quote:Zuid-Afrika heeft zich enigszins hersteld in de kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland. Bafana Bafana won in eigen huis met 2-0 van Burkina Faso.
Steven Pienaar had een groot aandeel in de zege. De vlijtige Ajacied stond aan de basis van vrijwel iedere gevaarlijke aanval en opende persoonlijk de score in de dertiende minuut.
Shaun Bartlett maakte er twintig minuten later 2-0 van. Waarmee het schamele verzet van Burkina Faso was gebroken en Zuid-Afrika de wedstrijd eenvoudig kon uitspelen.
Zuid-Afrika revancheerde zich met de overwinning weer een beetje voor de vorige wedstrijd, toen het met 3-0 onderuitging bij Ghana.
Jij overduidelijk niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:57 schreef S__O__N__ het volgende:
welke stumperd is er nou voor ajax
o/o/o/o/o/o/o/
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:28 schreef TIM-846 het volgende:
behalve tegen schotland.. En als hij ipv Seedorf had gespeeld had hij het allicht beter gedaan! Slechter kon namelijk niet..
Laat De Ridder het maar doen...quote:Op zondag 4 juli 2004 11:54 schreef methodmich het volgende:
Wel is het te hopen dat er nog een rechtsbuiten komt, aangezien Koeman 4-3-3 zal willen spelen.
die komt bij mij eind juli pas, ivm dé vergaderingquote:Op zondag 4 juli 2004 12:42 schreef aldostuta het volgende:
Joehoe, seizoenskaart binnen
Kom op zeg. Sneijder had er na Tsjechie - Nederland voor Cocu in moeten komen.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nu was hij dat (terecht) nog niet.
Jij weet net als iedereen dat Advocaat een hekel heeft aan het opstellen van jonge spelers.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nu ligt het allemaal aan Seedorf weer...
Als Sneijder zo verschrikkelijk goed geweest was, had hij dat op de training moeten afdwingen. Hij mocht nu een tijdje aan het grote werk ruiken, straks komt zijn tijd en zal hij uitgroeien tot vaste waarde. Nu was hij dat (terecht) nog niet.
dat is snel...moet de mijne nog krijgen ....quote:Op zondag 4 juli 2004 12:42 schreef aldostuta het volgende:
Joehoe, seizoenskaart binnen
Jepquote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval geen goed toernooi gespeeld.. Veel balverlies, veel slechte passes, heel vaak uit zijn positie gelopen waardoor reiziger en vdmeyde het extra moeilijk kregen aan de rechterkant...quote:Op zondag 4 juli 2004 12:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Daarover kan je het beste discussiëren in dit topic:quote:Op zondag 4 juli 2004 19:21 schreef Spideyman het volgende:
Als jullie ajacieden de kwaliteiten van Zlatan nauwkeurig zouden moeten omschrijven, hoe zouden die er dan uit zien?
Ik vind hem namelijk helemaal geen topspits. Op het EK was een deel van nederland in rep en roer na zijn 'briljante' goal (wat mi een beetje een lucky was) en noemden hem een geniale speler. Ik heb eigenlijk vooral Larsson gezien die briljant speelde, Zlatan heb ik vrij weinig geniale dingen zien doen. Bij ajax vind ik hem over het algemeen ook niet erg goed. Hij mist echt veel te veel kansen en hij kan af en toe z'n poten niet thuislaten in duels.
Wat maakt Zlatan volgens jullie zo 'geniaal'?
ok, tnxquote:Op zondag 4 juli 2004 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarover kan je het beste discussiëren in dit topic:
Het grote Zlatan Ibrahimovic topic, deel 3
Ehm..zijn super techniekquote:Op zondag 4 juli 2004 19:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat maakt Zlatan volgens jullie zo 'geniaal'?
Bevestiging om precies te zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 15:04 schreef superjoden het volgende:
[..]
dat is snel...moet de mijne nog krijgen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |