De één heeft wat meer gedaan dan de ander. Ik heb begrepen dat er nog twee in de race zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:52 schreef RuudGullit het volgende:
Maar dan moeten ze deze mensen ook niet vrijuit laten gaan.
Genoeg bewijs lijkt mij! Foto\'s, supporters, spelers, staff, pers.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
klopt, ben het ook wel met je eens enze hadden er van mij meer mogen pakken maar er moet wel bewijs zijn, de verkeerde moeten er niet voor boeten.
Vandaar dat ze zijn vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:05 schreef RuudGullit het volgende:
Genoeg bewijs lijkt mij!
Het was een chaos man. Er liepen velen een feestje te vieren. Dan moet je er 5 tot 7 man in herkennenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:05 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Genoeg bewijs lijkt mij! Foto\\\'s, supporters, spelers, staff, pers.
In dit land worden er wel vaker mensen vrijgesproken \\\'wegens gebrek aan bewijs\\\'.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zijn vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.
Das waar. Laat die 2 dan ook maar opdraaien voor alles dan!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef The_Hives het volgende:
Ze mogen blij zjin dat ze er 2 hebben.....
Als jij dat bewijs, als notoire Ajaxhater, nou eens gaat verzamelen en aanbieden bij Justitie.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:14 schreef RuudGullit het volgende:
In dit land worden er wel vaker mensen vrijgesproken \'wegens gebrek aan bewijs..
Dat is het ultieme zwaktebod. Een aantal randdebielen komen nu weer heel goed weg. Als er echte supporters bij waren geweest hadden ze die mongolen erbij gelaptquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef The_Hives het volgende:
Ze mogen blij zjin dat ze er 2 hebben.....
Daar hebben we politie voor.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:17 schreef Eightball het volgende:
[..]
Als jij dat bewijs, als notoire Ajaxhater, nou eens gaat verzamelen en aanbieden bij Justitie.
Moet geen probleem zijn, er is genoeg volgens jou.
Idee?
gaan we weerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat is het ultieme zwaktebod. Een aantal randdebielen komen nu weer heel goed weg. Als er echte supporters bij waren geweest hadden ze die mongolen erbij gelapt
Die konden dat bewijs blijkbaar niet vinden Loek.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:19 schreef RuudGullit het volgende:
Daar hebben we politie voor..
Doe Justitie en je club een plezier en breng het effe boven water.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:05 schreef RuudGullit het volgende:
Genoeg bewijs lijkt mij! Foto\\\'s, supporters, spelers, staff, pers.
Als we blij moeten zijn met 2 randdebielen die gepakt zijn, dan is het hek van de dam. Degenen die zich met het onderzoek bezig hielden moeten zich diep, maar dan ook héél diep schamen. Aan iedere fatsoensnorm is hier voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:21 schreef The_Hives het volgende:
gaan we weer![]()
als het aan mij ligt hadden ze er ook meer te pakken...
klopt, daar heb je groot gelijk in...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als we blij moeten zijn met 2 randdebielen die gepakt zijn, dan is het hek van de dam. Degenen die zich met het onderzoek bezig hielden moeten zich diep, maar dan ook héél diep schamen. Aan iedere fatsoensnorm is hier voorbij gegaan.
Iedereen riep dat er nu een dudelijke signaal moest komen dat dit nooit meer voor mocht komen en nu krijg je slechts twee minderwaardige schepsels die zich moeten verantwoorden. Daar wil ik graag op doorgaan ja, want het is te absurd voor woorden dat dit het eindresultaat lijkt te worden.
In andere landen worden mensen vaak veroordeeld zonder enige vorm van bewijs. Beter?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:14 schreef RuudGullit het volgende:
In dit land worden er wel vaker mensen vrijgesproken \\\\\\\'wegens gebrek aan bewijs\\\\\\\'..
Hadden ze dan soms de Zaanse verhoormethode toe moeten passen op verdachten, cq getuigen? Je hebt de betreffende foto\'s waarschijnlijk zelf wel gezien en die foto\'s zijn dusdanig ver van duidelijk dat een rechter nooit iemand op basis daarvan zou kunnen veroordelen. Laat staan dat op die foto duidelijke te zien is wie wat doet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als we blij moeten zijn met 2 randdebielen die gepakt zijn, dan is het hek van de dam. Degenen die zich met het onderzoek bezig hielden moeten zich diep, maar dan ook héél diep schamen. Aan iedere fatsoensnorm is hier voorbij gegaan.
dat is evengoed verboden na de wedstrjid. Alleen daarvoor kunnen ze al een SV geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:27 schreef keeper het volgende:
Op het veld komen is bij wedstrijden van deze elftallen niet verboden zover ik weet.
Uit de sportweek van deze week.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:26 schreef TC03 het volgende:
Bron? Wat slecht geschreven zeg. *ril*
Ook bij wedstrijden van tweede elftallen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is evengoed verboden na de wedstrjid. Alleen daarvoor kunnen ze al een SV geven.
Ow over getyptquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Uit de sportweek van deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |