Hehe, nee als het echt niet anders kan dan ga ik het antikraak proberen. Maar dan zit je direct zo afgesloten van de wereld (geen tv en geen internet), en aangezien internet tegenwoordig ook erg belangrijk is voor je studie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:50 schreef wx het volgende:
Vriend van me heeft eerst een poos op een camping gestaan, een goed begin is het halve werk![]()
dan mis je alle soapsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:11 schreef Blex het volgende:
[..]
Hehe, nee als het echt niet anders kan dan ga ik het antikraak proberen. Maar dan zit je direct zo afgesloten van de wereld (geen tv en geen internet), en aangezien internet tegenwoordig ook erg belangrijk is voor je studie.
Heheh waaaaaaaaahhhhhhhhh en idols ahhhh, ownee dat was al afgelopen... gelukkigquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:15 schreef wx het volgende:
[..]
dan mis je alle soaps
Alleen zit je nu natuurlijk in het verkeerde seizoen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:59 schreef L-mo het volgende:
ik zou briefjes ophangen en naar zoveel mogelijk kijkavonden gaan (Fliep tactiek)
Ik heb em gewoon via de sshn, maar dan moet je wel geduld hebben...
hah! In Nijmegen kun je voor dezelfde oppervlakte al gauw het dubbele betalen, en dan heb je nog geluk. Overigens is de intro best leuk, krijg je beetje een idee hoe het studentenleven in Nijmegen is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:46 schreef Blex het volgende:
Bedrijfskundige informatie gedaan in Enschede, ik heb nog een leuke kamer te ruil in Enschede dus.. voor een prikkie 16m2 voor 110 euro per maand (inc).
Hoe zijn jullie aan jullie kamers gekomen eigenlijk?
En helpen die advertenties echt?
zelfs meer dan het dubbele, als je niet ergens helemaal achteraf zit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:22 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hah! In Nijmegen kun je voor dezelfde oppervlakte al gauw het dubbele betalen, en dan heb je nog geluk. Overigens is de intro best leuk, krijg je beetje een idee hoe het studentenleven in Nijmegen is.
Denk wel dat Nijmegen je op zich beter bevalt dan Enschede; meer kroegen, superrelaxed sportcentrum en heel veel vrouwen
Wanneer ga jij verhuizen? Ikke over precies 7 daagjesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:07 schreef -moi- het volgende:
oh ik ben zo blij met m'n aankomende kamer
ik reed er net langs, en toen dacht ik weer jeeh, daar ga ik wonen
Dan kan je door de tunnelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:34 schreef mark_dabomb het volgende:
heb inmiddels al wat gevondende voorstadslaan oid is dat een beetje oké?
Ligt vlak achter het station en NIET aan de keizer karelplein kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |