Oke, ik doel op de traditioneel christelijke seks.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:58 schreef Aurelium het volgende:
Traditionele sex..? Je moest eens weten wat voor hulpmiddelen en rituelen sommige culturen van vroeger hadden hoor
Zie daar dan de ware aard van de mens. Dus je geeft toe dat het voorbehoedsmiddel nodig is om op een andere manier seks te beleven? Kennelijk heeft de natuur dat niet zo bedoeld, want zonder voorbehoedsmiddel kijk je wel uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef ParanoidAndroid het volgende:
Een logisch gevolg van voorbehoedsmiddelen. Overigens werden vroeger ook zat meisjes voor het huwelijk zwanger.
Pfffquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, ik doel op de traditioneel christelijke seks.
En wat is er mis met traditioneel hindoestaanse seks? (lees: Kamasutra)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Je zit op een seksualiteitsforum... Denk je nou echt dat mensen gaan praten over onder welk dekbedovertrek ze liggen, aan welke huishoudelijke bezigheden de vrouw denkt tijdens de seks en hoeveel lampen er UIT zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:57 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik de topics zo lees in dit forum, maar ook als ik sommige mensen hoor praten in bepaalde televisieprogramma's enzovoort....
Ja, dit snap ik ook wel, maar daarom juist vraag ik het hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:02 schreef innovative het volgende:
Je zit op een seksualiteitsforum... Denk je nou echt dat mensen gaan praten over onder welk dekbedovertrek ze liggen, aan welke huishoudelijke bezigheden de vrouw denkt tijdens de seks en hoeveel lampen er UIT zijn?
Wat is hier eigenlijk mis mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:02 schreef innovative het volgende:
Overigens, ben ik een tegenstander van traditionele seks. Voornamelijk omdat het vroeger meer iets was in de zin van "de man is geil en wil wippen", wat hij dan ook deed, zonder de vrouw ook maar enigszins te plezieren. Vrouwlief lag droog te wezen, pijn te lijden en vooral niet te genieten, maar daadwerkelijk aan andere dingen te denken.
Wat maakt dat nu uit? Er zijn toch andere dingen waar men plezier uit kan putten? Het opvoeden van kinderen bijvoorbeeld, of het koken van een heerlijke maaltijd. Of wat dacht je van een blinkend schoon huis.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:02 schreef innovative het volgende:
Als je als man voorstander bent daarvan, geef je duidelijk niet om de vrouw met wie je wipt, want, dan zou je toch willen dat die er ook van geniet en er ook wat aan heeft!
Mischien komt dat omdat er maar weinig mensen zijn die nog in de flauwekul gelovenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit topic serieus bedoeld wasquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook wel, maar daarom juist vraag ik het hier.
[..]
Wat is hier eigenlijk mis mee?
[..]
Wat maakt dat nu uit? Er zijn toch andere dingen waar men plezier uit kan putten? Het opvoeden van kinderen bijvoorbeeld, of het koken van een heerlijke maaltijd. Of wat dacht je van een blinkend schoon huis.
Ja hoor, daar heb je weer zo'n argument als "laat mensen zelf bepalen." Leg ik hier iets op? Ik geef mijn mening en vraag de mening van anderen. Maar inderdaad, seks is niet verplicht, maar sommigen hangen er wel een heel zwaar gewicht aan en durven anderen te bekritiseren vanwege het feit dat die anderen een minder spectaculair seksleven hebben. Ik zie dat meer als een tekortkoming in je eigen ontwikkeling... die mensen steken gewoonweg nog in hun pubertijdsjaren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Waar maak jij je druk om?
Laat de mensen zelf bepalen hoe ze het doen, sex is om te genieten niet iets verplichts ofzo.
Haha, kijk eens verder om je heen dan alleen je eigen kringetje. Er zijn nog zat christenen en er komen er steeds meer bij. Droom maar lekker verderquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:06 schreef jojomen4 het volgende:
Mischien komt dat omdat er maar weinig mensen zijn die nog in de flauwekul gelovenVroeger kon je iedereen wat wijs maken, nu weten we wel beter.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar in ieder geval heb ik het zelf niet nodig nee...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:07 schreef Kjew het volgende:
Nou... er een zwaar gewicht aanhangen vind ik ook niet zo prettig nee...
Het is godsgruwelijk egoistisch als het wel MOGELIJK is om een vrouw een pleziertje te geven in plaats van haar pijn te laten lijden (want ja, niet geil zijn en toch wippen doet pijn) om dan alleen voor het makkelijke orgasme gaat. En waarom zou een vrouw haar plezier uit andere dingen moeten putten? Een vrouw heeft even zo goed seksuele verlangens, kan net als een man een orgasme krijgen en geniet hier ook daadwerkelijk van.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook wel, maar daarom juist vraag ik het hier.
[..]
Wat is hier eigenlijk mis mee?
[..]
Wat maakt dat nu uit? Er zijn toch andere dingen waar men plezier uit kan putten? Het opvoeden van kinderen bijvoorbeeld, of het koken van een heerlijke maaltijd. Of wat dacht je van een blinkend schoon huis.
Probeer je hier nu propaganda op te voeren voor het christendom ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Haha, kijk eens verder om je heen dan alleen je eigen kringetje. Er zijn nog zat christenen en er komen er steeds meer bij. Droom maar lekker verder![]()
.
omg we gaan overspoeld worden door die mensenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Haha, kijk eens verder om je heen dan alleen je eigen kringetje. Er zijn nog zat christenen en er komen er steeds meer bij. Droom maar lekker verder![]()
.
Amenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:08 schreef innovative het volgende:
[..]
Het is godsgruwelijk egoistisch als het wel MOGELIJK is om een vrouw een pleziertje te geven in plaats van haar pijn te laten lijden (want ja, niet geil zijn en toch wippen doet pijn) om dan alleen voor het makkelijke orgasme gaat. En waarom zou een vrouw haar plezier uit andere dingen moeten putten? Een vrouw heeft even zo goed seksuele verlangens, kan net als een man een orgasme krijgen en geniet hier ook daadwerkelijk van.
Btw, ik meen me te herinneren dat jij een voorstander bent van seks met liefde... En als je te beroerd bent om je vrouw te plezieren, dan is het geen seks met liefde, dan is het seks met een grote egoistische lul, die alleen maar aan zijn eigen pleziertjes denkt en misschien maar beter een kokende, poetsende opblaaspop kan kopen. Iemand pijn doen of gebruiken voor je eigen genot is GEEN liefde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |