EN? EN? kastgeval? verloofd, verliefd (behalve op jou dan), en/of getrouwd?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:40 schreef Jerruh het volgende:
HIJ IS HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom je naar amsterdam?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:48 schreef wizarddragon het volgende:
No shit...?
jij bent ook altijd weer op tijd terug he!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
*popcorn pak*
Yup ik ga naar A'dam. Om daar met Guiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:50 schreef xman het volgende:
[..]
Kom je naar amsterdam?
EN WIL IEMAND ME EINDELIJK THE FUCKING VERHAAL VERTELLEN!
LIEF DOEN!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef xman het volgende:
[..]
JIJ VERHAAL NU!![]()
WAT??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:53 schreef error het volgende:
[..]
LIEF DOEN!
EN NIET SCHREEUWEN!
ik heb geen verhaal poepedoepiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef xman het volgende:
[..]
JIJ VERHAAL NU!![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb geen verhaal poepedoepie
The name's Bever... James Beverquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij bent ook altijd weer op tijd terug he!![]()
Dacht je nou werkelijk dat Jerruh mij over z'n mails gaat vertellen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:56 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben vanavond helemaal niet in Amsterdam. (of misschien wel als het feestje vanavond niet doorgaat), dus ik kan jou en Guiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup ik ga naar A'dam. Om daar met Gui![]()
te gaan stappen.
ik sta niet in de Privé hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:03 schreef xman het volgende:
[..]
Maar ik ben vanavond helemaal niet in Amsterdam. (of misschien wel als het feestje vanavond niet doorgaat), dus ik kan jou en Guiniet zien vanavond.
* beaverhausen heeft een chronische [homotopic]roddelverhalen tekort!
*gefrustreerd maar de privé leest*
Ah dus je hebt hem via mail gevraagd of hij homo is! En hij antwoordde met ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:57 schreef Jerruh het volgende:
ik heb trouwens nog nooit zo direct iemand gevraagd of ie homo was!
Ieuw nee.. Guillaumequote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:06 schreef Jerruh het volgende:
guido? als in: nathan?
Oh er zullen vast sappige roddels over jou zijn! Zoals over jou en je hunkie minnaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik sta niet in de Privé hoorgeloof ik
Oeh je weet wat ze zeggen..mannen met lange namen hebben lange...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ieuw nee.. Guillaume![]()
Leugens! Het zijn allemaal leugens! Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:09 schreef xman het volgende:
[..]
Oh er zullen vast sappige roddels over jou zijn! Zoals over jou en je hunkie minnaar.
Volgende keer in de [gay]privé: Het wereldschokkende verhaal: The James Bevers lovestory
*red bull drink*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:13 schreef xman het volgende:
*Memo aan mezelf: geen 3e kop koffie meer* Woei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |