abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20196134
:'( Mijn rechteroog doet al sinds vanmiddag onwijs veel pijn. Normaal draag ik lenzen, dus eerst dacht ik dat er iets onder mijn lens zat, hele tijd schoongemaakt en pas 's avonds toen ik thuis was uitgedaan. Toen ik mijn lenzen uit had gedaan, bleef mijn oog echter vreselijk pijn doen.
Ik heb al geprobeerd met water te spoelen en gekeken of er iets in zit, maar ik zie niets.
Iemand enig idee wat het is? Kan ook niet echt slapen erdoor... Ik zit zelf te denken aan scheurtje in hoornvlies of iets dergelijks, want vooral als ik traan doet het extra veel pijn.
HELP? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
  zaterdag 26 juni 2004 @ 01:29:40 #2
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_20196275
Je had vanmiddag gewoon naar doktor kunnen gaan misscchien? Of ben je niet verzekerd?

Kan ook gewoon een onsteking zijn, of een virusje door lenzen.
pi_20196304
Steekt het? Of wat voor gevoel is het?
pi_20196345
Als ik knipper voelt het wel of er iets in de weg zit, bovenin. Vooral als ik traan -en dat doe je veel te vaak zonder het te merken heb ik nu wel door- steekt het inderdaad heel erg.
pi_20196364
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 01:29 schreef Junkie het volgende:
Je had vanmiddag gewoon naar doktor kunnen gaan misscchien? Of ben je niet verzekerd?

Kan ook gewoon een onsteking zijn, of een virusje door lenzen.
Hmmm het was rond 19:00 pas en ik was in Rotterdam.... was een beetje lastig :S maar wees gerust is ben particulier verzekerd...
  zaterdag 26 juni 2004 @ 01:37:54 #6
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_20196442
Ik zou morgen maar even naar de dokter gaan. Ik heb zo eens een beschadiging opgelopen op mijn oog. Begon ook met pijn, bleek later een infectie te zijn. Daarna nooit meer lenzen kunnen dragen.

Dokter dus.
pi_20196522
Ik heb geen huisarts hier die zit helemaal bij mijn ouders...

Dokter Dokter is ook heel erg verhelderend:

dysopsia algera
pijn in het oog bij het zien

zaterdag 26 juni 2004 @ 01:55:05 #9
95027 DokterDieter
gives you the finger
pi_20196655
Vraagjes: Brandt het? Steekt het? Pijn in het oog of meer op het oog?

BTW: scheur in het hoornvlies zal het niet zijn of je moet er met een mes of iets anders scherps overheen zijn gegaan.
Uitspraak achterop giertank: Daar waar homo's in roeren, is wat wij vervoeren!
.
Geweldige sex! | Lekkere hardrock & metal & oldies hier.
.
pi_20196758
Het brandt niet echt. Wel een beetje schurend gevoel als ik knipper, maar dat komt denk ik ook omdat ik te veel ingewreven heb (ja ik weet het - slecht). Verder als ik gewoon knipper valt het mee voelt net alsof schurend over iets heen ga, maar vooral als ik traan doet steekt het onwijs. Pijn is in het oog.
pi_20196818
heb ook lenzen en het weleens 1 of 2x gehad, gewoon eerst maar lekker gaan slapen nu en je ogen niet verder irriteren door pcen en erin wrijven en als het morgenochtend bij opstaan nog helemaal niks beter is naar de dokter, anders gaat het wel over
deze account is gehacked door GreyHatHacks
  zaterdag 26 juni 2004 @ 02:11:09 #12
95027 DokterDieter
gives you the finger
pi_20196832
Hoe lang draag je de lenzen eigenlijk? Al jaren? Hoe lang heb je de huidige lenzenvloeistof?

Hmmm. Als je had gezegd dat je geen pijn had, maar wel het schurende gevoel had ik gezegd dat je de lenzen misschien beter uit kunt laten en maandag de dokter opzoeken. Mij lijkt het, omdat je pijn hebt, misschien wel handig om morgen even naar je oog te laten kijken. Wat betreft de dokter: ga naar de huisartsenpost bij je ouders in de buurt. Als je naar je eigen huisarts had gewild zou je ook naar de huisartsenpost aldaar moeten gaan.
.
.
pi_20196859
Draag lenzen al jaren ja en lenzenvloeistof ook al eeuwen. (allebei 7 a 8 jaar)
Kan ik niet gewoon naar de huisartsenpost hier in Delft gaan?
Thnx allemaal in ieder geval...
  zaterdag 26 juni 2004 @ 02:19:18 #14
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_20196930
lenzen uit laten, morgen naar arts of eventueel opticien... je ogen zijn niet iets waar je risico mee wil nemen, maarja.... dat had je natuurlijk zelf ook allemaal al bedacht.... succes in elk geval.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 02:27:37 #15
95027 DokterDieter
gives you the finger
pi_20197041
Morgen naar de huisartsenpost lijkt me een prima plan. Iedereen hier lijkt het nogal erg ernstig in te schatten, maar het zal wel meevallen. Ben ik een dokter: nee! Maar wel bijna (nog een jaar). Ga met een gerust hart naar bed. Je oog zal er morgen niet uitliggen. Voor nu kun je niets voor je oog doen.
Behalve:
1. Er af blijven (niet wrijven).
2. Doen wat goed voelt voor het oog. Bijv: koud, nat washandjes erop (wel schoon uit de kast natuurlijk)

Veel succes morgen bij de dokter. Voor vannacht: hoop dat je nog een beetje kan slapen.
.
.
pi_20197072
hopen is voor papen ... ghegheghe...
Thnx in ieder geval Dieter! Je wordt vast een goede arts!
  zaterdag 26 juni 2004 @ 02:52:49 #17
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_20197294
of je gaat gewoon morgen naar de opticien, die weten er ook zat vanaf en die zeuren echt niet dat je je lenzen normaal niet bij hun koopt als er een probleempje is, de meeste iig niet die willen je gewoon helpen, en ze weten vaak wel veel van het oog af
hoe lang gebruik je je huidige fles lenzenvloeistof al? die van mij is nl maar 2 maanden houdbaar. niet dat ik hem nooit eens langer gebruik, maar misschien helpt t een nieuwe fles open te maken
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_20197490
Deze is tot 10 oktober 2004 houdbaar...
pi_20197492
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 03:22 schreef HotFudge het volgende:
Deze is tot 10 oktober 2004 houdbaar...
Je oog?
X
X
X
  zaterdag 26 juni 2004 @ 03:31:21 #20
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_20197544
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 03:23 schreef Frasier het volgende:

[..]

Je oog?
ja

lezen
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_20199089
kan het niet gewoon zijn dat je iets in je oog hebt gehad, die je hoornvlies heeft geirriteerd, het er uit was nadat je je lenzen had schoongemaakt en je oog nu een beetje geirriteerd blijft, zeg maar hetzelfde effect als een schaafwond? Ik heb vaak genoeg gehad dat ik iets in mijn oog had, het pijn ging doen, ik die zandkorrel oid er eindelijk uit had en mijn oog de rest van de dag bleef tranen en pijn doen...
pi_20200372
Ik heb het altijd als ik te weinig slaap. dan krijg ik geïriteerde ogen en als ik dan vroeg naar bed ga is het de volgende dag weer weg. Als ik dat niet doe gaat het ontsteken denk ik. Maar had er ook even oogzalf ingedaan (+ 10 uur slaap).
pi_20200581
Hey HotFudge, hoe is het met je oog???
pi_20200591
Lenzen in elk geval uitlaten en als het pijn blijft doen even bellen naar de huisartsenpost of het nodig is dat je langs komt...
Fake it till you make it...
pi_20201100
Ik had pasgeleden ook zoiets, toen bleek dat er aan de binnenkant van m'n ooglid een splintertje zat, wat ze dus ff weggehaald hebben. Nu nergens meer last van. Maargoed ik zou gewoon idd ff naar de dokter gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')