Ja??? Een echte cliffhanger...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:31 schreef Nadientje het volgende:
tot morgen schattiesgtst was geweldig surfer
KEEEER !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pas, zit met me Xenogears guide al op 128 pagina's
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:34 schreef Quinny het volgende:
Wat een heerlijke einde weer van GTST, we kunnen weer vol spanning de zomer in
Tjaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KEEEER !Morgen
![]()
H-Haiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... jij hebt ook gekeken
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tja
Zo'n laatste aflevering wil ik altijd wel zien hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... jij hebt ook gekeken
Gijijsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
H-Hai
Hij moest mij en nadientje antwoord gevenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijs
Morgen zien we je weer...![]()
Waarom nam je je telefoon niet op gijs??
![]()
Als je nu nog gaat zeggen dat je straks voetbal gaat kijken wordt ik echt gekquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zo'n laatste aflevering wil ik altijd wel zien hoor
jij hebt toch ook wel die van Dientje?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
Topictitel klopt niet, alleen jij hebt die nummers.
Dan moet je morgen toch met iemand anders, want ik ga nu een eind scriptie van een leerling lezen en aanvulling geven. En ik daar echt geen zin in. Maar het moet voor maandag af zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je nu nog gaat zeggen dat je straks voetbal gaat kijken wordt ik echt gek
Dan MOET ik morgen in dat karretje met je!!
succes!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan moet je morgen toch met iemand anders, want ik ga nu een eind scriptie van een leerling lezen en aanvulling geven. En ik daar echt geen zin in. Maar het moet voor maandag af zijn.
GUNTquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan moet je morgen toch met iemand anders, want ik ga nu een eind scriptie van een leerling lezen en aanvulling geven. En ik daar echt geen zin in. Maar het moet voor maandag af zijn.
Ik heb de nummers van slurfer, cho, brown en ker.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:44 schreef Toadette het volgende:
jij hebt toch ook wel die van Dientje?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de nummers van slurfer, cho, brown en ker.
Die doe ik ook.
Totdat er iets stuk is, dan heb je mijn nummer 'opeens' ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de nummers van slurfer, cho, brown en ker.
Die doe ik ook.
Shitquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef Quinny het volgende:
Heb nu al hoofdpijn en heb net een pagina gelezen.
Is het zo slecht?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:16 schreef Quinny het volgende:
Heb nu al hoofdpijn en heb net een pagina gelezen.
misschien is het door een neger geschreven....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is het zo slecht?
Whahahahaha,... ik doe de Daantje zuchtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef Toadette het volgende:
ik heb echt geen zin meer in strijken en er wacht nog zo'n berg op me.
Ik doe de Daantje zucht!
jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahaha,... ik doe de Daantje zucht
Ja heel erg. Moet soms een zin 4 keer lezen wil ik begrijpen wat ze ermee bedoeld.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is het zo slecht?
Hahahahquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef Toadette het volgende:
ik heb echt geen zin meer in strijken en er wacht nog zo'n berg op me.
Ik doe de Daantje zucht!
Frankrijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:39 schreef Quinny het volgende:
Oeh als dit scriptie had geschreven. Zal ik nu toch wel heel zenuwachtig zijn of ik een voldoende zal krijgen.
Sjo tegen wie speeld griekenland?
Heel erg ook... Oei... en moet jij ook een cijfer geven of doet de school dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja heel erg. Moet soms een zin 4 keer lezen wil ik begrijpen wat ze ermee bedoeld.
Dus tochquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:40 schreef Quinny het volgende:
Laat maar ik ga zelf wel kijken![]()
Ik moet haar samen met de praktijkbegeleidster een voldoende of onvoldoende geven. Als het een voldoende is dan is ze klaar met de opleiding en dan is ze verpleegkundige.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heel erg ook... Oei... en moet jij ook een cijfer geven of doet de school dat?
Ik ben dus nu al zwaar voor griekenlandquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FrankrijkEn die zuigen
Grieks ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ben dus nu al zwaar voor griekenland
Ja ik weet het,........ mannen enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grieks ?![]()
Wat een zelfkennisquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik weet het,........ mannen enzo
Gijsssssssssssssssssssss....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:13 schreef ChOas het volgende:
Totdat er iets stuk is, dan heb je mijn nummer 'opeens' ook
En? Zoals het er nu uitziet....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik moet haar samen met de praktijkbegeleidster een voldoende of onvoldoende geven. Als het een voldoende is dan is ze klaar met de opleiding en dan is ze verpleegkundige.
Laat ik het zo zeggen, als ze orde weet te scheppen in deze chaos die ik hier voor me heb liggen. Dan krijgt ze van mij een voldoende. Want ik weet dat ze een goede verpleegkundige word. Maar het hangt altijd af van zo'n kutscriptie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En? Zoals het er nu uitziet....
Wat is dat ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn, Alias, die serie!
Geniaal!!!!!!!
Gijsjes, jullie MOETEN die serie zien...gillen zeg ik je.
Gezondheidszorg is toch een bureaucratische onefficiënte zooi? Dan pas ze daar met die scriptie prima in.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef Quinny het volgende:
Laat ik het zo zeggen, als ze orde weet te scheppen in deze chaos die ik hier voor me heb liggen. Dan krijgt ze van mij een voldoende. Want ik weet dat ze een goede verpleegkundige word. Maar het hangt altijd af van zo'n kutscriptie.
Goed nuchter en objectief bekeken poepiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ze orde weet te scheppen in deze chaos die ik hier voor me heb liggen. Dan krijgt ze van mij een voldoende. Want ik weet dat ze een goede verpleegkundige word. Maar het hangt altijd af van zo'n kutscriptie.
? Bureaucratischquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezondheidszorg is toch een bureaucratische onefficiënte zooi? Dan pas ze daar met die scriptie prima in.
Ja... dat is altijd zo.. Ook al ben je in de praktijk erg goed, als je je Theorie niet goed kan verwoorden of een matige scriptie maakt ben je de klos....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
de daantje zucht ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed nuchter en objectief bekeken poepieVerder kijken dan het papier !!
TV-serie, gaat vooral over spionnage. Er zitten plotwendingen is die serie, geniaal! Ik ben nu halverwege seizoen 2 en het hele verhaal wordt gewoon op zijn kop gezet! Zo onverwachts allemaal! Ik heb seizoen 1 en 2 op DVD, die moet je van me lenen Gijs!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef Chocobo het volgende:
Wat is dat ?
Nee ben gestopt. Ik ga zondag avond wel verder. Heb nu echt geen zin meer. Het leest echt zo moeilijk door.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... dat is altijd zo.. Ook al ben je in de praktijk erg goed, als je je Theorie niet goed kan verwoorden of een matige scriptie maakt ben je de klos....
Al bijna klaar?![]()
Lekker voetbal kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee ben gestopt. Ik ga zondag avond wel verder. Heb nu echt geen zin meer. Het leest echt zo moeilijk door.
*meezwaait*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:24 schreef Chocobo het volgende:
Nog 8 minuten
Ik zwaai Zidane alvast uit
quote:* Strolie75 denkt aan FFIX
* Daantje zucht *quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meezwaait*
[..]
nogsteedsnietgespeeldquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:31 schreef Chocobo het volgende:
* Daantje zucht *
Zidane is de main character in FFIX Gijs
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
nogsteedsnietgespeeld
ikhebhemwelgekochtopebaymaargewoonnognietaantoegekomen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:37 schreef Chocobo het volgende:![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:26 schreef Magneet het volgende:
G Demon is playing Full Spectrum Warrior.
Nero Nexium is playing Full Spectrum Warrior.
SailingAce is playing Full Spectrum Warrior.
Soos Nexium is playing Full Spectrum Warrior.
Niemand is perfectquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:33 schreef Magneet het volgende:
ikke niet, niet mijn type spel
iedereen is FSW aan het gamenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:42 schreef Chocobo het volgende:
* mr_Brown zit aan de oranje bitter
Ja ik zie het... het irri is dat je dat continue ziet.... mijn msn blijft omhoog poppen. Lijkt wel alsof die dat elke keer doet zodra ze laadtijden hebben ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
iedereen is FSW aan het gamen![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zie het... het irri is dat je dat continue ziet.... mijn msn blijft omhoog poppen. Lijkt wel alsof die dat elke keer doet zodra ze laadtijden hebben ofzo
ik zag je online staan ja, ik gebruik trillian dus krijg die msn statussen niet en genruik de webpaginaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat heb ik uitstaan..... ik ging net ff online..... maar ze waren allemaal FSW aan het gamen
Nee toch..... het zou toch droog blijvenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 07:56 schreef Nadientje het volgende:
wat een prachtig weer is het al trouwens maar zie al dat het vanmiddag kan gaan regenen![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee toch..... het zou toch droog blijven.... hoop ik...
Jaaaa ... al vanaf 08.00 uurquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]al wakker zooooooooooo
![]()
mogguh schatjes.....![]()
heb er zin an![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
*Hawaai shirt aantrekt*
Scheer je je ballen?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:24 schreef silver-surfer het volgende:
Douchen
J...ja ..voor jou allesquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Scheer je je ballen?![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:04 schreef kepler het volgende:
Zonnig. In de loop van de middag geleidelijk toenemende bewolking, maar tot diep in de avond op de meeste plaatsen droog. Middagtemperatuur rond 22 graden. Overwinning voor Nederland.
Bijna allemaal denk ik, Ja...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:19 schreef SailingAce het volgende:
Alle Gijsjes zijn weg zeker?
Las net terug.. er is een meeting he?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Bijna allemaal denk ik, Ja...
Alles goed gozer ?
Gijsjes, een vriendenkring in een vriendenkring,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:33 schreef Magneet het volgende:
nee niet echt een meeting, ik mocht niet komen van ze
Gaat ie doen dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:00 schreef gieling het volgende:
Roy countdown![]()
feli, is dat bij deze nu zo dat je de lens voelt bewegen?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
JeetjeIk ben God niet Giebel
Btw, ik heb een Digi CamMinolta Z1
![]()
Nee, maar ik wil mijn kansen bij games.fok.nl zo vergroten enzoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
JeetjeIk ben God niet Giebel
Nou daar zit de rest dan ook op te wachten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:46 schreef Chocobo het volgende:
Foto's volgen
Vind het er aardig op lijken dan ... de rest van de gijsjes zijn niet belangrijk meer.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
Doe es niet zo huilie, het was geen meet.
Min hartquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:26 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nu de rest van dit EK geen penalties meer a.u.b.
Heerlijk he,...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:33 schreef Nadientje het volgende:
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wauw mijn dag kan niet meer stuk
Ik deed een radslag netquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:45 schreef Nadientje het volgende:
mijn zus liep hier helemaal rondjes te lopen van de zenuwen![]()
woehoeiiiquote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik deed een radslag net
Daan op paddestoelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:45 schreef Chocobo het volgende:
FANTASTISCHE DAG GEHAD IN DE EFTELING
Strol, Toadette, Nadine, Sven, Brown + kuiken, Surfer + kuiken, Ker, Daan en Quinny![]()
![]()
Ik heb hetzelfde. Ook al heb ik nog nooit een Gijsjes-meet meegemaak,; toch zijn de Gijsjes de enige reden die ik kan bedenken om te gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://5jaar.fok.nl/
Ik twijfel nog steeds. Als er Gijsjes heen gaan dan kom ik ook wel denk ik
Tja, ik kan me aan de ene kant wel voorstellen dat mensen zich gepasseerd voelen, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, doe gewoon waar je zin in hebt. Als jullie samen naar de Efteling willen gaan, is dat jullie goed recht.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
Doe es niet zo huilie, het was geen meet.
Kom je ook naar instantmix kijken?quote:Op zondag 27 juni 2004 05:07 schreef ChOas het volgende:
Ik ga even slapen.
Was een waanzinnig gave avond, hoop vrienden over de vloer, voetbal gekeken, goeie gesprekken gehad, ja, erg naar mijn zin geweest...
Tot over een paar uur (als ik dan al niet op Parkpop ben)
Jankerd, werd de spanning te hoog voor je.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:26 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nu de rest van dit EK geen penalties meer a.u.b.
Voor mij ookquote:Op zondag 27 juni 2004 07:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jankerd, werd de spanning te hoog voor je.
Prima. Zo doe ik het ook denk ikquote:Op zondag 27 juni 2004 03:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ook al heb ik nog nooit een Gijsjes-meet meegemaak,; toch zijn de Gijsjes de enige reden die ik kan bedenken om te gaan.
Ik denk dat ik me gewoon inschrijf, en mocht ik geen zin hebben (omdat er geen Gijsjes gaan bijv.) dan ga ik alsnog niet. Die paar euro kan me dan niet zo boeien.
Ker !!quote:Op zondag 27 juni 2004 02:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die jongen heerst zo Gijsquote:Op zondag 27 juni 2004 03:39 schreef chibibo het volgende:
Slurfer is trouwens ook erg lief met Daan.
Het was GEEN meet, het was gewoon een tripje naar de Efteling van een groep vrienden die mekaar ook buiten Fok! om vaak zien. Dat een groot aantal van die mensen Gijsjes zijn betekend nog niet automatisch dat alle andere mensen in het topic automatisch ook uitgenodigd worden.quote:Op zondag 27 juni 2004 02:18 schreef SailingAce het volgende:
Toch is het jammer dat de rest niet was uitgenodigd op de meet
Woordgebruik + 10quote:Op zondag 27 juni 2004 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was GEEN meet, het was gewoon een tripje naar de Efteling van een groep vrienden die mekaar ook buiten Fok! om vaak zien. Dat een groot aantal van die mensen Gijsjes zijn betekend nog niet automatisch dat alle andere mensen in het topic automatisch ook uitgenodigd worden.
Ik zou dolgraag weer een keertje gaan zuipen met ALLE Gijsjes, dus een echte meet! Maar het is blijkbaar onmogelijk om met het aantal mensen waarmee we nu zitten om zoiets te organiseren.
En dat iemand die eerst met de duim omhoog zegt dat hij van ons vervreemd nu opeens zo zit te zeiken vind ik sowieso een beetje vreemd.
En nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee.
Ik ook met dit stelletje hypocriete kontenkruipers.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
En nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee.
quote:Op zondag 27 juni 2004 11:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ook met dit stelletje hypocriete kontenkruipers.
En jij durft alleen te reageren via iemand anders zijn posts.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Woordgebruik + 10
Gijs doe me een fucking lol manquote:Op zondag 27 juni 2004 11:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
En jij durft alleen te reageren via iemand anders zijn posts.
Ja tis al goed joh.. homo.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs doe me een fucking lol man [afbeelding]
Ja hier ook maar ik zie ook wolken aankomen. Ach,.. we wachten afquote:Op zondag 27 juni 2004 11:32 schreef Magneet het volgende:
het zonnetje schijnt hiero
Doe toch niet zo zielig man... 29 was je he... klein kind..quote:Op zondag 27 juni 2004 11:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ook met dit stelletje hypocriete kontenkruipers.
Ah wat aardig dat jij je het woord kontenkruiper aanspreekt.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe toch niet zo zielig man... 29 was je he... klein kind..
Valt mij zelfs erg tegen van je....
Kom dan niet meer... als je zogenaamd vervreemd...
En dan al helemaal niet zeiken dat je niet bent uitgenodigd...
Tis goed met je...
nou ja waar maak je je dan druk om als je toch niet had willen komen.... om de anderen misschien die wel hadden willen komenquote:Op zondag 27 juni 2004 11:48 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ah wat aardig dat jij je het woord kontenkruiper aanspreekt.
Waar het om gaat is dat er iets word gepland met zn allen, lekker stiekem achter de schermen. De rest mag het niet weten/is niet welkom. Maar dan wel leuk komen vertellen hier hoe leuk het dan wel niet was.
Geef iedereen de kans om mee te gaan naar Kaatsheuvel, neem van mij aan dat ik toch al niet had gekomen hoor, maak je niet druk.
Kinds? Jullie humor.. dat is pas kinds.
Neuf said.
Ja inderdaad ja.. om de andere.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:50 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nou ja waar maak je je dan druk om als je toch niet had willen komen.... om de anderen misschien die wel hadden willen komendacht het dus niet....
goeiemorgenquote:Op zondag 27 juni 2004 11:56 schreef Zeus-Nexium het volgende:
doe eens ff relaxed sailing homo!!!
Ik ben toch ook niet mee geweest,maar ik ga dan niet zo zielig zitten doen als jij.
Foto's zijn erg leuk gijsjes!!
![]()
GE-WELDIGquote:Op zondag 27 juni 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee man hij vond "Carneval" attractie echt geweldigquote:Op zondag 27 juni 2004 12:22 schreef Magneet het volgende:
volgens mij was Daan op die laatste foto's aan het bedenken of waar de dichstbijzinde uitgang was of dat hij toch maar moest gaan huilen
aanraken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vastpakken!!!!!!!!!!!!!! in de mond stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!11 en dat allemaal tegelijkquote:Op zondag 27 juni 2004 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee man hij vond "Carneval" attractie echt geweldigHij keek helemaal verbaasd om zich heen naar al die lampjes en geluidjes !!
Ik heb ze verkleind voor internet, als je sommige in het oorspronkelijk formaat wilt hebben hoor ik het wel.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:22 schreef Chocobo het volgende:
GE-WELDIG
quote:Op zondag 27 juni 2004 13:12 schreef chibibo het volgende:
Die katers ook.
Ik ga m'n tentamen proberen te verzetten.
quote:
Dankjequote:Op zondag 27 juni 2004 13:03 schreef Toadette het volgende:
Succes ermee Sven. Hopelijk is het geen dure grap.
Jawel hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 14:06 schreef Strolie75 het volgende:![]()
Nu mag Nadine zeker niet meer stofzuigen?
Inmiddels werkt mijn hobby wel weer, helemaal in elkaar geschroefd en allesquote:Op zondag 27 juni 2004 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuke hobby Sven
Ik heb net Usual Suspects gezien, goeie film![]()
Langquote:Op zondag 27 juni 2004 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, hoe lang ben je er wel niet mee bezig geweest? Vanaf een uur of 11 ofzo?
Je leest mijn gedachte Gijs !! Ik mail je welquote:Op zondag 27 juni 2004 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb ze verkleind voor internet, als je sommige in het oorspronkelijk formaat wilt hebben hoor ik het wel.
I know, tis alleen bout dat ik daarvoor alles uit elkaar heb moeten halenquote:Op zondag 27 juni 2004 16:30 schreef Magneet het volgende:
D-Devil, zal wel ergens iets tussen hebben gezeten waardoor het niet werkte of er zat iets los ofzo of was statisch geladen oidMooi dat het weer werkt
Tweakerquote:Op zondag 27 juni 2004 14:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar de kat is zich dit allemaal eens relax aan het bekijken...
[afbeelding]
En ik heb inmiddels mijn andere harde schijven aangesloten..
[afbeelding].
.
Was erg koel, (en warm) maar er was dus godverdegodver geen een pinautomaat daar, ik was zo pissed off dat ik maar naar hius ben gegaan... anders had ik nog wel een paar uurtjes daar gezeten.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:17 schreef Toadette het volgende:
hoe was parkpop?
Dat is inderdaad vreemd.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Was erg koel, (en warm) maar er was dus godverdegodver geen een pinautomaat daar, ik was zo pissed off dat ik maar naar hius ben gegaan... anders had ik nog wel een paar uurtjes daar gezeten.
Gekeken, nagevraagd bij de organisatie, maar nee, die hadden ze gewoon niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:27 schreef Toadette het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd.
Heb je wel goed gekeken?
Heel vreemd. De meeste mensen geven uiteindelijk toch meer geld uit dan ze van plan waren.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gekeken, nagevraagd bij de organisatie, maar nee, die hadden ze gewoon niet.
Ze hadden nog een aardig centje aan me kunnen verdienen. En eerlijk, wanneer ik naar zoiets ga VERWACHT ik een pinautomaat (inclusief fucking lange rij, dat maakt me niet uit)
Ik was echt pissed off
Zometeen lekker voetbal kijken, dan gaat het wel weer.
ik denk eerlijk gezegd dat het tsjechie wordt.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denemarken![]()
Dat vrees ik ook, maar dan kan ik nog wel voor Denemarken zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 19:12 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd dat het tsjechie wordt.
Dan is het goedquote:Op zondag 27 juni 2004 19:23 schreef Toadette het volgende:
Van mij mag het ook denemarken worden hoor.
Strol moest de XBox uitzetten omdat kuiken voetbal wil kijken.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is Strol deze dagen met FSW? Istie nog wel van de TV te krijgen?
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Strol moest de XBox uitzetten omdat kuiken voetbal wil kijken.
Omgekeerde wereld.
Wel een vet spel hoor
Ja er gaan er best wel wat onlinequote:Op zondag 27 juni 2004 21:12 schreef Magneet het volgende:
[..]na het voetbal gamen?
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga na het voetbal naar bed...morgen weer vroeg op.
Wanneer gaan we FSW co-op gamen Gijs?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:21 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:23 schreef Toadette het volgende:
* gieling gooit de x-doos binnenkort uit het raam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |