abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20175459
Als ik de topics zo lees in dit forum, maar ook als ik sommige mensen hoor praten in bepaalde televisieprogramma's enzovoort, dan krijg ik het idee alsof seksueel verkeer in de traditionele zin niet eens meer bestaat. Vroeger ging het ongeveer zo:

Man en vrouw gingen na lang wachten (bijvoorbeeld na het huwelijk) dan eindelijk met elkaar naar bed. Dat ging heel rustig: kleren uit en samen onder de dekens. Vervolgens vond de gemeenschap plaats.

Tegenwoordig zie je echter dat men spanning wil hebben en vooral ook houden. Er worden allerlei standjes aangedragen en technieken voorgesteld. Verder wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van hulpmiddelen: speelgoed, lingerie en zelfs pijnattributen als de zweep. Gezien de manier waarop er in dit forum altijd over gesproken wordt, is het bijna vanzelfsprekend dat men deze nieuwe manier van seks bedrijft en is er geen plaats meer voor de traditionele wijze.

Persoonlijk vind ik dat seks een beetje een hype is, want kom op, zoveel stelt het toch ook weer niet voor. Het is meer een doorgeschoten puberale bezigheid om je er zo over op te winden. Er zijn wel belangrijkere zaken in de wereld zeg ik altijd maar. Maar goed, hoe denkt men nu over de traditionele wijze van seks bedrijven? Zijn hier nog mensen die niet veel waarde hechten aan al die tegenwoordige poeha rondom seks en die er ook niet zo'n zwaar gewicht aanhangen?

Het moge duidelijk zijn dat ik wel een voorstander ben van traditionele seks.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:58:13 #2
79550 Ymke
your ghost
pi_20175491
Nou ok dan , klaar slotje
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_20175508
Traditionele sex..? Je moest eens weten wat voor hulpmiddelen en rituelen sommige culturen van vroeger hadden hoor
Jupiler is goed
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:59:01 #4
51639 ParanoidAndroid
You don't remember
pi_20175520
Een logisch gevolg van voorbehoedsmiddelen. Overigens werden vroeger ook zat meisjes voor het huwelijk zwanger.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:59:15 #5
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_20175528
amen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_20175532
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:58 schreef Aurelium het volgende:
Traditionele sex..? Je moest eens weten wat voor hulpmiddelen en rituelen sommige culturen van vroeger hadden hoor
Oke, ik doel op de traditioneel christelijke seks.
pi_20175549
geef mij dan maar de deepthroat, ass-fucking, facials scat-sex
pi_20175559
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef ParanoidAndroid het volgende:
Een logisch gevolg van voorbehoedsmiddelen. Overigens werden vroeger ook zat meisjes voor het huwelijk zwanger.
Zie daar dan de ware aard van de mens. Dus je geeft toe dat het voorbehoedsmiddel nodig is om op een andere manier seks te beleven? Kennelijk heeft de natuur dat niet zo bedoeld, want zonder voorbehoedsmiddel kijk je wel uit.
pi_20175582
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Pfff alsof die er ooit echt geweest is.
Jupiler is goed
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:01:43 #10
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_20175598
quote:

[..]

En wat is er mis met traditioneel hindoestaanse seks? (lees: Kamasutra)
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_20175639
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:57 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik de topics zo lees in dit forum, maar ook als ik sommige mensen hoor praten in bepaalde televisieprogramma's enzovoort....
Je zit op een seksualiteitsforum... Denk je nou echt dat mensen gaan praten over onder welk dekbedovertrek ze liggen, aan welke huishoudelijke bezigheden de vrouw denkt tijdens de seks en hoeveel lampen er UIT zijn?

Overigens, ben ik een tegenstander van traditionele seks. Voornamelijk omdat het vroeger meer iets was in de zin van "de man is geil en wil wippen", wat hij dan ook deed, zonder de vrouw ook maar enigszins te plezieren. Vrouwlief lag droog te wezen, pijn te lijden en vooral niet te genieten, maar daadwerkelijk aan andere dingen te denken. Als je als man voorstander bent daarvan, geef je duidelijk niet om de vrouw met wie je wipt, want, dan zou je toch willen dat die er ook van geniet en er ook wat aan heeft!
pi_20175656
Waar maak jij je druk om?
Laat de mensen zelf bepalen hoe ze het doen, sex is om te genieten niet iets verplichts ofzo.
pi_20175689
traditioneel christelijke seks
onzin weer.
I am the Alpha and the Omega
pi_20175705
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:02 schreef innovative het volgende:
Je zit op een seksualiteitsforum... Denk je nou echt dat mensen gaan praten over onder welk dekbedovertrek ze liggen, aan welke huishoudelijke bezigheden de vrouw denkt tijdens de seks en hoeveel lampen er UIT zijn?
Ja, dit snap ik ook wel, maar daarom juist vraag ik het hier.
quote:
Overigens, ben ik een tegenstander van traditionele seks. Voornamelijk omdat het vroeger meer iets was in de zin van "de man is geil en wil wippen", wat hij dan ook deed, zonder de vrouw ook maar enigszins te plezieren. Vrouwlief lag droog te wezen, pijn te lijden en vooral niet te genieten, maar daadwerkelijk aan andere dingen te denken.
Wat is hier eigenlijk mis mee?
quote:
Als je als man voorstander bent daarvan, geef je duidelijk niet om de vrouw met wie je wipt, want, dan zou je toch willen dat die er ook van geniet en er ook wat aan heeft!
Wat maakt dat nu uit? Er zijn toch andere dingen waar men plezier uit kan putten? Het opvoeden van kinderen bijvoorbeeld, of het koken van een heerlijke maaltijd. Of wat dacht je van een blinkend schoon huis.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:06:05 #15
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20175738
quote:

[..]

Mischien komt dat omdat er maar weinig mensen zijn die nog in de flauwekul geloven Vroeger kon je iedereen wat wijs maken, nu weten we wel beter.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:06:20 #16
31816 thumper
pi_20175747
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:04 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat maakt dat nu uit? Er zijn toch andere dingen waar men plezier uit kan putten? Het opvoeden van kinderen bijvoorbeeld, of het koken van een heerlijke maaltijd. Of wat dacht je van een blinkend schoon huis.
Oh, ik dacht dat dit topic serieus bedoeld was

*checkt*

Staat toch echt niet in ONZ...
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_20175757
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Waar maak jij je druk om?
Laat de mensen zelf bepalen hoe ze het doen, sex is om te genieten niet iets verplichts ofzo.
Ja hoor, daar heb je weer zo'n argument als "laat mensen zelf bepalen." Leg ik hier iets op? Ik geef mijn mening en vraag de mening van anderen. Maar inderdaad, seks is niet verplicht, maar sommigen hangen er wel een heel zwaar gewicht aan en durven anderen te bekritiseren vanwege het feit dat die anderen een minder spectaculair seksleven hebben. Ik zie dat meer als een tekortkoming in je eigen ontwikkeling... die mensen steken gewoonweg nog in hun pubertijdsjaren.
pi_20175776
Nou... er een zwaar gewicht aanhangen vind ik ook niet zo prettig nee...
pi_20175786
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:06 schreef jojomen4 het volgende:
Mischien komt dat omdat er maar weinig mensen zijn die nog in de flauwekul geloven Vroeger kon je iedereen wat wijs maken, nu weten we wel beter.
Haha, kijk eens verder om je heen dan alleen je eigen kringetje. Er zijn nog zat christenen en er komen er steeds meer bij. Droom maar lekker verder .
pi_20175798
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:07 schreef Kjew het volgende:
Nou... er een zwaar gewicht aanhangen vind ik ook niet zo prettig nee...
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar in ieder geval heb ik het zelf niet nodig nee...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:08:06 #21
52349 purplerose
pi_20175806
omg dit is triets

Hoe oud is die fuifduif?????
Ben ik ff blij dat ik geen christen ben anders zou ik ook in deze onzin geloven

Wat er mis mee is dat je vrouw niet geniet en aan andere dingen denkt? Teveel om op te noemen
pi_20175824
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:04 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het is godsgruwelijk egoistisch als het wel MOGELIJK is om een vrouw een pleziertje te geven in plaats van haar pijn te laten lijden (want ja, niet geil zijn en toch wippen doet pijn) om dan alleen voor het makkelijke orgasme gaat. En waarom zou een vrouw haar plezier uit andere dingen moeten putten? Een vrouw heeft even zo goed seksuele verlangens, kan net als een man een orgasme krijgen en geniet hier ook daadwerkelijk van.

Btw, ik meen me te herinneren dat jij een voorstander bent van seks met liefde... En als je te beroerd bent om je vrouw te plezieren, dan is het geen seks met liefde, dan is het seks met een grote egoistische lul, die alleen maar aan zijn eigen pleziertjes denkt en misschien maar beter een kokende, poetsende opblaaspop kan kopen. Iemand pijn doen of gebruiken voor je eigen genot is GEEN liefde...
pi_20175837
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Haha, kijk eens verder om je heen dan alleen je eigen kringetje. Er zijn nog zat christenen en er komen er steeds meer bij. Droom maar lekker verder .
Probeer je hier nu propaganda op te voeren voor het christendom ofzo
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:09:42 #24
52349 purplerose
pi_20175850
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

omg we gaan overspoeld worden door die mensen
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:10:39 #25
31816 thumper
pi_20175871
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:08 schreef innovative het volgende:

[..]

Het is godsgruwelijk egoistisch als het wel MOGELIJK is om een vrouw een pleziertje te geven in plaats van haar pijn te laten lijden (want ja, niet geil zijn en toch wippen doet pijn) om dan alleen voor het makkelijke orgasme gaat. En waarom zou een vrouw haar plezier uit andere dingen moeten putten? Een vrouw heeft even zo goed seksuele verlangens, kan net als een man een orgasme krijgen en geniet hier ook daadwerkelijk van.

Btw, ik meen me te herinneren dat jij een voorstander bent van seks met liefde... En als je te beroerd bent om je vrouw te plezieren, dan is het geen seks met liefde, dan is het seks met een grote egoistische lul, die alleen maar aan zijn eigen pleziertjes denkt en misschien maar beter een kokende, poetsende opblaaspop kan kopen. Iemand pijn doen of gebruiken voor je eigen genot is GEEN liefde...
Amen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')