Wat is er fout aan die buurt dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:19 schreef DonStefano het volgende:
[..]
oei, ik weet wel dat het in een redelijk foute buurt ligt....
Maargoed, dan zullen de kamers juist wel relatief groot zijn, of de prijs relatief laag....
omfgquote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef wx het volgende:
Els ben je boos nu ik ons heb opgegeven voor volksdansdemonstratiegroep "De Pierewaaiers"
http://oase.uci.kun.nl/~marko/index.htm
ik heb wel iets beters te doen zegquote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef wx het volgende:
Els ben je boos nu ik ons heb opgegeven voor volksdansdemonstratiegroep "De Pierewaaiers"
http://oase.uci.kun.nl/~marko/index.htm
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:35 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik heb wel iets beters te doen zeg
ik heb me halfdood gelachen, echtquote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef L-mo het volgende:
Ik wist dat ie humor had, maar om nou zo'n hele site op zo'n overtuigende manier op te zetten gaat wel erg ver.![]()
Zeker nooit in het fotoboek van -moi- gekeken? Anders had je deze foto wel gezien:quote:Op maandag 28 juni 2004 19:39 schreef wx het volgende:
Nou kan je nooit zo'n mooi pakje aan![]()
Het zou je zo mooi staan
[afbeelding]
Mijn (toekomstige) huisgenootje, wat doe je?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:01 schreef lost95 het volgende:
[..]
Zeker nooit in het fotoboek van -moi- gekeken? Anders had je deze foto wel gezien:
[afbeelding]
Mwhahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:01 schreef lost95 het volgende:
[..]
Zeker nooit in het fotoboek van -moi- gekeken? Anders had je deze foto wel gezien:
[afbeelding]
zie je, het staat helemaal nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:01 schreef lost95 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:01 schreef lost95 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:10 schreef -moi- het volgende:
[..]
zie je, het staat helemaal niet![]()
daan zit eens niet zo mee te lullen met -moi- het wordt bijna "old jeller"-stylequote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:42 schreef wx het volgende:
[..]Je hebt gelijk ja
![]()
ken je nagaan wie hem eerst in die rolstoel heeft geholpenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:01 schreef Lexie het volgende:
Oldjeller.... sinds ik hem irl heb opgezocht, en hem uit zijn rolstoel heb geschop,t heb ik hem hier niet meer gezien.
Wist ik veel dat -moi- echt zon foto in haar fotoboek hadquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
daan zit eens niet zo mee te lullen met -moi- het wordt bijna "hewhowewilnotname"-style
Ik wist niet dat jij vrijwilligerswerk deed in een verzorgingstehuis? Tis maar waar je op kickt, gehandicapten uit bed halen, wassen, en in hun stoel zettenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ken je nagaan wie hem eerst in die rolstoel heeft geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |