scarface box is toch mooier hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Die Scarface box valt helemaal in het niet bij deze, echt waar (en ik kan het weten, heb ze beide hier), maar deze is echt gewoon zooo afgewerkt, zo stijlvol, zo luxe.
Die Scarface box is mooi en cool, maar daar houdt het dan toch op
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
scarface box is toch mooier hoor
het ziet er wel aardig uit opzichquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:49 schreef Hare het volgende:
[..]
![]()
Ga ik binnenkort een keertje maken, wacht nog ff op een paar dingetjes die binnen moeten komenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het ziet er wel aardig uit opzich![]()
zou hem zelf nooit kopen denk ik
film zegt me ook niks btw
heb je btw ergens een foto van je collectie?
Rustig blijven ademen!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Die Scarface box valt helemaal in het niet bij deze, echt waar (en ik kan het weten, heb ze beide hier), maar deze is echt gewoon zooo afgewerkt, zo stijlvol, zo luxe.
misschien dat ik hem ook wel aanschaf als juwelen/makeup doos voor mn meisjequote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:48 schreef Hare het volgende:
blaat
500 eurootjes en hij is van jou!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:09 schreef AntiChrist het volgende:
misschien dat ik hem ook wel aanschaf als juwelen/makeup doos voor mn meisjeoverigens is de alien head nog steeds de mooiste giftset
nogal wat centjes voor een make up koffer met een dvdtje voor dat geld moet je hem haast wel mooi gaan vindenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
500 eurootjes en hij is van jou!
![]()
Deze is goedkoper en mooierquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:26 schreef Tackleberry het volgende:
Pulp Fiction: Collector's Edition (R2)
[afbeelding]
Ik kon hem niet laten liggen (¤ 12), ook al is het geen geweldige uitgave...Het is altijd nog beter dan de single disc R2...
No shit Sherlock...quote:
Woord omhoog neger, dat bedoelde ik ook echt...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:32 schreef AntiChrist het volgende:
nogal wat centjes voor een make up koffer met een dvdtje voor dat geld moet je hem haast wel mooi gaan vinden
hoe duur had je man on the moon?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:44 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn buit van de afgelopen twee weken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan vandaag nog gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
¤9.99 bij de FRSquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoe duur had je man on the moon?
ik heb hem ook zonder slipcase , maar dit is de beste versie die er op de markt isquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:03 schreef furanku het volgende:
En vandaag deze binnengekregen:
Helaas zonder slipcase, als die er al bij zat, maar dat maakt de pret er niet minder leuk om. Ga hem vanavond mooi kijken
Zeker weten!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die angry kid moet ik ook hebben... de verpakking ubergeil van dat ding man!
Waar heb je deze vandaan?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar de mooiste DVD van deze set is toch wel deze:
[afbeelding]
Princess Mononoke (Mononoke-hime) (2 DVD, R3, NTSC, DTS)
De (Japanse) DTS track staat niet op de hoes of DVD vermeld, maar zit er dus wel op! De kwaliteit van de transfer is erg goed (en uiteraard anamorph). Alleen waren ze blijkbaar erg bang om ook maar iets van het beeld kwijt te raken, want er zitten aan alle kanten zwarte randen omheen.
Op de 2e schijf (waarvan de menu's alleen in het Chinees beschikbaar zijn) staat een integrale verse van de film, waarbij je via de 'Angle'-knop kan schakelen tussen film en storyboard.
Gewoon een erg geile uitgave dus.
http://www.dddhouse.com/quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je deze vandaan?
laat ze maar lullen, Hare. kan niet wachten totdat ik m van je heb ontvangenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:09 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
-blaat-
dude nu heb je toch alle krediet verspeeld bij mequote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Enayway.. De buit van vandaag, keurig in een aangetekend pakketje uit Hong Kong, zonder douane-gezemel:
[afbeelding]
Gothika (R3, NTSC)
ach jezus........ meneer heeft er ook 1 besteldquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
laat ze maar lullen, Hare. kan niet wachten totdat ik m van je heb ontvangen
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach jezus........ meneer heeft er ook 1 besteldnou ja als jullie dat mooi vinden
![]()
zo erg zal et wel niet wordenquote:(ik laat het hier maar bij voordat ik dalijk heel de gay community van fok op me nek heb)
offtopic:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]ja Hare had er 2 tegelijk besteld..
[..]
zo erg zal et wel niet worden
Zou er maar wel van uit gaanquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
offtopic:
hehe jij bent toch niet toevallig the godfather van het dvd forum he???
ik toch nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
offtopic:
hehe jij bent toch niet toevallig the godfather van het dvd forum he???
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou er maar wel van uit gaan
ik post daar niet zoveel maar als ik het al doe dan doe ik het onder de naam : donniedarkoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik toch niet![]()
![]()
dan wil ik weten wie jij dan bent![]()
[..]![]()
antichrist zit dalijk met zn reet bij sensation black....... niet zozeer omdat hij daar zin in heeft maar ja...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:45 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom zit Antichrist niet in Almere?
![]()
Over gay community gesprokenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
antichrist zit dalijk met zn reet bij sensation black.......
ik hoop maar dat het een beetje meevalt wordt voor mij weer een cultuur schok... ik ga normaal gesproken alleen naar metal concerten...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:55 schreef Eluc het volgende:
[..]
Over gay community gesproken
dat is wel ff een verschil zegquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik hoop maar dat het een beetje meevalt wordt voor mij weer een cultuur schok... ik ga normaal gesproken alleen naar metal concerten...![]()
tja mijn meisje houdt van dat soort herrie en een paar vrienden van me ook....... in principe vind ik het ook niet zo erg alleen hangt er bij die trance etc.. feesten altijd zo een agressief sfeertje dat heb ik metal festivals/concerten wat minder als je daar tegen iemand aanloopt is dat normaal en kan het wel eens gebeuren als je dat bij zo een trance gebeuren doet dan heb je meteen bonje (is mijn ervaring)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is wel ff een verschil zeg
waarom dan naar sensation?
Je kan het nog goed maken door 12 okt mee te gaan naar SLAYERquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:53 schreef AntiChrist het volgende:
maar ja ik had nog steeds liever bij kinky-queen baggerfilms zitten kijken.
moet je ook gewoon naar een hardcore party gaan, daar is het normaal als je eens tegen iemand op stoot en dus wordt er relaxt op gereageerd.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:53 schreef AntiChrist het volgende:
altijd zo een agressief sfeertje dat heb ik metal festivals/concerten wat minder als je daar tegen iemand aanloopt is dat normaal en kan het wel eens gebeuren als je dat bij zo een trance gebeuren doet dan heb je meteen bonje (is mijn ervaring)
ow wat een strafquote:Op zondag 11 juli 2004 07:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je kan het nog goed maken door 12 okt mee te gaan naar SLAYER
[afbeelding]
Wel ff zwaaien naar me he?quote:Op zondag 11 juli 2004 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
ow wat een strafdaar zou ik toch al heen gaan
Ik heb die simpele Indies-versie:quote:Op zondag 11 juli 2004 12:40 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk een DVD-versie die de film waardig is!
die heb ik ook nog liggen, maar ik vond em zo ruk dat ik de R1 SE maar besteld had. Het geluid van de Indies versie loopt op een gegeven moment niet eens gelijk met het beeld.... tis maar 1 tiende of 1 honderdste, maar het viel me wel op.. .en daar baalde ik gruwelijk van..quote:Op zondag 11 juli 2004 14:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ik heb die simpele Indies-versie:
[afbeelding]
maar die van jou ziet er idd een stuk beter uit.
Weet je...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude nu heb je toch alle krediet verspeeld bij me
Gothika![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |