Ja weet ik, maar het was wel grappig. Zeggen \'ik ga er niet op in\', en het in de eerst volgende zin toch doen...quote:Op zondag 4 juli 2004 09:19 schreef twi het volgende:
[..]
Welke stumperd bedenkt zich dat \'ie dat 3 voor 3 \'s nachts gaat posten op \'t forum in een Ajax topic?
Enneh, TC03, de verslaggever die het interview deed met Robben wilde \'m doen laten zeggen dat \'ie het een kutwissel vond en dat de bondscoach een enorme fout had gedaan. Dan vind ik het juist knap dat \'ie het houdt bij \'t feit dat \'ie teleurgesteld is, absoluut geen kritiek op te geven. Dan is dit verhaal van Sneijder wat dubieuzer, al ben ik er wel bli mee: zijn we van Koeman af.
Maargoed, het geeft wel aan dat Wesley niet zo slim is, want als \'ie Koeman zo top vind, ziet \'ie \'m maar een keer of acht per jaar in plaats van bijna elke dag b ij AJax. Of is het gewoon een stille hint?
Hmm, alles in clusters, dat kan of heel goed of heel slecht uitpakken...........quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:16 schreef superjoden het volgende:
ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:34 schreef F1Bas het volgende:
Vinden jullie ook niet dat nu v Damme en waarschijnlijk Yakubu weggaan, dat de selectie een beetje te smel wordt, zeker als je denkt aan de blessures van vorig seizoen
Nee, valt wel mee. Selectie is nog groot genoeg. Het zal er vanaf hangen hoe de jeugd zich aanpast.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:34 schreef F1Bas het volgende:
Vinden jullie ook niet dat nu v Damme en waarschijnlijk Yakubu weggaan, dat de selectie een beetje te smal wordt, zeker als je denkt aan de blessures van vorig seizoen
vierquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:22 schreef Suijk het volgende:
Toch wel drie lastige eerste wedstrijden.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:22 schreef gras het volgende:
En Jelle is weg
Alsof ik dat niet weet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:46 schreef aldostuta het volgende:
Piep piep, hallo.........
en terrecht!!! zelf doen wat je zelf veroordeeld kan natuurlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:44 schreef RuudGullit het volgende:
Ben benieuwd hoe hard ze opeens wél optreden als er bij Feyenoord over een tijdje een paar debielen vd Vaart in elkaar trappen als wraak..
Mee eens, maar ik kan me voorstellen dat als justitie niks doet, er echt wel mensen zijn die op de een of andere manier het eigen recht in hand gaan nemen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
en terrecht!!! zelf doen wat je zelf veroordeeld kan natuurlijk helemaal niet.
Vijf jaar onvoorwaardelijk met TBS.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:44 schreef RuudGullit het volgende:
Ben benieuwd hoe hard ze opeens wél optreden als er bij Feyenoord over een tijdje een paar debielen vd Vaart in elkaar trappen als wraak..
Zou wel moeten. Maar dan moeten ze deze mensen ook niet vrijuit laten gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:49 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vijf jaar onvoorwaardelijk met TBS.
quote:Jong Ajax-raddraaiers vrijuit
Tientallen aanhangers van Ajax die betrokken waren bij de rellen na afloop van de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord op sportpark De Toekomst in Amsterdam, gaan vrijuit.
Twee hooligans moeten zich op 16 juli voor de rechter verantwoorden voor openlijke geweldpleging, liet een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) vandaag weten.
Tegen de anderen heeft het horen van getuigen en het bekijken van video- en fotomateriaal niet genoeg bewijs opgeleverd. Justitie heeft het onderzoek nu afgerond.
Na de wedstrijd half april kwamen tientallen Ajax-aanhangers het veld op rennen, waarvan vijf tot zeven raddraaiers klappen uitdeelden aan spelers van Feyenoord.
De Chileense voetballer Jorge Acuna raakte gewond en werd per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Spelers als Van Persie, De Nooijer en Lazovic liepen rake klappen op.
Direct na de ongeregeldheden pakte de politie vier mensen op, die een dag later weer vrij kwamen. De weken daarna heeft de politie 48 mensen gehoord die op het veld stonden.
Een probleem was dat er weinig beelden waren van de onlusten, omdat relschoppers het werk van aanwezige cameraploegen onmogelijk maakten.
Het \'auditteam voetbalvandalisme\' stelde na onderzoek vast dat wedstrijden van Jong Ajax voortaan in de beter te beveiligen ArenA moeten worden gespeeld.
Het team concludeerde dat de politie en Ajax al tijdens de wedstrijd hadden moeten optreden tegen wangedrag van supporters, die vuurwerk afstaken, journalisten bedreigden en voorwerpen het veld op gooiden.
De politie beschouwde het duel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord vooraf niet als een risicowedstrijd.
precies Bas,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:44 schreef RuudGullit het volgende:
Die Ajax-boefjes komen zoals verwacht makkelijk weg, 2 van die kneusjes maar die straks worden berecht wegens \\\\\\\"onvoldoende bewijs\\\\\\\"..
ik bedoelde er verder niets meequote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:41 schreef gras het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet.
klopt, ben het ook wel met je eens enze hadden er van mij meer mogen pakken maar er moet wel bewijs zijn, de verkeerde moeten er niet voor boeten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik kan me voorstellen dat als justitie niks doet, er echt wel mensen zijn die op de een of andere manier het eigen recht in hand gaan nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |