vanzelfsprekendquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:30 schreef Just-Little-Me het volgende:
Alleen een niet onbelangrijk detail; Waar woon je? In Nijmegen zelf?
Gelukkig is de lekkage "waarschijnlijk" opgelost...quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:14 schreef -moi- het volgende:
fliep, degene die de klusjes doet in t huis heeft alletwee z'n benen gebrokenen nu zit ik met een verschimmelde inbouwkast
Doe maar mailen of via msn, mn adres kun je wel raden ook al kijk je niet in mn profiel.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:51 schreef Just-Little-Me het volgende:
Oww haha, maar ik ben geen gothic hoor.. Maar kan k niej ff foto mailen dan? Of via msn?
Ben niej zo'n computergenie..![]()
prima! Alhoewel ik wel van 14.00 t/m 21.00u moet werken, dus het liefste daarvoor danquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:02 schreef Just-Little-Me het volgende:
Zo ff ontvlucht van het voetbal..Die Portugezen gaan nog winnen ook .. al 2-0
Maar 'DonStefano'.. toevallig ben ik vrijdagmiddag in Nijmegen.. ben daarnet uitgenodigd om te komen kijken voor een kamer! *Happy!*
Maar zou ik anders miss meteen ff langs kunnen komen voor die boeken? Jah, miss een beetje impulsief idee, maar ik dacht ik ben er dan toch..![]()
![]()
Fliep die klusjesman was Nico nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:14 schreef -moi- het volgende:
fliep, degene die de klusjes doet in t huis heeft alletwee z'n benen gebrokenen nu zit ik met een verschimmelde inbouwkast
Ik vond het een typisch beetje jammer, beetje oefenen wedstrijdquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:58 schreef yozd het volgende:
DAT TUIG BEGINT TE SPELEN![]()
KUT VOETBAL!
ONGEINSPIREERDE BAGGER!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja! die lamp had je er best zelf in kunnen draaien! daar had je echt niet z'n benen voor hoeven te breken!quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:44 schreef wx het volgende:
[..]
Fliep die klusjesman was Nico nietOm hem dan weer zo hard aan te pakken
![]()
tja, beetje jammer, niet heel erg, een beetje maar...quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:46 schreef wx het volgende:
[..]
Ik vond het een typisch beetje jammer, beetje oefenen wedstrijd![]()
Jaap Stam![]()
![]()
![]()
Waar woon je dan? Want voor 14.00uur zal beetje moeilijk worden.. alleen als je in de buurt van het station woont, anders zal het niet gaan denk kquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:14 schreef DonStefano het volgende:
[..]
prima! Alhoewel ik wel van 14.00 t/m 21.00u moet werken, dus het liefste daarvoor dan
@yozd:![]()
Jepz.. heb je toegevoegd!quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:16 schreef DonStefano het volgende:
Meld me maar ff aan op msn (e-mail staat in profiel), ga mijn telefoonnummer liever niet hier zomaar op 't forum neerknallen
Ik ga tussen de middag ff lunchen op de medische faculteit van de uni, en moet daarna dus om 14.00u werken. Op zich is dat trouwens niet eens zo'n probleem aangezien ik op 't station werk (bij 'n vlaaienzaak) en er toch nooit 'n ruk te doen is.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:03 schreef -moi- het volgende:
wx, dankje dat je op m'n plu hebt gepast
tentamen ging goehoedecht niet verwacht..
Het is nog live ook en we zitten lekker droogquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
hahaha!
ik dacht eerst hee mn blikjes!
en toen zag ik ineens mn plu![]()
Weet je zeker dat je me aangemeld hebt?? Zie nl niks staan.....naja, m'n nummer is 06-42448606, bel me dan nog maarquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:11 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Jepz.. heb je toegevoegd!![]()
Is het dan goed als ik gewoon naar die vlaaienzaak kom?Dan ben k daar denk rond een uur of 2 al wel.. geen probleem?
Moet je wel die boeken meenemen heOww whaha sorry.. niet iedereen is zoals ik natuurlijk..
Maargoed, als het anders word bel k wel (als k je nummer dan heb
)
Amstel...quote:
Dat was het bier dat -moi- bij een wedstrijd van NL had meegenomen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:48 schreef yozd het volgende:
[..]
Amstel...![]()
Nou dat was vooral voor de foto, ik had eigenlijk een Bavaria (of had ik dat beter nie kunnen zeggen omdat het nog slechter isquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:48 schreef yozd het volgende:
[..]
Amstel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |