ik vind je al terug in de database, namelijk met smgboog (apenstaart) Hotmail.comquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:22 schreef Cheiron het volgende:
verdorie, ik wil invites .. *schopt Gmail*
hhmm.. 1 gig..
*geeft Gmail kusje*
Nee, sorry, ik wil ze kunnen versturen.. ik wil behulpzaam zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:22 schreef Jump het volgende:
http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.php
Deze lijst bevat alle e-mailadresesn van de wachtenden !!
kan je gebruiken voor morgen, aangezien ik waarschijnlijk ganse dag niet aanwezig kan zijn.
[..]
ik vind je al terug in de database, namelijk met smgboog (apenstaart) Hotmail.com
al eens in je bulk mail gekeken?
* Cheiron gaat maffen, tot morgenavond
Het is gelukt. Bedanktquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:24 schreef Renesite het volgende:
hammerbee[at]home.nl moet het zijn,
frot frot:
Moet nu gelukt zijn!
Geweldig! Hartstikke bedankt!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:28 schreef Renesite het volgende:
De 1e 6 hebben een invite!
Tot en met Isabeu![]()
Heeft teig het wèl opnieuw geprobeerd danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:20 schreef inkie1010 het volgende:
Nee, invite is niet aangekomen helaas
Inderdaad, doe het nu gelijk!!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heeft teig het wèl opnieuw geprobeerd dan![]()
( of is ie er tussenuit gepiept en heeft ie niet in de gaten dat hij de invite nogmaals moet versturen)
Wat voor foutmelding heb je dan gekregen? Het mailadres is echt correct.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Done. Kreeg bij Snijder een foutmelding.
Klopt die emailadres van hem wel?
Ik heb dus 1 invite verspild.
En met bijvoorbeeld Add A Button (freeware) kun je met een paar klikken van zo'n icon een geil Gmail knopje in je browser maken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:51 schreef neo567 het volgende:
[afbeelding]
Leuke icons voor Gmail
download:
http://www2.wincustomize.com/download.asp?SkinID=4306&LibID=29
nog niet..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:35 schreef Monkeylover het volgende:
is die lijst up to date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |