ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:22 schreef yozd het volgende:
[..]
Mjah... IK HEB EEN TENTAMEN OM 18.30U - 21.30U![]()
![]()
![]()
ja 2 keer met 5-4quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
gewonnen met je spelletje fliep? of heb ik je net gestoord op het moment dat je ging winnen
maar ik ga dus niet mee vanavond.. moet leren![]()
Ik heb geen kamer voor je, maar wel alle studieboeken van CW van het eerste semester!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef Just-Little-Me het volgende:
Ff een vraagje hoor, komt ie -->
Ik kom uit Rotterdam en ga dit jaar beginnen met een Communicatiewetenschap in Nijmegen.. Majah, groot probleem is een kamer vinden! Heb me al ingeschreven bij de SSHN, maarjah die hebben op z'n vroegst in januari een kamer voor me. En dat duurt echt veeeeeeel te lang! Ik kan niet elke dag heen en weer reizen.. das ongeveer 6 uur
Is d'r hier miss iemand die nog een kamertje weet voor mij?
Of nog een goede tip?!![]()
Echt lelijke vrouwen vallen ook nog eens af, dus voor leuke vrouwen is de kans 4x zo groot ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:53 schreef yozd het volgende:
[..]
Tis een vrouw, dus de kans op een kamer is sowieso al 2x groter dan als ze een man was geweest...
Oh ja, je had je plu wel mee kunnen nemenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:28 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik ook
en ik moet beginnen met leren, maar het lukt niet om op te staan
oja idd vergetenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh ja, je had je plu wel mee kunnen nemen.
We spuiten hem wel ff oranje, dan heeft -moi- toch weer voor de fanartikelen gezorgdquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh ja, je had je plu wel mee kunnen nemen.
ga gewoon naar de O'Sheas joh, veel leuker!quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:15 schreef L-mo het volgende:
Gaan we vanavond weer naar de spijker?
Wow!!! Dat zou helemaal geweldig zijn hey!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:38 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ik heb geen kamer voor je, maar wel alle studieboeken van CW van het eerste semester!
Je kan ze voor 'n prikkie ophalen![]()
Wil je best een foto geven hoor, als ik dan kans maak! Haha.. Maar ik ken dit forum nog niet zo lang.. duss heb eig nog geen idee hoe k dat kan doen.. Slimmmm hequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Post eens wat meer info over jezelf, misschien een pic en dan kan ik je misschien helpen.
mijn mooie zwarte pluquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:54 schreef L-mo het volgende:
[..]
We spuiten hem wel ff oranje, dan heeft -moi- toch weer voor de fanartikelen gezorgd![]()
http://www.imageshack.us/quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:34 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Wil je best een foto geven hoor, als ik dan kans maak! Haha.. Maar ik ken dit forum nog niet zo lang.. duss heb eig nog geen idee hoe k dat kan doen.. Slimmmm heNOT!
ehm...ff kijken; ben zelf ooit begonnen met die studie, maar op een gegeven moment dacht ik "naaah......laat ook maar". Toen waren het eerste semester 3 boeken:quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:27 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Wow!!! Dat zou helemaal geweldig zijn hey!
Maar hoeveel gaat dat dan ongeveer kosten?
En heb ik dan zeker weten alle boeken die ik nodig heb?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:51 schreef mark_dabomb het volgende:
IK HEB EEN KAMER![]()
![]()
22-24 m2 (weeknie precies) met geweldige nieuwe kozijnen, nieuwe ramen, nieuwe sloten, eigen ingang, schouw en net geverfde muren
Vlakbij het station met voor- en achtertuin! Alleen jammer dat er niet meer studenten wonen maar das geen punt tot nu toe. Ik kan nu in ieder geval verder zoeken als ik wil
beterrr, gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:51 schreef mark_dabomb het volgende:
IK HEB EEN KAMER![]()
![]()
22-24 m2 (weeknie precies) met geweldige nieuwe kozijnen, nieuwe ramen, nieuwe sloten, eigen ingang, schouw en net geverfde muren
Vlakbij het station met voor- en achtertuin! Alleen jammer dat er niet meer studenten wonen maar das geen punt tot nu toe. Ik kan nu in ieder geval verder zoeken als ik wil
Quanta costa?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:51 schreef mark_dabomb het volgende:
IK HEB EEN KAMER![]()
![]()
Zo, top joh!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:49 schreef DonStefano het volgende:
[..]
ehm...ff kijken; ben zelf ooit begonnen met die studie, maar op een gegeven moment dacht ik "naaah......laat ook maar". Toen waren het eerste semester 3 boeken:
-Mass Communication Theory (2003)
-De werking van de massamedia (1997)
-(inleiding in de) sociologie (2003)
en daarnaast nog wat readers, maar dat stelt niks voor
Ik ga er niet vanuit dat de stof veranderd is, dus 90% zeker dat de boeken nog goed zijn.
Eerste hands gok ik dat de boeken samen een dikke 150 euro zijn, maar jij mag ze overnemen voor 25 euro samen.![]()
Ohwja, en het is verder best een leuke studie
ow, das meer dan redelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:14 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik ga wonen op de voorstadslaan 121a en betaal er 250 incl kabeltvaansluiting, water, gas en licht voor
uploaden en dan met [ img] urlmetplaatje [/ img]quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:34 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Wil je best een foto geven hoor, als ik dan kans maak! Haha.. Maar ik ken dit forum nog niet zo lang.. duss heb eig nog geen idee hoe k dat kan doen.. Slimmmm heNOT!
Maargoed, ik zal wel ff wat over mezelf vertellen dan als ik je daar een plezier mee doe![]()
Ben Ingrid, 18 jaar, kom uit omgeving Rotterdam.. uhm.. ben superrrrrgezellig, superrrrrvrolijk, superrrrrsociaal..Hoe bedoel je, ego?! Neej hoor.. majah k weet niej..
Ben gewoon supers de hard op zoek naar een kamer! Want k heb dus echt geen zin in elke dag heen en weer reizen, de NS kennende ben k dan nog lang niej thuis![]()
Echt ik ben zelfs blij met een krotje van 2 bij 2!Naja dat moek miss niet te hard zeggen.. maargoed..
Nouj, dan word de foto echt mega's groot.. en ik vin t nouj nie echt n prettig idee dat mijn hoofd hier als A4-formaat bekeken wordtquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:41 schreef -moi- het volgende:
[..]
http://www.imageshack.us/
foto uploaden, en dan [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |