abonnement Unibet Coolblue
pi_20166352
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_20166471
BYe
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2004 @ 23:33:46 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20166503
pi_20166538
en die Figo is te arrogant voor woorden, goed voor hem dat die invaller scoorde!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_20166571
Portugoallll !!!! Beckham, you're a pathetic fuck !!!
pi_20166606
Dag Engeland, dag dag dag dag en tot ziens.
pi_20166607
laten we eerlijk zijn portugal was toch de betere ploeg vanaf het begin al.
pi_20166656
Hoi.
pi_20166681
Muahaha. Erecson, Advocaat lookalike. Riep het op zichzelf af met zijn defense-wissels. En op de BBC zitten die jankers maar te mauwen over die afgekeurde goal. Was gewoon hinderen, stelletje schele.

Rooney zijn poot gebroken volgens mij. Dus ze waren sowieso kansloos voor het toernooi.
  donderdag 24 juni 2004 @ 23:39:42 #10
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_20166708
dag dag engeland
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
  donderdag 24 juni 2004 @ 23:39:53 #11
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_20166714
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:36 schreef hit_me het volgende:
laten we eerlijk zijn portugal was toch de betere ploeg vanaf het begin al.
yep indeed
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
  donderdag 24 juni 2004 @ 23:47:03 #12
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_20166957
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:38 schreef Haspel33 het volgende:
Muahaha. Erecson, Advocaat lookalike. Riep het op zichzelf af met zijn defense-wissels. En op de BBC zitten die jankers maar te mauwen over die afgekeurde goal. Was gewoon hinderen, stelletje schele.

Rooney zijn poot gebroken volgens mij. Dus ze waren sowieso kansloos voor het toernooi.
Ja inderdaad zit het ook te kijken, slechte verliezers die Britten
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:03:59 #13
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_20167531
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:38 schreef Haspel33 het volgende:
Muahaha. Erecson, Advocaat lookalike. Riep het op zichzelf af met zijn defense-wissels. En op de BBC zitten die jankers maar te mauwen over die afgekeurde goal. Was gewoon hinderen, stelletje schele.

Rooney zijn poot gebroken volgens mij. Dus ze waren sowieso kansloos voor het toernooi.
Hinderen? Volgens vasteland mietjes wel. In Engeland is het gewoon niks.
Horrible Cunt!
pi_20168341
Schitterend! Weg met dat stel halve zolen.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:33:09 #15
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_20168374
Engeland verdiende het niet om te winnen en ik zal ze dus niet misse. Zeg maar dag met je handje
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_20168391
Bedankt voor de mooie wedstrijden lief Engeland
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_20168450
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 23:38 schreef Haspel33 het volgende:
Muahaha. Erecson, Advocaat lookalike. Riep het op zichzelf af met zijn defense-wissels. En op de BBC zitten die jankers maar te mauwen over die afgekeurde goal. Was gewoon hinderen, stelletje schele.

Rooney zijn poot gebroken volgens mij. Dus ze waren sowieso kansloos voor het toernooi.
nou ja, als het al hinderen was dan eerder van de keeper dan van de speler van portugal naar mijn mening. Die speler stond er gewoon.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:36:52 #18
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_20168455
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_20168519
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:03 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Hinderen? Volgens vasteland mietjes wel. In Engeland is het gewoon niks.
Hinderen van de keeper in de doel-box is per definitie een overtreding. Hij kon niet bij de bal, universele regel. Dat weten ze op planeet Mars zelfs.

En weet je wat mietig is? Scholes eruit halen voor een verdediger.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:49:52 #20
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_20168719
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:40 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Hinderen van de keeper in de doel-box is per definitie een overtreding. Hij kon niet bij de bal, universele regel. Dat weten ze op planeet Mars zelfs.

En weet je wat mietig is? Scholes eruit halen voor een verdediger.
Nee, op mars weet niemand dat, want daar woont niemand.

Hinderen van de keeper is een regel, dat verkeerd wordt geïnterpreteerd door de scheidsrechters. Met name op het vasteland van europa, daar worden de keepers te veel beschermd. Weet je, dat in het verleden het toegestaan was om de keeper met behulp van een schouder duw met bal en al het doel in te werken.

Wat betreft de wissel, wat jij mietig noemt. Allereerst de trainer is geen engelsman. Als tweede, Phil Neville is meer een verdedigende middenvelder tegenwoordig dan een verdediger. Als derde Scoles moest gewisseld worden, want hij was doodop. 4 Portugal drukte Engeland in de verdediging en Phil Neville werd erin gebracht om rust te bezorgen, wat ook nog redelijk lukte.

In andere woorden je punt is?
Horrible Cunt!
pi_20169334
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:49 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, op mars weet niemand dat, want daar woont niemand.

Hinderen van de keeper is een regel, dat verkeerd wordt geïnterpreteerd door de scheidsrechters. Met name op het vasteland van europa, daar worden de keepers te veel beschermd. Weet je, dat in het verleden het toegestaan was om de keeper met behulp van een schouder duw met bal en al het doel in te werken.
Jup. Maar het zou verstandig zijn om niet in het verleden te leven, en wat Engeland betreft zou ik ze adviseren zich te houden aan de regels van "het vaste land" zodra ze de landsgrenzen overschreiden, dat scheelt een hoop rom[slomp. Maarja, ze wonen op een eiland, doen niet mee euro, en hebben Blair als premier, staan achter Bush. Dat zegt genoeg over hun eigenwijze manier van doen.
quote:
Wat betreft de wissel, wat jij mietig noemt. Allereerst de trainer is geen engelsman.
Ja en, hij speelt wel typisch engels.
quote:
Als tweede, Phil Neville is meer een verdedigende middenvelder tegenwoordig dan een verdediger.
En toch werd het na de Scholes wissel nog verdedigender. Zet dan een andere aanvallendere vervanger erin voor hem. Als je die niet hebt : spelers-armoede.
quote:
4 Portugal drukte Engeland in de verdediging en Phil Neville werd erin gebracht om rust te bezorgen, wat ook nog redelijk lukte.
Ik vond het een drama en je kon op de goal wachten.
quote:
In andere woorden je punt is?
Dat Engeland laf speelt.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:44:38 #22
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_20175106
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 01:16 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Jup. Maar het zou verstandig zijn om niet in het verleden te leven, en wat Engeland betreft zou ik ze adviseren zich te houden aan de regels van "het vaste land" zodra ze de landsgrenzen overschreiden, dat scheelt een hoop rom[slomp. Maarja, ze wonen op een eiland, doen niet mee euro, en hebben Blair als premier, staan achter Bush. Dat zegt genoeg over hun eigenwijze manier van doen.
[..]

Ja en, hij speelt wel typisch engels.
[..]

En toch werd het na de Scholes wissel nog verdedigender. Zet dan een andere aanvallendere vervanger erin voor hem. Als je die niet hebt : spelers-armoede.
[..]

Ik vond het een drama en je kon op de goal wachten.
[..]

Dat Engeland laf speelt.
Ik leef niet in het verleden. Ik vind alleen, dat voetbal een mannensport is en dat er tegenwoordig te mietjesachtig wordt gedaan. Dat jij politiek hierin brengt slaat werkelijk nergens op. Nederland doet wel mee aan de euro en wat heeft het ons opgeleverd. Balkenende lijkt op Harry Potter is een totale mietje en is de voetenveeg van Bush. Nederlanders staan in het buitenland bekend als behoorlijk eigenwijze mensen die altijd met het vingertje naar anderen wijzen.

Je vindt dat Ericsson ze typisch engels laat spelen. Beschrijf eens typisch engels! Engels voetbal met name de premiership is vaak aanvallend tot aan het naïeve toe.

Wat betrfet de wissel van Scholes. Je hebt de wedstrijd niet goed gekeken hé. Engeland had geen controle over het spel toen Scholes erin stond. Door het inbrengen van Neville kon eindelijk weer iets terugdoen. Maar ja een mening is een mening, ook al is ie fout.

De vraag over wat je punt is, heb ik niet aan jou gesteld. Dat jij je geroepen voelt om op een vraag die aan iemand anders gericht te antwoorden is best leuk. Maakt je helaas niet echt een populaire vent IRL denk ik.

Ik ben afwachtend op jouw tegen argumenten of zullen we het in jouw geval gewoon meningen noemen.
Horrible Cunt!
pi_20175805
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:44 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik leef niet in het verleden. Ik vind alleen, dat voetbal een mannensport is en dat er tegenwoordig te mietjesachtig wordt gedaan. Dat jij politiek hierin brengt slaat werkelijk nergens op. Nederland doet wel mee aan de euro en wat heeft het ons opgeleverd. Balkenende lijkt op Harry Potter is een totale mietje en is de voetenveeg van Bush. Nederlanders staan in het buitenland bekend als behoorlijk eigenwijze mensen die altijd met het vingertje naar anderen wijzen.
Kan ik niks tegen in brengen. Maar je neemt alles wel erg serieus he? Ik dacht dat die post wel flauw genoeg was om dat te zien.
quote:
Je vindt dat Ericsson ze typisch engels laat spelen. Beschrijf eens typisch engels! Engels voetbal met name de premiership is vaak aanvallend tot aan het naïeve toe.
Idd. Open, aanvallend, leuk om te kijken maar vooral naief, weinig pressing van achteruit, liever 40 meter teruglopen met de tegenstander dan een paar meter voopruit verdedigen (zoals Portugal), verdedigers 4 man op 1lijn achterin voor de goal neerzetten etc. En wat krijg je dan internationaal tegen ploegen die wel vooruit spelen met het hele team : problemen.
quote:
Wat betrfet de wissel van Scholes. Je hebt de wedstrijd niet goed gekeken hé. Engeland had geen controle over het spel toen Scholes erin stond. Door het inbrengen van Neville kon eindelijk weer iets terugdoen. Maar ja een mening is een mening, ook al is ie fout.
Engeland had geen controle omdat de verdedigng achterin bleef en weinig inbreng had in de opbouw. Je kan een wedstrijd niet omturnen door 1 speler erin te brengen, het lag aan de manier waarop de Engeslen zich laten, met de nadruk op laten, terugdringen. Dat was een tactische zwakte die alles te maken heeft met d emanier van spelen, niet met 1 speler.
quote:
De vraag over wat je punt is, heb ik niet aan jou gesteld. Dat jij je geroepen voelt om op een vraag die aan iemand anders gericht te antwoorden is best leuk. Maakt je helaas niet echt een populaire vent IRL denk ik.
Beetje frustie? Always look at the bright side of life. En Engeland speelde laf. Terecht naar Hause dus.
pi_20176784


[ Bericht 100% gewijzigd door CANARIS op 25-06-2004 12:58:25 ]
  vrijdag 25 juni 2004 @ 12:50:59 #25
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_20176931
Jammer dat Engeland eruit ligt. Als we de halve finale halen, zie ik liever een tegenstander met een machteloos aanvalsblok (zonder Rooney komt er geen fatsoenlijke aanval van de grond)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')