Er rent er eentje weg.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:03 schreef SHERMAN het volgende:mooi foto's
Maar die met de mortier...wat is daar lachwekkend aan?
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:34 schreef Strijder het volgende:
[..]
Hele enge ideëen van de (leger)leiding.
Met de meeste Amerikanen heb ik echt geen probleem, alleen vind ik de maatschappij een beetje verwerpelijk. Daar zullen ze zelf nog wel een keer achter komen, ben alleen bang dat niet alleen zij de gevolgen ervan zullen ervaren.
En als je alleen humanitaire hulp biedt ben je zeker geen potentieel doelwit voor een aanslag.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:35 schreef Strijder het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend irritant om de hele tijd met zo'n rubber ding om je oor te moeten lopen (in de zon, in de hitte, in de woestijn).
De Japanners zijn daar allemaal (zwaar) bewapend, die zouden toch alleen humanitaire hulp bieden ?
Daarom hebben ze hun wapens ook het grootste deel van de tijd naar beneden gericht, en lopen ze er niet mee rond te zwaaien. Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat de houding van de Amerikanen daar aggresiever overkomt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
Staat minder aanvallend ofzo, had ik een tijdje terug gelezen. Teken van vrienden en vrede ofzo
En dan schiet je je eigen per ongeluk in je poten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daarom hebben ze hun wapens ook het grootste deel van de tijd naar beneden gericht, en lopen ze er niet mee rond te zwaaien. Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat de houding van de Amerikanen daar aggresiever overkomt.
Niet voor dit topic.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:27 schreef Piro het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Ja, da's natuurlijk wel stom als je dat doet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:34 schreef Piro het volgende:
[..]
En dan schiet je je eigen per ongeluk in je poten.. Nietzjepietzje.
.
Nu zien we weinig foto's van andere landen, maar ik vind de Nederlanders er wel goed uitzien hier, vriendelijk doch controlerend.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:30 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet dat de Russen, de Amerikanen (Rangers) en wij ze ook hebben, zijn van die redelijk lichte terreinmotoren, ideaal voor helicoptertransport.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:55 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Misschien had meneer olympisch kampioen turnen kunnen worden.
Die hele serie van die scout op die motor is trouwens niet eens zo'n slecht idee, hij is snel, licht, en kan nog staand op zijn motor schieten.
Maak dan ook geen statements als je ze niet wenst te onderbouwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:53 schreef Strijder het volgende:
[..]
Niet voor dit topic.
Vraag er dan ook niet naar.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef Piro het volgende:
[..]
Maak dan ook geen statements als je ze niet wenst te onderbouwen.
150cc honda's ofzo.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:57 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ik weet dat de Russen, de Amerikanen (Rangers) en wij ze ook hebben, zijn van die redelijk lichte terreinmotoren, ideaal voor helicoptertransport.
Jij maakt constante statements zonder ze te onderbouwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:59 schreef Strijder het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet naar.
Volgens een boek dat ik heb is het de regel om de wijsvinger gestrekt langs de trekkergroep te hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:54 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk wel stom als je dat doet.
Meestal loop je ook niet met je vinger aan de trekker, scheelt al weer een boel.
Geweldige foto's eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:55 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Misschien had meneer olympisch kampioen turnen kunnen worden.
Die hele serie van die scout op die motor is trouwens niet eens zo'n slecht idee, hij is snel, licht, en kan nog staand op zijn motor schieten.
Vind ze er persoonlijk ook mooi uitzienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:56 schreef Strijder het volgende:
[..]
Nu zien we weinig foto's van andere landen, maar ik vind de Nederlanders er wel goed uitzien hier, vriendelijk doch controlerend.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
'Driver shows off his new wig and angel wings'
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:02 schreef Piro het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Help! I'm stuck!' [afbeelding]
Zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:16 schreef Piro het volgende:
Heb hem een mailtje gestuurd, ik vind sommige van die comments echt geweldig, en hij fotografeert mooi.
een panasonic gloof ik (staat er vaag op)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef SHERMAN het volgende:
Iemand een idee wat dit voor laptop is?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |