abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2004 @ 23:25:54 #1
77575 NiTiN
Move On Up
pi_20193646
jaja lastige vraag want ik heb een probleempje

ik was vandaag in de schuur een eitje aan het bakken en nadat ik deze binnen had afgeleverd, liep ik met de koekepan weer richting schuur. Noyu ging er wat fout en *klets* flinke plas zonnebloemolie uit de pan op de tegels.:X en een vlek natuurlijk dus ik snel een halve rol keukenpapier eropdrukken om het te laten opnemen...maar het is nog duidelijk zichtbaar. Ook al wat zep oplossing eroverheen gespoten met een flesje en met een bezem eroverheen schrobben. Ook nog de hogedrukspuit erover (zonder schoonmaakmiddel). Het lijkt iets minder geworden te zijn die vlek (kan ook gezichtbedrog zijn) maar ik wil het weg hebben...

temeer omdat de gehele tuin pas 2 weken geleden opnieuw betegeld is met gloedjenieuwe stenen. dus niet de standaart grijze tegel maar kleinere met een soort van toplaag van kleine korreltjes. en aangezien mn pa zich daar echt een breuk aan heeft lopen leggen wil ik het niet meteen vernaggelen door een vetvlek die een tegel groot is midden op het pad te laten.

HELP ME OUT HERE hoe krijg ik die fakking vlek weg??

en aub geen reacties van: betegel alles opnieuw etc. daar heb ik de tijd en de (o.a. financiele) middelen niet voor.

alvast bedankt voor de reacties
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_20193750
Ehm... plas schoonmaak middel er een nachtje op laten liggen? Vet is ingetrokken, dus moet het schoonmaak middel ook eff intrekken.
Jupiler is goed
  vrijdag 25 juni 2004 @ 23:35:27 #3
77575 NiTiN
Move On Up
pi_20193861
ja zat ik ook aan te denken maar dat is meestal groen ofzo...en heb al helemaal geen zin in opeens een groene stoeptegel maar iig alvast bedankt... misschien nog proberen. andere mensen nog suggesties aub?
pi_20193883
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 23:35 schreef NiTiN het volgende:
ja zat ik ook aan te denken maar dat is meestal groen ofzo...en heb al helemaal geen zin in opeens een groene stoeptegel maar iig alvast bedankt... misschien nog proberen. andere mensen nog suggesties aub?
Anders kokend water erover?
Jupiler is goed
pi_20193923
Sterk schoonmaakmiddel gebruiken, want daar zitten vetoplossers in.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20193968
Misschien even boenen met Dreft? ( die voor de afwas, is een goede vetoplosser...)
Что было, то прошло..
  vrijdag 25 juni 2004 @ 23:40:43 #7
53142 method21
FREE MANSON
pi_20193977
Als het niet teveel werk is kun je de tegels verleggen ... het stukje waar de vlek zit ruilen bv met een stukje wat in een hoek ligt .. als je teminste kan tegelen.....dat heb ik voor de deur ook gedaan toen ik wat olie had gelekt bij het maken van mn auto ...
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_20193992
Iets van remmenreiniger of iets anders voor de motor, haalt zelfs motorolie weg.
O, eerst een hoopje soda in kokend water proberen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_20194314
Soda is misschien te sterk, maar je kunt het voorzichtig proberen.
pi_20194406
Soda moet kunnen, ik maak er ook m'n bloempotten mee schoon.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 26 juni 2004 @ 08:47:46 #11
39446 303
(C) Roland
pi_20198132
Afwasmiddel of anders soda of olie verwijderaar van de bouwmarkt.

Maar waarom zit je in de schuur een ei te bakken?
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 20:49:34 #12
77575 NiTiN
Move On Up
pi_20211556
omdat we in de schuur ook een kookplaat hebben... en daar kan ik spetteren zoveel als ik wil makkelijk schoon te maken.

als ik dat in de keuken doe moet ik veel meer opletten dat ik alles netjes hou, en duurt ook veel langer om alles netjes schoon te krijgen daarna :P

tips zijn goed, maar meer zijn welkom.
  zondag 27 juni 2004 @ 01:17:25 #13
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20218839
Wat voor materiaal tegel is het?
pi_20218897
Ammoniak erop.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 27 juni 2004 @ 01:20:47 #15
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_20218900
Ik heb niet zo lang geleden warme olijfolie op een stoffen bank gemorst, dat werd eerst een grote donkere vlek, maar na een paar weken was er niets meer van te zien, zonder het schoongemaakt te hebben .
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')