Tof zeg, dat ze zoiets gedaan hebben! Vooraf gingen er trouwens geruchten dat mensen als Swarts en Keizer zouden komen.quote:Ajax-fan
Van Andel heeft inmiddels ook bekendheid verworven als Ajax-fan, ze bezocht al in 1918 een wedstrijd van de Amsterdammers en is trots op haar Ajax-handdoek. Een delegatie van Ajax-medewerkers komt dan ook graag even in Hoogeveen langs met een speciaal cadeau: een sjaal en een bord met de inscriptie 'Hendrikje van Andel - 's werelds oudste Ajacied'. Er zitten geen spelers bij de delegatie, die zijn allemaal in Portugal of op vakantie.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:18 schreef twi het volgende:
Zat op eBay te bladeren, kwam ik dit tegen:
[afbeelding]
Geloof je toch ook niet
Iemand die op een F'noord-rekenmachine Ajax-stickers plakt en 'm als Ajax-rekenmachine verkoopt
Hij was al gewonnen, stond in de history van een van de bieders op mijn veilingquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
is er ook al een bod op gedaan?![]()
Duh, wie wil er nou een feyenoord-rekenmachine.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:18 schreef twi het volgende:
Zat op eBay te bladeren, kwam ik dit tegen:
[afbeelding]
Geloof je toch ook niet
Iemand die op een F'noord-rekenmachine Ajax-stickers plakt en 'm als Ajax-rekenmachine verkoopt
whahaha, concurrentiequote:Op woensdag 30 juni 2004 18:22 schreef The_Hives het volgende:
concurrentie![]()
and you're point isquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
whahaha, concurrentie![]()
Ik denk dat ie bedoelt dat Ajax almachtig zal zijn, volgens hem. Denk het niet persoonlijk, en almachtig is ook niet altijd leuk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
and you're point is![]()
wat de vorige post al zij: dat we weinig concurrentie krijgenquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
and you're point is![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
wat de vorige post al zij: dat we weinig concurrentie krijgen
okquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
wat de vorige post al zij: dat we weinig concurrentie krijgen
deze post was een tikje cynisch bedoelt maar als ik eerlijk ben denk ik dat we makkelijk kampioen kunnen en moeten worden... zeker als er niet tot weinig spelers weg gaan hebben we gewoon ver weg het beste spelersmateriaal
had je dus ff verkeerd gedachtquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ok,
ik dacht dat het gapen naar mij bedoeld was, omdat ik moest lachen vanwege concurrentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |