Lexie en ik staan er zelfs ook nog op als je goed kijktquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:29 schreef -moi- het volgende:
[..]
hahaha!
ik dacht eerst hee mn blikjes!
en toen zag ik ineens mn plu![]()
Wx, wat zit er op je trui?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:56 schreef wx het volgende:
[..]
Lexie en ik staan er zelfs ook nog op als je goed kijkt![]()
lexie, je moet dan ook niet knoeien op hem als jullie weer van die vieze spelletjes doen op de badkamerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wx, wat zit er op je trui?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:12 schreef wx het volgende:
Speciaal voor alle mensen die nog online zijn!
Welterusten![]()
Grolschquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:55 schreef Fliepke het volgende:
oh nu zie ik je icon pas.
Grolsch had laatst toen Brand op was...
Ik heb dus om 14.30uur die afspraak bij iemand om naar een kamer te kijken.. duss dan zal het daarna worden! Tot vanmiddag dan!quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je me aangemeld hebt?? Zie nl niks staan.....naja, m'n nummer is 06-42448606, bel me dan nog maar
En ik neem de boeken mee, liever bij voorkeur iets later dan 14.00 (14.30u) bijv, aangezien om 14.00u de baas er nog is, en hij dergelijke handel waarschijnlijk niet op prijs stelt in z'n zaak![]()
Btw,Griekenland
succes!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:38 schreef Just-Little-Me het volgende:
[..]
Ik heb dus om 14.30uur die afspraak bij iemand om naar een kamer te kijken.. duss dan zal het daarna worden! Tot vanmiddag dan!![]()
wrom ben je nie op msn, wel cs-en maar geen msnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:04 schreef wx het volgende:
moguh
teh gayest....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:43 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik lig nog steeds dubbel
goeiemorgeh
had je in je bed geplast, dat ze er met een plu onder moesten zitten?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
teh gayest....
ja, kijk maar naar wx's truiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:40 schreef L-mo het volgende:
[..]
had je in je bed geplast, dat ze er met een plu onder moesten zitten?
t was eigenlijk een rollenspel (quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:32 schreef wx het volgende:
Hoe ging je sollicitatie -moi-, of moet je nog?!?
gg!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:37 schreef -moi- het volgende:
[..]
t was eigenlijk een rollenspel () over de foon, en ik ben er door
over twee weken sollicitatiegesprek, maar het ergste is dus al geweest, en ze waren heel positief woei![]()
lexie, nu jij nog he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |