*mee eens!quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:43 schreef Arcee het volgende:
Flikker op, man, met je uitgestreken, altijd iets scheef gehouden CDA-smoel!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
*mee eens!
wat een irritante eikel
ik ben sinds deze week klaar met mijn examens van het HBO, dus ik zal nu meer tijd gaan krijgen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:55 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Als je kan fokken kan je ook wel op IRC komen, meneer 'ik-heb-geen-tijd'
psst, 24 man, drukste familiekanaal vd serverquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik ben sinds deze week klaar met mijn examens van het HBO, dus ik zal nu meer tijd gaan krijgen.
En dan nog, zijn er uberhaupt nog mensen in het IRC kanaal? want een paar weken geleden was het er al erg rustig..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:39 schreef Fuxl het volgende:
[..]
-5 spam
Noem er eens een dan....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:04 schreef NoBody122 het volgende:
ik mag die kerel ook niet echt, maar hij zegt zo nu en dan wel zinnige dingen
[..]
quote:
Inderdaad samen met Zalm en Verdonk.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Een van de betere politici!
al 2 jaar verkozen tot de beste politicus.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:15 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Hij is erg! En incompetent ook nog!!![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Maar ja, iemand anders heeft een brand aangestoken en daarom moet deze minister uiteraard aftreden.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
Ministeriële verantwoordelijkheid, dus niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ja, iemand anders heeft een brand aangestoken en daarom moet deze minister uiteraard aftreden.
zou mooi zijnquote:
quote:
Ik ben donner van justitiequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:43 schreef Arcee het volgende:
Wat een arrogante rotkop heeft die man!
En dat toontje van 'm... bah!
Flikker op, man, met je uitgestreken, altijd iets scheef gehouden CDA-smoel!
als je in Donner geen rasjurist herkent, dan moet je zelf wel een uiterst belabberd jurist zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:47 schreef gimme.shelter het volgende:
Vreselijke man idd!! Ben zelf jurist, en schaam me diep, diep voor hem!
Voltrefferquote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Argento het volgende:
[..]
als je in Donner geen rasjurist herkent, dan moet je zelf wel een uiterst belabberd jurist zijn.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:09 schreef Arcee het volgende:
Gadverdamme, weer 4 jaar tegen die rotkop aankijken.
Het is nou eenmaal een minnaar/vriendje van Bea, dus die moet van haar wel in elk kabinet met het CDA terug keren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:09 schreef Arcee het volgende:
Gadverdamme, weer 4 jaar tegen die rotkop aankijken.
Inderdaad... Ik snap dat niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef SlideAway het volgende:
Beetje jammer inderdaad.
Zoek de tien verschillen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |