale elftal te horen. je zou die gasten is moeten laten meedoen met DE ZWAKSTE SCHAKELals dat al niet is gedaan Stelletje hersenloze Vissticks.
Je bent DE ZWAKSTE SCHAKEL.............tot ziensquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Oh zo voorspelbare reactie...
Goh...die was ook niet te verwachten...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:23 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Je bent DE ZWAKSTE SCHAKEL.............tot ziens![]()
Ik had hem niet zien aankomen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Goh...die was ook niet te verwachten...
Daarom zei ik het ook........whehehehehehehe.............sukkelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Goh...die was ook niet te verwachten...
Kijk, dat laatste zegt weer genoeg over jouquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:30 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook........whehehehehehehe.............sukkel
Lekker belangrijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:30 schreef Coelho het volgende:
Gezien de wijze van bewegen kan ik me niet voorstellen dat het met een voetbal is opgenomen. Je ziet duidelijk de bewegingen die RvN moet maken om de bus "in bedwang" te houden. Een voetbal is lang niet zo springerig.
Jij zou healing sessie moeten gaan geven. Jij weet nog meer over mij dan ik over mijzelf. Kan je grof geld mee verdienen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Kijk, dat laatste zegt weer genoeg over jou
Goed idee!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:33 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Jij zou healing sessie moeten gaan geven. Jij weet nog meer over mij dan ik over mijzelf. Kan je grof geld mee verdienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |