abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:27:13 #126
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_20387057
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 17:26 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat zondag.

Zwaaien?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 juli 2004 @ 17:30:06 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_20387145
Deal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:35:20 #128
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20387286
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik had ook de zondag gewild, maar een maatje van me kon dan niet...
Dus dan maar de vrijdag, vak 128...
Heb waarschijnlijk nog een kaartje over voor de zondag...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20387447
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 17:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heb waarschijnlijk nog een kaartje over voor de zondag...
Voor het Arsenal vak zeker hehe

Maar goed, ik houd me aanbevolen, is wel van van alles afhankelijk geworden nu...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20388357
Gelukkig hebben wij alle plekken in ons elftal bijna goed bezet.

PSV en Feyenoord zitten te vechten om Feher
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_20388866
quote:
Sneijder teleurgesteld over EK

Wesley Sneijder is teleurgesteld in het EK 2004. In een interview met Het Parool zegt hij een slecht gevoel te hebben over het kampioenschap. Bondscoach Dick Advocaat koos bijna het hele EK voor de ervaring van Clarence Seedorf op het middenveld. Sneijder bleef daardoor op de bank. Ook Ajax-ploeggenoot Rafael van der Vaart zit met dezelfde gevoelens. De Ajacieden schoten Oranje naar Portugal, maar mochten in Portugal op de bank blijven zitten.

Na het gelijkspel tegen Duitsland koos Dick Advocaat wederom voor ervaring en stelde Seedorf op. Hoewel de AC Milan-speler matig speelde, bleef hij in de basis. Als argument gebruikte Advocaat zijn kwaliteiten als leider.

"Ik zie dat het elftal iets mist en die schakel wil ik zijn. Word wakker, dacht ik", zegt Sneijder. "Ik heb geen fijn EK gehad. Over vijf jaar zal ik zeggen dat het positief was om mee te maken, maar nu overheerst de teleurstelling. De coach maakte een keuze, die voor mij moeilijk te verkroppen is. Ik ben echt ontevreden."

In de kwalificatiewedstrijd tegen Schotland was Sneijder de held. "Tot twee dagen voor de wedstrijd tegen Duitsland was ik dé man. Ineens tel je niet meer mee. Dat geeft een dubbel rotgevoel. Ik ben niet boos, wel erg teleurgesteld. Omdat ik niet weet waarom de bondscoach me op een helftje tegen Duitsland na niet meer nodig had."

"Ik heb vaak overwogen het aan te kaarten, maar op een toernooi is dat toch moeilijk. Misschien moet ik me nu een beetje inhouden, ja. Het valt niet mee. Maar ik ga niet uithalen. De sfeer in de groep was enorm, echt fantastisch. Dat kan ik niet verstoren", zegt Sneijder. "Vooral tegen Portugal heb ik mij zitten opvreten. Word wakker, dacht ik. Goh, ik heb me op de bank echt moeten inhouden. Als we bij rust met vijf-nul hadden achter gestaan, had niemand iets kunnen zeggen. Ik houd me niet bezig met een nieuwe bondscoach, maar ik zou graag Ronald Koeman zien komen."

Van der Vaart had verwacht dat hij nog wel een kans zou krijgen. "Ik had de eerste wedstrijd matig gespeeld, maar dat ik daarna geen basisplek meer kreeg... Ik was de 10, totdat die positie opeens helemaal was verdwenen. Tja, als een positie niet meer bestaat, hoe kan je dan terugvechten?"
Terecht natuurlijk omdat Clarence het voor het EK niet heeft laten zien.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 18:48:21 #132
82589 S-Two
barba macacu
pi_20388964
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Terecht natuurlijk omdat Clarence het voor het EK niet heeft laten zien.
en ook tijdens het ek niet... oftewel: Wesley moest er gewoon in
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_20389093
Dick is iemand die geen risico's wil nemen daarom koos hij ook voor de ervaren Seedorf.

Het viel mij op hoe lui Seedorf is op het veld
pi_20389097
Sneijder moet niet zo zeuren. Eerst eens een geheel seizoen constant presteren op niveau. Er is altijd een hiërarchie en hij staat daar gewoon laag op op dit moment, achteraf zal hij er niet slechter van worden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20389120
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sneijder moet niet zo zeuren. Eerst eens een geheel seizoen constant presteren op niveau. Er is altijd een hiërarchie en hij staat daar gewoon laag op op dit moment, achteraf zal hij er niet slechter van worden
Hij zeurt toch niet, hij maakt alleen duidelijk dat hij teleurgesteld is.
pi_20389170
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:54 schreef Duiveltja het volgende:

Hij zeurt toch niet, hij maakt alleen duidelijk dat hij teleurgesteld is.
Als je dat zo naar buiten brengt vind ik dat je een beetje zeurt. Je kan het ook voor jezelf houden en er met Advocaat en Van Hanegem over praten
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 3 juli 2004 @ 19:39:51 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20390382
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 18:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vind het anders vrij terecht gezien het verleden van Seedorf. Waarmee ik niet zeg dat Seedorf slecht heeft gepresteert, integendeel (al was het minder goed dan velen willen doen geloven), maar Sneijder leek die plaats toch afgedwongen te hebben. Als je in al je wedstrijden de link tussen middenveld en aanval niet hebt, dan ben je gewoon niet slim als je Sneijder niet meer dan een helftje opstelt.

Ik hoop voor de talenten van Ajax trouwens van harte dat Advocaat er mee op houdt. Het lijkt me echt ontzettend dom van zowel hem als de KNVB om door te gaan. Ik ben daarom ok best blij met spelers als Stam, de Boer, Overmars en weet ik het wie nog meer dat ze er gewoon mee kappen wat interlands betreft, dan heeft Dick geen andere keuze mocht het onfortuinelijke feit zich voordoen dat 'ie gewoon blijft zitten.
pi_20390416
Tony heeft gewoon gelijk. Dat moet ie voor zich houden en niet aan de pers vertellen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20390507
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:39 schreef twi het volgende:

Vind het anders vrij terecht gezien het verleden van Seedorf. Waarmee ik niet zeg dat Seedorf slecht heeft gepresteert, integendeel (al was het minder goed dan velen willen doen geloven), maar Sneijder leek die plaats toch afgedwongen te hebben. Als je in al je wedstrijden de link tussen middenveld en aanval niet hebt, dan ben je gewoon niet slim als je Sneijder niet meer dan een helftje opstelt.
Dat is allemaal wel waar, maar dan moet je dat tijdens of na het toernooi met Advocaat bespreken. Nu komt het allemaal wat zuur over. VdV heeft trouwens helemaal geen recht van spreken, die heeft de keren dat hij speelde niets laten zien
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20393046
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat is allemaal wel waar, maar dan moet je dat tijdens of na het toernooi met Advocaat bespreken. Nu komt het allemaal wat zuur over. VdV heeft trouwens helemaal geen recht van spreken, die heeft de keren dat hij speelde niets laten zien
behalve tegen schotland.. En als hij ipv Seedorf had gespeeld had hij het allicht beter gedaan! Slechter kon namelijk niet..
pi_20393363
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:28 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

behalve tegen schotland.. En als hij ipv Seedorf had gespeeld had hij het allicht beter gedaan! Slechter kon namelijk niet..
Zo slecht speelde hij ook niet hoor.
pi_20393384
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:48 schreef Mindlight het volgende:
Hoelang loopt het contract van Bogarde bij Chelsea eigenlijk nog door??
Want die zit daar lekker zijn zakken te vullen, maar als linksback zou hij voor een hoop Nederlandse clubs nog een topper zijn hoor.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:47:42 #143
98883 breakdancer2
f_side6@hotmail.com
pi_20393425
AJAX rulezzzzzzzzzzzz
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:50:37 #144
98883 breakdancer2
f_side6@hotmail.com
pi_20393485
:p
pi_20393537
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:44 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Zo slecht speelde hij ook niet hoor.
Hij heeft toch enorm veel balverlies geleden.. waardoor o.a. vdmeyde en reiziger het enorm moeiljk aan die rechterkant.. Dat kwam onder andere door het vele balverlies en de slechte passing van seedorf en doordat seedorf de hele tijd uit zijn positie ging lopen! Ik vond Seedorf zeer zeer matig!
pi_20393558
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:50 schreef breakdancer2 het volgende:
:p
meteen flink begonnen met posten zie ik!

maar liefst 43 op dag 1!
pi_20400474
welke stumperd is er nou voor ajax

o/o/o/o/o/o/o/
  zondag 4 juli 2004 @ 03:08:38 #148
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20400678
"Ik houd me niet bezig met een nieuwe bondscoach, maar ik zou graag Ronald Koeman zien komen." . Hoezo tegenstrijdig.

Doet me denken aan Robben na NL - Tjsechië. "Wat vond je van de wissel?" - "Ja daar ga ik nu liever niet op in, maar het was voor mij een enorme teleurstelling en blablabla".
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 4 juli 2004 @ 09:19:07 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20402101
quote:
Op zondag 4 juli 2004 02:57 schreef S__O__N__ het volgende:
welke stumperd is er nou voor ajax

o/o/o/o/o/o/o/
Welke stumperd bedenkt zich dat 'ie dat 3 voor 3 's nachts gaat posten op 't forum in een Ajax topic?

Enneh, TC03, de verslaggever die het interview deed met Robben wilde 'm doen laten zeggen dat 'ie het een kutwissel vond en dat de bondscoach een enorme fout had gedaan. Dan vind ik het juist knap dat 'ie het houdt bij 't feit dat 'ie teleurgesteld is, absoluut geen kritiek op te geven. Dan is dit verhaal van Sneijder wat dubieuzer, al ben ik er wel bli mee: zijn we van Koeman af.

Maargoed, het geeft wel aan dat Wesley niet zo slim is, want als 'ie Koeman zo top vind, ziet 'ie 'm maar een keer of acht per jaar in plaats van bijna elke dag b ij AJax. Of is het gewoon een stille hint?
pi_20402133
We weten ook niet in wat voor context of op wat voor vraag Sneijder dit heeft geantwoord.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')