http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.phpquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:22 schreef teig het volgende:
Ik heb weer een invite over, naar wie mag ie???
vind ik ook best zeg 't maarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het handigste is als deedeetee haar invite dan maar aan jou geeft. En anders ff wachten op Jump, want achteraan de lijst komen te staan is nu ook niet meer erg gezien de korte wachttijd.
alle mods koneden het lijstje toch aanpassenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat het handigste is als deedeetee haar invite dan maar aan jou geeft. En anders ff wachten op Jump, want achteraan de lijst komen te staan is nu ook niet meer erg gezien de korte wachttijd.
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
alle mods koneden het lijstje toch aanpassen??
Nee dat er (alweer) meerdere invites naar een persoon gaan!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:26 schreef mrfox het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Degene die mij geinvite heeft is een medefokker. Ik ga dus niet zeggen dat ik een invite niet geactiveerd heb terwijl dat wel zo is. Degene die mij geinvite heeft, kan dat zien.
editquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:36 schreef donald_dick het volgende:
ik sta op nummer 7
Als je de invite stuurt naar: raytimfox@lycos.nl --> raytimfox [AT] lycos [DOT] nlquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:35 schreef deedeetee het volgende:
@ mrfox :
Sta je klaar om die invite op te vangen als ik 'm stuur![]()
pfffffff ik dacht al dat jullei me met die invite lieten zitten hij komt eraan en als 't niet aan komt mailen naar dee.deetee@gmail.comquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:49 schreef mrfox het volgende:
[..]
Als je de invite stuurt naar: raytimfox@lycos.nl --> raytimfox [AT] lycos [DOT] nl
dan ben ik klaar om deze op te vangen.
Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:49 schreef Youssef het volgende:
Ik heb al een tijdje geleden een account via hier gekregen, hoe kan ik nu invites versturen?Straks denken jullie nog dat je wordt genaaid
![]()
hieroquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:23 schreef deedeetee het volgende:
Sjips die mrfox is nep da's helemaal geen fokker![]()
( ik heb in zijn profiel gekeken dat had ik beter eerder kunnen doen)
Is er een echte fokker in de buurt aan wie ik de link dan kan doorsturen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |