Heee ik heb nog niets ontvangen... misschien is er iets mis met mijn @fok.nl doorstuuradres... vreemd want die werkt normaal altjid... anders kan je hem sturen naar inkie@gmx.net ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:43 schreef teig het volgende:
dan doe ik inkie1010
En dat tot een maximum van 3 weken, daarna vervalt de invitationquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:38 schreef deedeetee het volgende:
niet geaccitiveerde invites kunnen vanuit de sentbox steeds weer opnieuw verstuurd worden net zolang tot ze wèl zijn geactiveerd.
Opnieuw versturen in je sentbox kijken .quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef teig het volgende:
[..]
ik kreeg hem weer terug. en nu??
eens kijken als flat_erik reageert om een mailtje van mijquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:10 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
juuhuuump .. graag een reply aub ..
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:11 schreef Hammerbee het volgende:
Ik ben van de lijst af maar heb nog geen mailtje?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:32 schreef Renesite het volgende:
Hammerbree en Isabeu mislukt![]()
Kan ze niet opnieuw versturen![]()
en dan laat ik ze niet op de lijst staan, of de volgende invites zijn terug mislukt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
stuur eens mailtjke naar Renesite, dan heeft hij je juiste mailadresquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:11 schreef Hammerbee het volgende:
Ik ben van de lijst af maar heb nog geen mailtje?
Dat kan wel, maar ik heb er nu 0 invites over staanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:25 schreef Jump het volgende:
[..]
en dan laat ik ze niet op de lijst staan, of de volgende invites zijn terug mislukt.
[..]
stuur eens mailtjke naar Renesite, dan heeft hij je juiste mailadres
verzonden invites staan in je sent mailquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik heb er nu 0 invites over staan
wrom? wat is er mis met een hotmail account? kuik@alwaysaccess.nl mag ook hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:36 schreef DigiJasper het volgende:
Ik heb Wicker tot Baskick geinvite, behalve MonoSynth omdat die een hotmailadres heeft opgegeven.
heb jij 7 mensen geinvite ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:36 schreef DigiJasper het volgende:
Ik heb Wicker tot Baskick geinvite, behalve MonoSynth omdat die een hotmailadres heeft opgegeven.
Nee, invite is niet aangekomen helaasquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Opnieuw versturen in je sentbox kijken .![]()
edit .
Is het al gelukt inkie en teig ?????
Joepie , ik heb heb een Gmail account. Jasper bedankt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:36 schreef DigiJasper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |