abonnement Unibet Coolblue
pi_20179494
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:39 schreef Zwansen het volgende:
Ohja Nederland is toch door gegaan en nu is het een toptrainer...
Pff jij bent dom en kortzichtig zeg.. De overige honderden topics niet gelezen? Ik vind advocaat nog steeds een eikel en een derde rangs amateurcoach.. Alleen is dr nu wel weer even genoeg gezeken en denk ik dat Oranje meer gebaat is bij steun.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:24:18 #27
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20179514
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Pff jij bent dom en kortzichtig zeg..
pi_20179552
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:20 schreef Mugen_Honda het volgende:
Hier.

Ik blijf tegen Advocaat.
dat had iedereen ook wel verwacht van jou
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:28:17 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_20179609
hey, een topic over de typische kuddementaliteit.

Leuk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_20179744
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:23 schreef devv05 het volgende:
Pff jij bent dom en kortzichtig zeg.. De overige honderden topics niet gelezen? Ik vind advocaat nog steeds een eikel en een derde rangs amateurcoach.. Alleen is dr nu wel weer even genoeg gezeken en denk ik dat Oranje meer gebaat is bij steun.
ik weet zeker dat ze zich in Portugal ontzettend gesteund voelen nu.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:41:27 #31
33189 RM-rf
1/998001
pi_20179907
Wat mij betreft staat de positie van Advocaat nog steeds ter discusie nadat het team terug in Nederland komt;
dan mag er best serieus nagedacht worden hoe nu verder te gaan.
Advocaat heeft als coach weinig kunnen overtuigen, de voorbereiding was erg onzeker, hierin zijn geen zekerheden opgebouwd en men was afhankelijk van aanpassingen in het team nadat de eerste wedstrijd gespeeld was ...
Advocaat heeft goed gewisseld tegen Duitsland, maar daarnaast overtuigd hij niet.

echter zulke vragen moet je niet tijdens een toernooi stellen, en zeker rondlopen met anti-advocaat icoontjes of openlijk de coach weg willen hebben is onzinnig _tijdens_ een toernooi, omdat het enkel een mentale verzwakking is van het team zelf.

Daarnaast is niet enkel de vraag wat er verder met Advocaat gebeurt, daarnaast is die massale persbemoeienis, en vooral de manier _waarop_ deze zich bemoeien:
De tientallen commentatoren die het beter schijnen te weten dan de bondscoach, eveneens iets dat eens in vrage gesteld mag worden. Wat heeft dat voor nut? Anders dan dat de media dat gebruikt om oplage- of kijkcijfers op te stuwen.
Dat is niet enkel sinds Advocaat zo, maar ook tijdens de periode Van Gaal, Rijkaard en Hiddink was dit sterk zo, en daar leed het team ook sterk onder
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20180023
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:41 schreef RM-rf het volgende:
Advocaat heeft goed gewisseld tegen Duitsland, maar daarnaast overtuigd hij niet.
Je draait het om, hij is gewoon slecht begonnen tegen Duitland (na een verprutste voorbereiding) en dat moest zoals gewoonlijk weer met wissels gecorrigeerd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Murray op 25-06-2004 14:53:33 ]
  vrijdag 25 juni 2004 @ 14:55:10 #33
33189 RM-rf
1/998001
pi_20180215
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:46 schreef Murray het volgende:

[..]

Je draait het om, hij is gewoon slecht begonnen tegen Duitland (na aan verprutste voorbereiding) en dat moest zoals gewoonlijk weer met wissels gecorrigeerd worden.
Alsof ik poog Advocaat in bescherming te nemen, ik noem daar enkel op wat hij wel goed heeft gedaan, mag dat soms al helemaal niet meer?
moet je nu alles vereenvoudigen en een makkelijk slachtoffer aanwijzen en dan beweren dat hij _alles_ fout zou doen en nooit ook goede beslissingen neemt?

Advocaat staat enorm onder druk en qua beslissingen is het wmb vooral zwak dat hij telkens het compromis opzoekt en op bepaalde momenten half luisterd naar wat men in de pers roept:
die slappe 4-3-3 opstelling tegen de duitsers was daar typerend voor, waarna het middenveld overlopen werd (door het verzaken van vdVaart).

Daarnaast is het zeker geen persoon die enkel domme dingen doet, bepaalde dingen doet hij wel goed en tijdens dit toernooi zijn wij als gehele natie afhankelijk van die juiste beslissingen;
dan heeft het geen zin de negativo uit te hangen en enkel nadruk te leggen op fouten en niet de goede punten meer durven te noemen.

Wat mij betreft is het momenteel enorm ergerlijk dat mensen wat dat betreft enkel een simplistisch beeld aanhangen, inhakken op Advocaat en lijken te _willen_ dat hij tegen de zweden ook '... vast weer fouten gaat maken, waardoor we de wedstrijd zullen verliezen...'.
Dat staat allerminst vast, ik hoop zelf dat hij dat niet doet, los ervan dat ik wel denk dat hij na dit toernooi hoogstwaarschijnlijk zijn positie weer beschikbaar moet stellen voor iemand anders.

neem bv jouw ondertitel: 'Dickie rot op olé olé' ...
Wat voor positiefs verwacht jij ervan als de bondscoach nu ter plekke zou aftreden, hoeveel kans zouden we dan nog hebben verder te komen dit toernooi?
Als dat niet positief is, maar gewoon dom geblaat van iemand die de werking van een voetbal-toernooi, mét een kwalificatiesysteem, niet begrijpt, dan ben je met zo'n ondertitel niets meer dan een nogal domme teletoeter.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20180624
Dat is toch ook de Nederlandse slag? Bij een overwinning alles en iedereen op handen dragen, en bij een tegenslag meteen iedereeen te laten vallen als een baksteen..maar vervolgens jezelf wel de beste supportersschare ter wereld te noemen..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_20181303
tsja.. het is z'n schuld als we verliezen... maar als we winnen is 't niet zijn schuld?? dus als we straks in de finale staan.. wie heeft 't dan gedaan.... uuuh.. OOO
Die wissel is geweest... hele foute. zelf al 100 x toegegeven... Ik ben er ook voor om hem weg te doen na 't EK... maar er zijn SLECHTERE coaches dan Dick A. mensen.
De aanhouder wint :D
pi_20181723
Ik zie Advocaat best wel in staat om nog es z'n domme wissel te maken
pi_20181746
Ik zie ons dalijk gewoon weer met 4-4-2 spelen en dan weer met Ruud en Kluivert voorin
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:26:21 #38
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20185827
Na 3 dagen zo'n icoon te hebben gedragen vond ik het wel weer tijd om Oranje aan te moedigen in de laatste poulewedstrijd. Ik sta altijd achter het Nederlands Elftal maar nog steeds niet achter Dick.

Gaan stellen dat ik hem nu ineens een toptrainer vind ik echt goor. Hij is nog steeds een laffe zak die niet bij het Nederlands Elftal thuis hoort.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:28:25 #39
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20185882
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het is wel zo Zwansen. Denk even na in het vervolg ipv dit belachelijke topic te openen waarin je de anti-Dick mensen even op hun plaats denkt te kunnen zetten.
pi_20185934
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:34 schreef Murray het volgende:

[..]

ik weet zeker dat ze zich in Portugal ontzettend gesteund voelen nu. :')
Logisch met die vele duizenden oranje supporters daar. Je kan kritiek hebben en tegelijkertijd toch het team steunen. Het heeft in iedergeval wel geholpen, want er wordt nu voor een systeem gekozen waar WEL mee gewonnen wordt. Eigenlijk zou Dick ons dankbaar moeten zijn. Ook al moest dat bord voor zn kop ietwat hardhandig verwijdert worden.
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Gelukkig ben je er zelf ook van bewust
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:42:34 #41
33189 RM-rf
1/998001
pi_20186185
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:30 schreef devv05 het volgende:

Het heeft in iedergeval wel geholpen, want er wordt nu voor een systeem gekozen waar WEL mee gewonnen wordt. Eigenlijk zou Dick ons dankbaar moeten zijn.
denk je dat werkelijk, of is zoiets een slip-of-the-tongue omdat het niveau van dit bash-topic an sich al erg laag is ...?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20186253
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

denk je dat werkelijk, of is zoiets een slip-of-the-tongue omdat het niveau van dit bash-topic an sich al erg laag is ...?
Ik denk wel dat ie ervan geschrokken is. Hij kan zich nu gewoon niet meer dat soort fouten permitteren.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:54:41 #43
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20186423
advocaat blijft kut. Die icoons waren gewoon voor de hypocrietjes onder ons.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:23:15 #44
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20187180
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:54 schreef ASroma het volgende:
advocaat blijft kut. Die icoons waren gewoon voor de hypocrietjes onder ons.
Ja want als je Advocaat kut blijft vinden dan moet je dat icoon wel altijd blijven dragen en mag nooit meer veranderd worden. Doe je dat wel om bijvoorbeeld het Elftal te ondersteunen, dan vind je automatisch Advocaat de beste trainer ooit.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 19:50:53 #45
93455 Mugen_Honda
Power of Dreams
pi_20187930
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 19:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Ja want als je Advocaat kut blijft vinden dan moet je dat icoon wel altijd blijven dragen en mag nooit meer veranderd worden. Doe je dat wel om bijvoorbeeld het Elftal te ondersteunen, dan vind je automatisch Advocaat de beste trainer ooit.
Chargering van feiten. Elftal en bodschoach zijn onderdelen, géén geheel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')