jaja lastige vraag want ik heb een probleempje
ik was vandaag in de schuur een eitje aan het bakken en nadat ik deze binnen had afgeleverd, liep ik met de koekepan weer richting schuur. Noyu ging er wat fout en *klets* flinke plas zonnebloemolie uit de pan op de tegels.:X en een vlek natuurlijk
![]()
dus ik snel een halve rol keukenpapier eropdrukken om het te laten opnemen...maar het is nog duidelijk zichtbaar. Ook al wat zep oplossing eroverheen gespoten met een flesje en met een bezem eroverheen schrobben. Ook nog de hogedrukspuit erover (zonder schoonmaakmiddel). Het lijkt iets minder geworden te zijn die vlek (kan ook gezichtbedrog zijn) maar ik wil het weg hebben...
temeer omdat de gehele tuin pas 2 weken geleden opnieuw betegeld is met gloedjenieuwe stenen. dus niet de standaart grijze tegel maar kleinere met een soort van toplaag van kleine korreltjes. en aangezien mn pa zich daar echt een breuk aan heeft lopen leggen wil ik het niet meteen vernaggelen door een vetvlek die een tegel groot is midden op het pad te laten.
HELP ME OUT HERE
![]()
hoe krijg ik die fakking vlek weg??
en aub geen reacties van: betegel alles opnieuw etc. daar heb ik de tijd en de (o.a. financiele) middelen niet voor.
alvast bedankt voor de reacties
I went clubbing. Softest coat ever.