ohquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:31 schreef stickybandit het volgende:
monosynth heeft er al 100 volgens mij..
ja de lijst is niet echt up-to-datequote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:33 schreef R-Mon het volgende:
[..]
ohdan wacht ik ook nog wel even
Ik had die gast ook bijna mijn enige invite gestuurdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:33 schreef R-Mon het volgende:
[..]
ohdan wacht ik ook nog wel even
dan mag je mij je link sturen!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:34 schreef deedeetee het volgende:
verroest ik wil m'n link redden voor fok maar iedreen meld zich en verdwijnt vervolgens![]()
nee , ik kreeg er ook maar eentje en wacht maar liever op jump want ik stuurde 'm op advies van een mod naar een * nepper *quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:35 schreef DuchessX het volgende:
Modjes mail me anders de naam maar even door. Ik heb 1 invite.
Ik denk dat je de invites krijgt navenant het aantal mails je in je inbox krijgt? (Weinig dus)
dat is idd wel zo handig jaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lees even bovenstaande posts voordat je je invite naar iemand stuurt die er al één (of meer) heeft gehad.
sta jij wèl klaarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:36 schreef stickybandit het volgende:
[..]
dan mag je mij je link sturen!lucasdelaat@home.nl
Ik wacht wel tot ik zeker weet dat mijn kostbare invite bij de juiste persoon terechtkomtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lees even bovenstaande posts voordat je je invite naar iemand stuurt die er al één (of meer) heeft gehad.
Douchsex?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:39 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb net als douchsex 1 invite gekregen. Ik kijkvanmiddag wel even naar wie hij moet.
Lekker toch? Douchesexquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Douchsex?![]()
![]()
ja sturen maar! sta helemaal klaarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:40 schreef deedeetee het volgende:
dan stuur ik die link en jij moet 'm dan activeren ( in gebruiknemen )
schiet nou op anders issie al weg
stickybandit kan ik de link nou sturen !!!!!!!!!!!!!!!!
lijkt mij ookquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:44 schreef rjsomeone het volgende:
Volgs mij moet nu nr 12 vd lijst geinvite worden, omdat de laatste invite die hier gemeld is nr 11, LN-4-ever is. Voor emails, zie http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.php
Ja maar die invite is al gestuurd maar naar een nepper, Dus moet ie gelijk geactiveerd worden voor die nepper dat doet. Moet dus iemand zijn de nu ook online is.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:44 schreef rjsomeone het volgende:
Volgs mij moet nu nr 12 vd lijst geinvite worden, omdat de laatste invite die hier gemeld is nr 11, LN-4-ever is. Voor emails, zie http://fok.internix.be/gmail_g1_oud.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |