whehehe ech niequote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:20 schreef wx het volgende:
[..]
Fliep is socialer dan je denkt hoor![]()
Dude, die kerel rechts op de foto met z'n brakke kop is een oud-leraar van mij op de middelbare school geweestquote:Op maandag 28 juni 2004 19:39 schreef wx het volgende:
Nou kan je nooit zo'n mooi pakje aan![]()
Het zou je zo mooi staan
[afbeelding]
OH MY GODquote:Op maandag 28 juni 2004 21:15 schreef L-mo het volgende:
chk dit:
Voor alle die een webcam hebben (of gwoon ons willen zien:):
Download ICU II http://download.com.com/r(...)1-2348-10249418.html
zoek eventueel een krek (hint: www.cracks.am , wel ff NEE rossen op de spyware)
Kom dan naar Clean chat #2, room: ik pass: kunde
wx en ik wachten!
Heette die leraar Marko van Eekelen dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:30 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Dude, die kerel rechts op de foto met z'n brakke kop is een oud-leraar van mij op de middelbare school geweestwist dat ie vreemd was, maar dit had ik toch niet achter em gezocht....
haha op mij kwam tenminste nog een Frans "mokkel" afquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:33 schreef yozd het volgende:
[..]
OH MY GOD!!!
Ik was vanacht een half uurtje aanwezig in de "adult chat" en ik had meteen drie quickmessages
van allerlei ranzige kerels.
(en dan stond "geslacht" in mijn profiel gewoon op "man")
Welke kamer was dat?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:34 schreef wx het volgende:
[..]
haha op mij kwam tenminste nog een Frans "mokkel" af![]()
(ze zag er alleen wel uit als 40+ dus heb maar nie geaccept)![]()
weet ik niequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:47 schreef yozd het volgende:
[..]
Welke kamer was dat?![]()
ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:17 schreef wx het volgende:
http://www.safesex.nl/kaartspel/spel.htm
Wie is hier de Mister of Miss Soa Paolo![]()
Iets dat goed is moet je nie veranderen... anders ben je een Dickquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:15 schreef L-mo het volgende:
Gaan we vanavond weer naar de spijker?
Post eens wat meer info over jezelf, misschien een pic en dan kan ik je misschien helpenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef Just-Little-Me het volgende:
Ff een vraagje hoor, komt ie -->
Ik kom uit Rotterdam en ga dit jaar beginnen met een Communicatiewetenschap in Nijmegen.. Majah, groot probleem is een kamer vinden! Heb me al ingeschreven bij de SSHN, maarjah die hebben op z'n vroegst in januari een kamer voor me. En dat duurt echt veeeeeeel te lang! Ik kan niet elke dag heen en weer reizen.. das ongeveer 6 uur
Is d'r hier miss iemand die nog een kamertje weet voor mij?
Of nog een goede tip?!![]()
Tis een vrouw, dus de kans op een kamer is sowieso al 2x groter dan als ze een man was geweest...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:14 schreef Fliepke het volgende:
Post eens wat meer info over jezelf, misschien een pic en dan kan ik je misschien helpen.
gewonnen met je spelletje fliep? of heb ik je net gestoord op het moment dat je ging winnenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:20 schreef Fliepke het volgende:
neem het aan
-moi- ga je ook weer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |