Dan hadden ze advocaat als coach moeten hebben...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:44 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit wordt ook niet uitgezonden toch?
Jammer dat Nederland niet mee doet ook
Nee, bij de OS van dit jaar worden geen camera's toegelaten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:44 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit wordt ook niet uitgezonden toch?
HUH? Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, bij de OS van dit jaar worden geen camera's toegelaten.
Verschillende divisies? En je moet echt niet te min denken over die landen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:39 schreef O-DOG het volgende:
wat een gay toernooi
hoe the fuck kwalificeren Irak & Mali zich wel en Nederland niet
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:42 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
HUH? Waarom niet?![]()
in Irak weten ze niet eens wat gras is johquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:41 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Verschillende divisies? En je moet echt niet te min denken over die landen hoor
En Cavenaghi, speelt die ook mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:21 schreef tha_dark het volgende:
Argentinie:Tevez
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, bij de OS van dit jaar worden geen camera's toegelaten.
Het -21 jarigen team van Brazilie kon zich niet kwalificeren , tot grote frustratie van Kaka, Roberto Carlos en Ronaldo die al aangekondigd hadden mee te willen gaan ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:11 schreef PyTh het volgende:
Opvallend dat Brazilie niet van de partij is.....
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Doet Danko Lazovic ook mee bij Servië en Montenegro?
Zijn ze bij Feijenoord niet blij mee lijkt me.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:03 schreef DIGGER het volgende:
Song van Feyenoord is ook geselecteerd (als 1 van de 3 dispensatie spelers).
Ik ben dan wel geen DIGGER, en ik weet ook het antwoord niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
DIGGER weet jij of 'kleine Diego' ook bij het Italiaanse team zit?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen DIGGER, en ik weet ook het antwoord niet.
Maar... volgens mij heb ik weleens ergens gelezen dat Kleine Diego niet de voetbalgenen van zijn vader heeft meegekregen.
Hij heeft wel degelijk voetbalgenen, dusquote:Maradona in Italiaanse nationale selectie
25/8/2001 20:28
Maradona in het nationale shirt van Italië. Veel Italianen (vooral Napolitanen) zullen daarvan hebben gedroomd, en binnenkort gaat dat waarschijnlijk gebeuren. Zij het dat niet dé Diego Armando Maradona is opgeroepen voor de Squadra Azurra. In dit geval gaat het om Diego Armando Maradona jr., de buitenechtelijk zoon van de Aregentijnse superster, die is opgeroepen voor een Italiaanse jeugdselectie.
Junior werd veertien jaar geleden geboren als zoon van Maradona en Cristiana Sinagra, in de periode dat de Argentijn voetbalde bij Napoli. De vedette heeft zijn zoon echter nooit willen erkennen, maar werd in 1993 door de rechter veroordeeld in het voorzien in het levensonderhoud van het kind. Diego jr. heeft Diego sr echter nog nooit ontmoet.
De op 20 september verjarende tiener is opgeroepen voor de jeugdselectie van Italië onder-17. Maradona jr. speelt in het jeugdteam van Napoli, de club waar zijn vader twee nationale titels en een UEFA Cup mee veroverde.
'Het is een droom. Het is het mooiste moment uit mijn leven', reageerde de jonge speler op zijn uitverkiezing. Mama Sinagra was net zo blij: 'Mijn zoon is gek op voetbal. Ook op Argentijns voetbal. Hij is een fan van River Plate en Maradona's Boca Juniors. Ik hoop dat Diego sr. even stil wil staan bij deze uitverkiezing voor het Italiaanse jeugdteam.'
Het is natuurlijk ook wel erg moeilijk om zo'n vader te evenaren. Jordi is ook geen Johan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij zit de kleine Diego niet bij het Italiaanse team (volgens mij is de selectie nog niet bekend overigens), want hij is en nogal jong en heeft idd niet de talenten van Pa, hoewel ie wel bij Napoli onder contract staat.
Inderdaad, hij zal er niet voor niets bijzitten. Maar even afwachten of hij het een beetje leuk doet (als hij, gezien z'n leeftijd, uberhaubt aan spelen toekomt)quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel degelijk voetbalgenen, dus
Hij moet nog in het eerste van Napoli terecht komen, dus is de kans groot dat ze voor mensen met meer ervaring kiezen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zal er niet voor niets bijzitten. Maar even afwachten of hij het een beetje leuk doet (als hij, gezien z'n leeftijd, uberhaubt aan spelen toekomt)
Over 4 jaar is hij volgens mij rond 20, 21. Als zijn ontwikkeling goed gaat kan hij er dan bij zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:57 schreef DIGGER het volgende:
Diego jr. is nu sowieso te jong voor de Italiaanse selectie voor de OS, zeker daar het elftal < 21 net Europees kampioen is geworden met o.a. een Gilardino en de Rossi in de gelederen.
Maar wie weet, over een paar jaar, waar hij dan staat, je weet het nooit.
www.fifa.com en dan Olympics kiezen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:01 schreef Cart_man het volgende:
Is er ergens een site te vinden met meer informatie?
Ik wil wat informatie over de spelers vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
www.fifa.com en dan Olympics kiezen!
Tuffuh!quote:Op zondag 4 juli 2004 10:38 schreef Smeich het volgende:
Ik hoorde ook dat Roberto Baggio te zien zal zijn? Ik hoop iig niet opTotti
En Zairesen maar die doen niet meequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:45 schreef gras het volgende:
Nee, die doen aan Ivorianen.
Dat heet DR Congo tong.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Zairesen maar die doen niet mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |