quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik ga nu met mijn sleutel de boel afsluiten en richting huis.
tot straks.
wx, ik kom volgende week natuurlijk effe langs.
Zeker geen verjaardagen vandaagquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:50 schreef Fliepke het volgende:
whehehe, donstefano was zich stierlijk aan het vervelen op zijn werk net..
Deze keer gaat het lukken, ik voel het gewoonquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:37 schreef -moi- het volgende:
[..]
t was eigenlijk een rollenspel () over de foon, en ik ben er door
over twee weken sollicitatiegesprek, maar het ergste is dus al geweest, en ze waren heel positief woei![]()
lexie, nu jij nog he
toen ik er langsliep was er niemandquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:50 schreef Fliepke het volgende:
hehehe....in totaal 7 mensen in de winkel gehad, waarvan 2 uit deze slowchatquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:50 schreef Fliepke het volgende:
Dus er zijn er 5 geweest die iets gekocht hebben, of dat niet eens?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:21 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hehehe....in totaal 7 mensen in de winkel gehad, waarvan 2 uit deze slowchat![]()
volgende keer idd maar es een gameboy meenemen![]()
Ze mogen blij zijn dat jij er bentquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:41 schreef DonStefano het volgende:
4 in totaal, was ook nog iemand komen binnenlopen die ik kende vd uni.
Redelijk schraal idd, maargoed, is ook 'n kwestie van tijd voordat 't failliet is
Laat je je al iedere week uitbetalen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:41 schreef DonStefano het volgende:
4 in totaal, was ook nog iemand komen binnenlopen die ik kende vd uni.
Redelijk schraal idd, maargoed, is ook 'n kwestie van tijd voordat 't failliet is
Wat voor een tent zoek je?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:55 schreef trance40 het volgende:
Mag ik ff heel offtopic een vraag stellen hier. Was begin deze maand stappen in nijmegen. Was zwaar gezellig.
Kom zelf uit Hoorn. Zo'n 170 kilometer rijden (30 km boven A'dam)
Ik ga met een paar maten binnenkort weer heen. Nog tips voor tenten om heen te gaan?
Met al die studenten hier moet dat vast lukken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:45 schreef wx het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat jij er bentDan komen er bijna 2x zoveel mensen binnen
Dat ze dan niks kopen is een beetje jammer :')
nog niet! Maar daar moet ik het maar es concreet over gaan hebben met m'n baasquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Laat je je al iedere week uitbetalen?.
gezellige kroegen vind ik De Fuik, 2xbellen, Fiets en (in iets mindere mate) O'Sheas.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:55 schreef trance40 het volgende:
Mag ik ff heel offtopic een vraag stellen hier. Was begin deze maand stappen in nijmegen. Was zwaar gezellig.
Kom zelf uit Hoorn. Zo'n 170 kilometer rijden (30 km boven A'dam)
Ik ga met een paar maten binnenkort weer heen. Nog tips voor tenten om heen te gaan?
Met al die studenten hier moet dat vast lukken.
Dat word je vast nog afgeleerd, whehehehehequote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:58 schreef -moi- het volgende:
3 gezusters natuurlijkwhehehe
of jou aangeleerdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat word je vast nog afgeleerd, whehehehehe.
Riiggghttt...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:07 schreef -moi- het volgende:
[..]
of jou aangeleerd![]()
we zullen zienquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Riiggghttt....
je bent geen 16 meer.
Volgens mij had joyce al bijna alles overgehuist. Alleen paste nu niet alles in haar nieuwe kamerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:17 schreef -moi- het volgende:
[..]
we zullen zien
ojee.. ik ga donderdag denk ik verven en nieuw zeil erin leggen.. en hopelijk staat vrijdag alles erin.. leuk leukquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij had joyce al bijna alles overgehuist. Alleen paste nu niet alles in haar nieuwe kamer.
oh je gaat er zeil in leggen, op zich best een goed plan. want het is echt rot vloerbedekking die daarnaast ook nog toe is aan vervanging.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:01 schreef -moi- het volgende:
[..]
ojee.. ik ga donderdag denk ik verven en nieuw zeil erin leggen.. en hopelijk staat vrijdag alles erin.. leuk leuk
hoort die vloerbedekking gewoon bij het huis die erin ligt? naja ik heb huisstofmijtallergie dus.. en zeil is fijner voor als er drinken op de grond valtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
oh je gaat er zeil in leggen, op zich best een goed plan. want het is echt rot vloerbedekking die daarnaast ook nog toe is aan vervanging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |