vervang alle termen GMai ldoor Hotmail. en het geldt ook voor hotmail of eender gelijk welke mailhost. Zij kunnen evenveel doen met je mail.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:12 schreef Versie1 het volgende:
Ik heb dus net een accountje en ben blij er een te hebben, maar er zijn wel wat verhaaltjes lees ik wel. http://gmail-is-too-creepy.com/
http://gmail.google.com/gmail?view=invitequote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:25 schreef guardian_angel het volgende:
Ik ben nu 8 dagen lid van gmail maar ik kan niemand een invite sturen. Waar kan dit aan liggen of wat kan ik er aan doen?...
Done. Kreeg bij Snijder een foutmelding.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Jintram t/m E-bay_fan stuur ik zo invites.
is niet verspild, je kunt hem opnieuw versturen vanuit je Sent Mail, gewoon forwardenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Done. Kreeg bij Snijder een foutmelding.
Klopt die emailadres van hem wel?
Ik heb dus 1 invite verspild.
ik kreeg hem weer terug. en nu??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:45 schreef teig het volgende:
[..]
Done!
Ik heb het doorgestuurd naar Dark_Killah (de volgende op de lijst).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is niet verspild, je kunt hem opnieuw versturen vanuit je Sent Mail, gewoon forwarden
Statistiekenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef blogbuster het volgende:
gvd. ik heb net een invitation gekregen via iemand anders. Nu bleek mn mail adres niet te kloppen. Wil iemand zo vriendelijk zijn om te mailen een invitation naar
dominique@mailunite.com anders heb ik dadelijk nog geen Gmail... mijn dank is groot.
je hebt er toch al een ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:54 schreef blogbuster het volgende:
gvd. ik heb net een invitation gekregen via iemand anders. Nu bleek mn mail adres niet te kloppen. Wil iemand zo vriendelijk zijn om te mailen een invitation naar
-knip- anders heb ik dadelijk nog geen Gmail... mijn dank is groot.
invites sturen mag altijd, gewoon de bovenste uit de lijst invitenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:12 schreef TiMmS het volgende:
Bedankt Sharkdoggie Ik heb je invite en ben registered onder de naam timmsy [a] gmail . com
Als ik invites mag versturen pak ik de namen uit de lijst.
Helemaal nix hopenlijk komt er morgen weer een nieuwe invite golf daar zou jij dan onderhand ook bij moeten ziin.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:25 schreef guardian_angel het volgende:
Ik ben nu 8 dagen lid van gmail maar ik kan niemand een invite sturen. Waar kan dit aan liggen of wat kan ik er aan doen?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |