Jaja! Je bent gewoon een knoeierquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:12 schreef -moi- het volgende:
[..]
hoort die vloerbedekking gewoon bij het huis die erin ligt? naja ik heb huisstofmijtallergie dus.. en zeil is fijner voor als er drinken op de grond valt![]()

Was vorige keer in heidi's ski hut, 3 gezusters en die andere toko er naast geweest. Je kan daar zo binnendoor lopen das ook wel handig. Eigelijk vind ik zelf discotheken en club's het gaafst. Maar dat soort kroegen zijn ook wel gezellig. Sjors en Sjimmy moesten we ook nog een keer heen scheen het.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat voor een tent zoek je?
En waar ben je de vorige keer geweest?

ja als je naar een discotheek wil moet je naar the matrixx, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:22 schreef trance40 het volgende:
[..]
Was vorige keer in heidi's ski hut, 3 gezusters en die andere toko er naast geweest. Je kan daar zo binnendoor lopen das ook wel handig. Eigelijk vind ik zelf discotheken en club's het gaafst. Maar dat soort kroegen zijn ook wel gezellig. Sjors en Sjimmy moesten we ook nog een keer heen scheen het.

grappig dat er ook oude vrouwtjes advertenties op marktplaats plaatsenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:59 schreef Just-Little-Me het volgende:
Nouj, ik (of beter mn vader) had een advertentie gelezen op marktplaats.nl.. klonk allemaal wel goed.. duss ik meteen gebeld.. en ik was de 1e die reageerde.. want de advertentie stond pas net op internet! Na mij hadden er nog heel veel gebeld, maar ze hadden er 2 uitgekozen die mochten komen kijken.. en ik was dus degene die uiteindelijk de kamer mocht hebben!

Ikquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:22 schreef Lexie het volgende:
Welke student kookt er dan ook elke dag.

jij zuigt dan ook enormquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:25 schreef L-mo het volgende:
[..]
Ik![]()
nouja, bijna altijd dan...
nouja, 2x in de week hoogstens
andere 2x doet m'n vriendin het

Oude mensen koken vaak heel raar...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:13 schreef -moi- het volgende:
oja kee, anders ga je gezellig samen met d'r kokenis het wel een beetje leuke vrouw?

Daar heb je dan weer kleinkinderen voor op die leeftijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:10 schreef wx het volgende:
[..]
Oude mensen koken vaak heel raar...die laten alles heel lang door koken scheelt ze weer kauwen
Maar je weet nooit misschien is het wel een modern oudje, als ze marktplaats ook al kan vinden![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |