Done!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:25 schreef DuchessX het volgende:
Zal ik dan naar dos37 mijn invite sturen? Hij is nr 15 op de lijst.
Mag ik nu? Ik was blijkbaar gisteren al aan de beurt, maar er is iets fout gegaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:27 schreef rjsomeone het volgende:
(Y) iemand voor nr 16?
Niet zo ongeduldig zijn Raoultje.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:30 schreef DarkGhostNL het volgende:
Wanneer kom ik op de lijst te staan, heb me op pagina 5 al opgegeven..
Moet?quote:Jump moet es komen!
Ik zit te wachten op antwoord op een mailtje om nr 16 en 17 te doen houd die even vrij tot ik antwoord krijg.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:27 schreef rjsomeone het volgende:
(Y) iemand voor nr 16?
Heeft er iemand mijn bericht gezien? Ik was gisteren al aan de beurt, maar het ging mis en ik sta nu dus helemaal niet meer op de lijst. Alvast dank voor de invite.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:44 schreef rjsomeone het volgende:
@deedeetee: 16 en 17 ga jij dus inviten?
dan moet de volgende dus nr 18 doen.
tja, jump zal toch terug moeten zijn voor je op de lijst kan.. maar waarschijnlijk is ie terug voor je aan de beurt bent, dus dat maakt neit uit lijkt me.
Ja er wordt aangewerktquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:44 schreef rjsomeone het volgende:
@deedeetee: 16 en 17 ga jij dus inviten?
k had de mijne verkeerd gestuurd (persoon had al een invite gekregen). Als je wilt kan ik hem aan je doorsturen?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:45 schreef snijder het volgende:
[..]
Heeft er iemand mijn bericht gezien? Ik was gisteren al aan de beurt, maar het ging mis en ik sta nu dus helemaal niet meer op de lijst. Alvast dank voor de invite.
Graag! Stuur maar naar m.snijder1(at)chello.nl.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:50 schreef Pleun het volgende:
[..]
k had de mijne verkeerd gestuurd (persoon had al een invite gekregen). Als je wilt kan ik hem aan je doorsturen?
Moet je maar even kijken of ie nog niet geactiveerd is.
Wat is dan het emailadres? (voor ik weer verkeerd doe)![]()
waaruit ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Beetje domme vraag, maar hoe moet je een bericht verwijderen ?
Je hebt mail.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:51 schreef snijder het volgende:
[..]
Graag! Stuur maar naar m.snijder1(at)chello.nl.
Ik heb helemaal geen mailquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:57 schreef Pleun het volgende:
[..]
Je hebt mail.
die kunnen nu wel vooruit met invites want die waren allang geinvited. Eerst het topic lezen en dan inviten !quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:00 schreef R0ADKILL het volgende:
Hall de eerste 10 maar van de lijst
Monosynth t/m Pilipnorth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |