En nog illegaal stuff aanbieden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef hippoliet het volgende:
om je over de streep te trekken doe ik er de vette mix-cd bovenop die ik deze week ineengebokst heb .. wat denk je daar van? .. af te halen op de City Parade.
inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:04 schreef devzero het volgende:
ach knal hem gewoon op de lijst. Ik heb al invites gestuurd naar mensen met 8x zo weinig posts. En de vraag begint al af te nemen: 1 of 2 invite golven en het is gedaan.
en zelfs op ebay raken sommige mensen hun invites voor $0.50 niet meer kwijt
2 kamelen en een geitquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:17 schreef hippoliet het volgende:
wat heeft rammes geboden? staat 2x op de lijst![]()
* devzero pakt de vaseline uit de kastquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:17 schreef hippoliet het volgende:
Nou en, straks kan je ook jezelf uitnodigenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:17 schreef hippoliet het volgende:
heb je hem al verstuurd ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:44 schreef teig het volgende:
heb een invite over, naar wie mag ie jump???
dan moet je maar eerst de OP lezenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:12 schreef Versie1 het volgende:
Ik heb dus net een accountje en ben blij er een te hebben, maar er zijn wel wat verhaaltjes lees ik wel. http://gmail-is-too-creepy.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |