Maar daar wordt ik zo simpel van ..... laat die spelers eerst eens op het hoogste niveau presterenen daarna komt Oranje vanzelf wel als ze het goed doen ... zelfde geldt bijvoorbeeld voor Stekelenburgquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:05 schreef Kang-He het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1088659079382.html
Idd, hier ben ik het wel mee eens. Maar des te leuker om deze typische reacties van Ajacieden er over een jaartje nog even terug bij te halen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:13 schreef Chadi het volgende:
Ow volgend jaar denk ik dat Feyenoord een hele grote concurrent gaat worden. Gullit heeft aardig om zich heen gesprokkeld. PSV gaat de eerste helft ook mee maar dan gaat het afhaken omdat het geen geen echt goede bank bezetting zal hebbenFeyenoord ook niet zo sterk maar die zijn gegroeid als team afgelopen seizoen.
Feyenoord? Die hebben net Bart Goor (categorie oud & goedkoop) gehaald.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:13 schreef Chadi het volgende:
Ow volgend jaar denk ik dat Feyenoord een hele grote concurrent gaat worden. Gullit heeft aardig om zich heen gesprokkeld. PSV gaat de eerste helft ook mee maar dan gaat het afhaken omdat het geen geen echt goede bank bezetting zal hebbenFeyenoord ook niet zo sterk maar die zijn gegroeid als team afgelopen seizoen.
Zozo, Ashley Cole op links en Trabelsi op rechts.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:18 schreef methodmich het volgende:
Trabelsi nu dus naar Arsenal. En hij wilde zo graag naar Milan en Man Utd.
Ja klopt, zijn we erg blij mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:03 schreef methodmich het volgende:
Excelsior '31. Die hebben Edwin Looms toch gehaald?
geen echt goede bankbezetting noemt ie datquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:13 schreef Chadi het volgende:
PSV gaat de eerste helft ook mee maar dan gaat het afhaken omdat het geen geen echt goede bank bezetting zal hebben![]()
Kan ik daar op de dolle pof heen denk je? Of is het zo uitverkocht?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende week donderdag komt Ajax bij mn cluppie uit Rijssen, heb net een kaartje bemachtigd.![]()
Sepp hebben ze geprobeerd te contracteren, maar hij gaf de voorkeur aan een langer verblijf bij HSC'21. Excelsior'31 heeft inderdaad promotie afgedwongen na een superspannende beslissingswedstrijd tegen HHC Hardenberg.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:06 schreef methodmich het volgende:
Moeten ze proberen ook Sepp te contracteren. Is zaterdaghoofdklasse nu toch ook?
Het is echt niet zo uitverkocht, de voorverkoop is al een maand en ik heb vandaag pas een kaartje gekocht.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kan ik daar op de dolle pof heen denk je? Of is het zo uitverkocht?
Tof, Twente, Heracles en Ajax binnen een paar dagen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is echt niet zo uitverkocht, de voorverkoop is al een maand en ik heb vandaag pas een kaartje gekocht.
Waar komen Heracles en Twente, of spelen ze thuis?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tof, Twente, Heracles en Ajax binnen een paar dagen.
Hier zijn ze ook al gehaald, al heb ik geen flauw idee welk vak. Volgens mij rond 425. Op zondag.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooow kaartjes voor het AT en de JC Schaal worden op dit moment gehaald
quote:Pfaf nog even: Ajax komt niet volgende week donderdag maar donderdag de week erop (15 juli). Foutje van mijn kant.
Ik had ook de zondag gewild, maar een maatje van me kon dan niet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook al gehaald, al heb ik geen flauw idee welk vak. Volgens mij rond 425. Op zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |