Tjechie gooit ook hoge ogen inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:39 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Tsjechie of Nederland
HAHAHAquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nederland is kansloos, die haalt nooit het niveau dat we vanavond gezien hebben.
Begreep ik ook niets van, zal Eusebio hem wel ingefluisterd hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:31 schreef WebForce het volgende:
- Wat doet hij nou? Hij doet zijn handschoenen uit? Ricardo doet zijn handschoenen uit!
En zeker niet met Seedorfquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
HAHAHA
Bedoordeel jij een wedstrijd enkel op spanning?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nederland is kansloos, die haalt nooit het niveau dat we vanavond gezien hebben.
Het zou me niets verbazen! Ik hoop natuurlijk dat Nederland EN de Zweden EN de Portugezen verslaat EN degene die we in de finale treffen, maar Portugal is een mijn tweede keuze! Ik vondt ze zo verdomd goed spelen in Euro2000, en ze stonden toen ook in de finale tegen Frankrijk!quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Portugal wint dit EK, let maar op!
Zweden is veel te snel voor dat trage team van ons. Ik zie het ook liever anders, maar we hebben gewoon te oude en te trage spelers. Tegen Letland hadden we mazzel, maar Zweden gaat gegarandeerd gehakt van ons maken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:42 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Bedoordeel jij een wedstrijd enkel op spanning?
Nee, zonder gekheid. Nederland groeit in 't toernooi. Wacht maar af tijdens Nederland - Zweden. Dat gaat een mooie wedstrijd worden a.s. zaterdagavond.
Het maakt mij niet zoveel uit, ik gun het Czechie ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen! Ik hoop natuurlijk dat Nederland EN de Zweden EN de Portugezen verslaat EN degene die we in de finale treffen, maar Portugal is een mijn tweede keuze! Ik vondt ze zo verdomd goed spelen in Euro2000, en ze stonden toen ook in de finale tegen Frankrijk!
Als we verliezen van de Zweden dan mogen de Portugezen van mij eens goed gaan knackebrot hakken!
zo ongeveer de stadquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:44 schreef Oom_Agent het volgende:
Hoeveel zal er vannacht gesloopt worden door de Engelse supporters.
Alhoewel verloren, vondt ik Nederland Tsjechie een van de betere wedstrijden die ik heb gezien! Veel spanning, enorm goed voetbal van beide zijden (en beide zijden maakten ook allebei fouten trouwens).quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |