Kalende mannen van Nederland!
Kaal worden is gewoon kaal-ote! Kale tereur noem ik dat altijd. Voor dat ik het handdoek in de ring gooi en het kaal worden accepteer wil ik toch even kijken of het niet mogelijk is om het proces te remmen.
Het is wetenschappelijk aan getoond dat het stof Minoxidil kaalheid remt en in vele gevallen kan zorgen voor het terugroeien van haar. Ik wil dit spul toch eens proberen. Het wordt verkocht onder de merknaam Rogaine of de generieke variant Kirkland.
Zijn er hier mannen aanwezig die Minoxidil gebruikt hebben voor een periode van langer dan 3 maanden, zo ja wat zijn de resultaten?
Waar kun je dat spul dan bestellen? Verkopen ze het ook in Nederland?, graag zou ik Kirkland minoxidil willen proberen (goedkoper). Ik heb tot nu toe alleen maar Amerikaanse sites gevonden die Kirkland verkopen maar zij vragen voor een product van 24$ 17 $ verzend kosten :-o een beetje veel vinden jullie niet.
PS. Ik ben niet geintreseerd in allerlei andere middeltjes tegen kaalheid zoals proscar, propecia en zo daar weet ik al genoeg van..
Thx alvast.
I'd rather laught with the sinners then cry with the saints.