quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:33 schreef Cheiron het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar ik zie op het EK toch een aantal spelers rondlopen met witte pleisters op hun oren. Ronaldo (Portugal) is daar een mooi voorbeeld van, die heeft het op allebei zn oren. Maar meer spelers hebben dit. Enig idee waar het voor is, of hebben ze allemaal gaatjes laten prikken
en ze hebben trouwens witte pleisters omdat de gekleurde pleisters uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:33 schreef Cheiron het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar ik zie op het EK toch een aantal spelers rondlopen met witte pleisters op hun oren.
Zoekt op "witte pleister" -> Niksquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:34 schreef Boomstam het volgende:
inderaad een domme vraag, en er zijn maar 2374678356 andere topics met deze vraag
vicks voor als je neus verstopt zitquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:35 schreef Smeich het volgende:
is deze vraag echt serieus?om hun oorbellen te beschermen...
ook hoor je veel waarom al die spelers vieze shit hebben op hun shirt. Zoals Vieira altijd opvalt in Arsenalshirt. Voor degene die dat niet weten, dat is een soort vix vaporub
Jah Lizarazu had 't.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:34 schreef just me het volgende:
[..]en tepelpiercings plakken ze ook af
er is iets over geweest maar ik kan het zo snel niet vindenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zoekt op "witte pleister" -> Niks
Zoekt op "wit oor " -> Niks
Zoekt op "wit pleister" -> Niks
Zoekt op "oor pleister" -> Niks
sue me dat ik er dan een topic over open
Niet echt voor neusverstopping. Eerder voor goede beademingscirculatie of hoe je t wilt noemen. En jeetje, schreef ik daar vicks gewoon ff fout zegquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:39 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
vicks voor als je neus verstopt zit
ik heb al eens gezien dat viera dat opsnuivde
betekent dit een slotje?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:41 schreef Lucille het volgende:
Sierraden afplakken.
Pleisters aan de oren...
Don't ask mequote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
betekent dit een slotje?![]()
Verdoemd gij die de searh kan temmenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:41 schreef Lucille het volgende:
Sierraden afplakken.
Pleisters aan de oren...
Ik geil op die searchquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verdoemd gij die de searh kan temmen
Toch bedankt in ieder geval. Was nieuwsgierig.
Nee, ook ik snap het voordeel van afplakken boven uitdoen niet...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:37 schreef Cheiron het volgende:
Is het echt zo vreemd dat ik niet tot die conclusie kom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |