helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Een van de betere politici!
Maar ja, iemand anders heeft een brand aangestoken en daarom moet deze minister uiteraard aftreden.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Een van de betere politici!
Ministeriële verantwoordelijkheid, dus niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ja, iemand anders heeft een brand aangestoken en daarom moet deze minister uiteraard aftreden.
zou mooi zijnquote:
quote:
Ik ben donner van justitiequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:43 schreef Arcee het volgende:
Wat een arrogante rotkop heeft die man!
En dat toontje van 'm... bah!
Flikker op, man, met je uitgestreken, altijd iets scheef gehouden CDA-smoel!
als je in Donner geen rasjurist herkent, dan moet je zelf wel een uiterst belabberd jurist zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:47 schreef gimme.shelter het volgende:
Vreselijke man idd!! Ben zelf jurist, en schaam me diep, diep voor hem!
Voltrefferquote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Argento het volgende:
[..]
als je in Donner geen rasjurist herkent, dan moet je zelf wel een uiterst belabberd jurist zijn.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:09 schreef Arcee het volgende:
Gadverdamme, weer 4 jaar tegen die rotkop aankijken.
Het is nou eenmaal een minnaar/vriendje van Bea, dus die moet van haar wel in elk kabinet met het CDA terug keren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:09 schreef Arcee het volgende:
Gadverdamme, weer 4 jaar tegen die rotkop aankijken.
Inderdaad... Ik snap dat niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef SlideAway het volgende:
Beetje jammer inderdaad.
Zoek de tien verschillen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |