Kun je het niet vanaf die berg zien? Weet je eigenlijk welk gebied afgesloten is?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:10 schreef Syrena het volgende:
Schoonouders van m'n collega wonen er in de buurt, het schijnt echt wel een flinke steile helling te zijn. Verder geen nieuws, aangezien ze de pers en omstanders zo ver mogelijk ervandaan willen houden.
Nee geen idee, maar om 14.30 heeft L1 de eerste beelden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kun je het niet vanaf die berg zien? Weet je eigenlijk welk gebied afgesloten is?
Volgens L1 TT een kleine supermarkt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:04 schreef MouseOver het volgende:
Ik geloof dat er nu een soort slagerij of kleine supermarkt inzit.
2 in de winkel? zal wel t personeel zijn lijkt me, of niet? toch kut!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee geen idee, maar om 14.30 heeft L1 de eerste beelden.
3 mensen in de vrachtwagen en 2 in de winkel, sta je net lekker een blikje in je mandje te stoppen... CRASH.... *brrr*
Een normaal mens werkt overdag..dus hopelijk waren ze niet thuis?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:43 schreef MouseOver het volgende:
Het is best een oud gebouw.. daar zit natuurlijk veel dragend hout in en dat zal het waarschijnlijk icm vuur juist zo riskant maken.
Ik realiseer me nu trouwens pas wat er waarschijnlijk met die mensen in de bovenwoning is gebeurd.. een vrachtwagen is net iets hoger dan de onderste verdieping dus waarschijnlijk heeft het ding de vloer onder ze uit geschraapt
Mischien zijn ze wel 65+quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een normaal mens werkt overdag..dus hopelijk waren ze niet thuis?![]()
Voglens eerdere berichten zouden de mensen uit die bovenwoning juist bij die 5 doden horen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een normaal mens werkt overdag..dus hopelijk waren ze niet thuis?![]()
Neehoor. Het pand is grotendeels ingestort toen die vrachtwagen naar binnen reed.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:12 schreef Frutsel het volgende:
aan ut kleine fotootje te zien ligt ut dak van de trailer op straat, dus lijkt me dat het plafond (cq vloer van bovenverdieping) stand gehouden heeft..hopelijk konden die mensen d'r uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |