abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 december 2004 @ 12:02:05 #251
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23986355
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:55 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ook wel grappig, van een paar jaar geleden toen ik in een winkel stond, stonden er voor me in de rij een vader en zijn zoontje.
Zoontje krijgt een oliebol van iemand die achter de kassa staat.
Vader zegt: En wat zeg je dan???
Zoontje: Mag ik er nog 1 ?

patat ftw :)
  woensdag 15 december 2004 @ 20:38:32 #252
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23997482
Vorige week:

Ik liep met Ewen en Kian van school naar huis, komt er een jongetje van een jaar of 5 bij de duowagen staan:"Zo, jij hebt een grote wagen" Ik:"Ja hier kunnen wel twee kindjes in" Het jongetje:"Ja, jij hebt plek voor de baby",en dan wijzend naar Ewen:"En voor die grote dikke voorin"

*PROEST* Ik kwam dus de hele middag niet meer bij
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 20 december 2004 @ 00:13:09 #253
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24093840
Een bril. Dat leek onze Ingrid (4) wel wat . Dus maar uitgelegd dat ze helemaal geen bril hoefde omdat ze goeie ogen heeft. Een korte stilte volgt, waarbij de hersentjes merkbaar arbeid verrichten.

"Maar als ik de volgende keer bij de dokter zit en die wijst op de kaart een grasmaaier aan, dan zeg ik gewoon dat er een aap staat, en dan moet ik toch een bril"

Dat zo'n klein ding de boel bij de dokter gaat lopen belazeren is dan op zich al een redelijke bescheurpartij waard, datgene wat ze op die ogentestkaart meent te gaan waarnemen gaf echter de absolute doorslag
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 00:21:26 #254
7074 moussy
kuttekop
pi_24093996
Vanmiddag in de auto zaten Peter en ik "de herdertjes lagen bij nahahahahachteeeeee" te zingen. Op een gegeven moment komen we bij; ze lagen bij nacht in het veeeeeheeeeeeeeeeeeeld... hoor je heel droog en rustig achter uit de auto vandaan komen; op een stretcher
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 20 december 2004 @ 00:26:38 #255
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24094102
hoe verzind ze het moussy

Das echt om te lachen zeg van ingrid hoe komt ze erop

Hoe somiige kinderen zo lekker uit de hoek kunnen komen
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 20 december 2004 @ 00:44:04 #256
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24094403
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:26 schreef babyfeet het volgende:
Das echt om te lachen zeg van ingrid hoe komt ze erop
Dat weet helaas niemand. Ik kan echter wel aanraden om notitieblok, memorecorder of wat dan ook bij de hand te houden als de kinders tussen de drie en de zes jaar oud zijn. De kijk die ze dan op de wereld hebben komt niet meer terug. Christian, de broer van Ingrid (in FOT kennen ze hem als Jongesok) wist er op die leeftijd ook goed raad mee, vooral op het onderdeel 'daar hoor je jezelf lelijk terug'

In de winkel toen ie een jaar of drie was: "Papa, krijg ik een <vul maar in> ? Of hangt dat soms weer in vrij sterke mate van mijn gedrag af......" en dan die stomgeslagen blikken van de omstanders

Op een vrij druk evenement staat een frietkraam. Bij herkenning: "Kijk pa, daar verkopen ze etensresten...."

[ Bericht 6% gewijzigd door Ouwesok op 20-12-2004 00:49:56 (fyptoutje) ]
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 08:51:13 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24096394
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:44 schreef Ouwesok het volgende:

[..]


In de winkel toen ie een jaar of drie was: "Papa, krijg ik een <vul maar in> ? Of hangt dat soms weer in vrij sterke mate van mijn gedrag af......" en dan die stomgeslagen blikken van de omstanders

Op een vrij druk evenement staat een frietkraam. Bij herkenning: "Kijk pa, daar verkopen ze etensresten...."


geweldig !!!!!
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 08:53:54 #258
43556 miss_dynastie
pi_24096413
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:44 schreef Ouwesok het volgende:
Of hangt dat soms weer in vrij sterke mate van mijn gedrag af......
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 december 2004 @ 10:06:20 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24097099
Ha die Sok, wil je hier wat vaker posten? Die sokjes van jou leveren goed werk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 december 2004 @ 10:19:20 #260
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24097250
Jasper zat tv te kijken en er kwam een reclame voorbij van de heineken beertender waar een vent een biertje tapte in de keuken. Jasper keek ernaar en zei "Hee dat is handig, dan hoef je geen biertje meer uit de schuur te halen!"
(In onze schuur staat nog een koelkast waar we onder andere bier in bewaren)

jongesok en Ingrid zijn grappig
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 december 2004 @ 10:20:37 #261
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24097270
Jasper, jij bent tenminste praktisch!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 december 2004 @ 11:19:31 #262
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_24098221
Brian 5 jaar oud, en zo strontverkouden dat zijn oren dichtzitten.
Hij hoort steeds slechter dus vertelde ik hem dat we even naar de dolter zouden gaan, en dat de dokter in zijn oren zou gaan kijken met een lampje....
Brian: " mijn oren zijn niet ziek,... je moet gewoon een nieuwe mond voor mamma kopen want die praat zo zacht... "
◢◤
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 20 december 2004 @ 22:02:33 #263
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24108739
Vandaag weer een nieuw woord aan de vocabulaire kunnen toevoegen:

De bretels van Ingrid zaten niet helemaal conform de opzet, wat door de kleine rooie furie werd vertaald als "Mijn broekophouder zit nogal Raritant"
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 20 december 2004 @ 22:14:42 #264
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24108838
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Ha die Sok, wil je hier wat vaker posten? Die sokjes van jou leveren goed werk
Ik zal m'n best doen . Ingrid zit nu in de leeftijd dat haar wereldbeeld op zijn vermakelijkst is, en van Jongesok zit er een redelijke collectie uitspraken in mijn brein dat er maar eens hoognodig uitgepijnigd moet worden.

Als kind moet je af en toe flink creatief zijn om je eisen kracht bij te zetten, geen pressiemiddel wordt geschuwd, zeker niet bij Jongesok toen die een jaar of drie was:
"Als jullie nu niet snel doen wat ik zeg, dan........eet ik mijn hele bord leeg !! "
mijn lieve wederhelft en ik besloten ondanks onze angst om het er toch maar op aan te laten komen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_24108980
Zoontje van een vriendin, toen we over spoorrails reden: Kijk! De rimpels van de trein!
Waarop oude mensen volgens ons rails in hun gezicht hadden....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 20 december 2004 @ 22:52:17 #266
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24109316
Mijn schoonmoeder vertelt net het volgened:

Het onweerde en haar moeder zegt tegen haar broertje (toen 5 of 6 jaar) "Je hoeft niet bang te zijn, hoor" o.i.d.
Zegt hij: "Ik ben niet bang hoor, het is Jezus maar die zijn vingers in het stopcontact steekt"

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 december 2004 @ 07:10:26 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24113096
"Christan, eet door! Nog 4 hapjes dan is het genoeg."

"Nee! Acht hapjes!!!"

Nou, vooruit dan maar...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 21 december 2004 @ 07:32:01 #268
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24113173
LOL geweldige uitspraken weer hier
patat ftw :)
pi_24114143
Ik vind de uitspraken weer helemaal fantastisch! Erg leuk topic dit
Mama van 2 lieve meiden :)
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 21 december 2004 @ 22:35:19 #270
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24126664
Wat ook altijd aanleiding is voor een paar bescheurmomenten is de eerste computerervaring .

Voor Jongesok was dat hoofdzakelijk het meekijken hoe pa zijn eerste Pentium trachtte te overwinnen, die nog niet bepaald stabiel liep. Steeds enkele minuten na een start bleef de comp jammerlijk hangen. Jongesok volgde een en ander op veilige afstand.
's Avonds werd het weerbericht op televisie opgeleukt met zo'n animatie van satellietfoto's, die naar beste traditie bij de laatste opname blijft stilstaan. Op het moment dat het satellietbeeld bleef hangen trok Jongesok een bedrukt gezichtje en zei met een gedempt stemmetje "Papa, het weer is vastgelopen......"

Ook bij latere vastlopers keek Jongesok vanaf de eerste rang mee. Toen ik na de zoveelste keer ellende de boel zwijgend accepteerde herinnerde Jongesok me aan het belangrijkste aspect aan een vastloper: "Papa, je moet nog goftedomme zeggen...."

Toen Ingrid aan toetsenplank en muis toe was waren de computers in huize Sok een stuk stabieler. Bij de eerste pogingen tot het bedwingen van Windows werd Ingrid geconfronteerd met een messagebox, je kent ze wel met de knoppen OK en Annuleren, door Ingrid opgevat als "Papa, moet ik nou op okuitgesproken als hok zonder h klikken of op ouwekleren
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_24127821
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:35 schreef Ouwesok het volgende:

Toen Ingrid aan toetsenplank en muis toe was waren de computers in huize Sok een stuk stabieler. Bij de eerste pogingen tot het bedwingen van Windows werd Ingrid geconfronteerd met een messagebox, je kent ze wel met de knoppen OK en Annuleren, door Ingrid opgevat als "Papa, moet ik nou op okuitgesproken als hok zonder h klikken of op ouwekleren


Wat is ze heerlijk bijdehand
Geweldig
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 december 2004 @ 07:05:35 #272
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24131738
Tja, ouwekleren... ouwesok... Niet meer dan logisch
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 09:13:25 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24153558
hahahahahaha die familie sok kan er wat van

vanmorgen zat ik met luca naar coco en jappe te kijken, waarin allerlei wetenswaardigheden over koeien werden uitgelegd, o.a. het verschil tussen vleeskoeien en melkkoeien.
op een gegeven moment de mededeling: een koe kan wel 800 kilo wegen. weet je wel dat een koe voor 60 procent uit water bestaat?
waarop luca zegt: nee hoor, uit melk
  donderdag 23 december 2004 @ 10:42:58 #274
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24154697
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
hahahahahaha die familie sok kan er wat van

vanmorgen zat ik met luca naar coco en jappe te kijken, waarin allerlei wetenswaardigheden over koeien werden uitgelegd, o.a. het verschil tussen vleeskoeien en melkkoeien.
op een gegeven moment de mededeling: een koe kan wel 800 kilo wegen. weet je wel dat een koe voor 60 procent uit water bestaat?
waarop luca zegt: nee hoor, uit melk


De mijne heeft ook zo zijjn opvattingen over koeien. En dat als ik net wakker ben...

mam wat eet een koe?"
gras.
"geen koeiebrokken?"
euhm.. ja zou ook best kunnen
"wat drinkt een koe dan?"
water
" nietes mama een koe drinkt melk"
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 december 2004 @ 12:40:31 #275
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24156649
Ik vertelde Christan dat zijn juf een baby gaat krijgen.

"In de klas?", vroeg hij verschrikt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')