abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:00:34 #1
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20158847
Aangezien het nog een paar dagen duurt voor de wedstrijd gespeeld wordt stel ik voor om de opstellingen te plaatsen zoals jullie ze graag zien, niet hoe je denkt dat er gespeeld zal worden. Dat mag vanaf zaterdagmiddag 14:00 uur.

Doel: Van der Sar
Rechtsback: Reiziger
Libero: Heitinga
Linksback: Zenden (Tja ... Van Bronckhorst stelt in mijn ogen erg teleur en een ander alternatief is er niet)
Op 4: De Boer
Rechtshalf: Sneijder
Linkshalf: Davids
Op 10: Seedorf
Rechterspits: Makaay
Centrumspits: Kluivert (Makaay en Van Nistelrooy is geen gelukkige combinatie, Pi-Air is in mijn ogen meer een pinch-hitter voor het laatste half uur)
Linkerspits: Robben

Argumenten:
1. De Boer heeft tegen de Letten in mijn ogen bewezen een betere keus te zijn dan Cocu en Bouma. Hij zorgde voor een betere organisatie. Is een leider. En zijn passes ... een hele mooie lange pass gezien!
2. Seedorf stond aan de basis van bijna iedere aanval. Ook een leider. Zijn passes zijn ook goed. In mijn ogen derde na De Boer en Sneijder. Een prachtige vrije trap waaruit RvN scoorde.
3. Makaay is uiterst doeltreffend. Nauwelijks meer dan 1 kans en 1 doelpunt in ongeveer 20 minuten tijd. Aangezien Van der Meyde steeds zwak speelt en Overmars in mijn ogen Robben zou moeten vervangen bij een eventuele blessure ... Roy op rechts!

Reden om niet te kiezen voor bepaalde spelers:
1. Stam, Bouma en Cocu: opbouwend slecht, verdedigend niet beter dan Heitinga en De Boer. Oranje is gevaarlijk als het aanvalt. Dan heb je beduidend meer aan Heitinga en De Boer.
2. Van der Meyde: slechte passes, overdrijft zijn gepingel, geen rendement. Aangezien Seedorf centraal hoort te spelen i.p.v. Cocu is de positie van rechtshalf vrij. Daar MOET Sneijder spelen. Die heeft zo'n goede pass dat Van der Meyde niet nodig is. Zet daar dan een goalgetter die enigszins uit het midden kan spelen. Meest logische keuze: Makaay. Die heeft dat al vaker gedaan.
3. Van Nistelrooy is wel de topscorer maar zijn samenwerking met Roy is niet gelukkig. Kluivert en Makaay vormden een goed koppel. En ook Pi-Air en Makaay hebben een paar keer goed samengespeeld. (In de kwalificatie en oefenwedstrijden.)

Een echte vleugelspits is geen probleem. Zeker op rechts niet. Heitinga kan namelijk iets naar de rechtflank gaan, De Boer speelt niet te ver naar voren (zijn lange pass heeft 'ie nog wel), dat vangt zijn niet zo hoge snelheid ook mooi op, om geen groot gat te krijgen voor Van der Sar. Reiziger kan dan nog opkomen via de vleugel.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:08:55 #2
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_20158954
----------------------Sar-----------------------

Reiziger-----Stam-------Heitinga---de Boer

----------------------Davids-------------------

-----------Seedorf---------Sneijder---------

Overmars---------v Nistelrooij------Robben


Ja, je ziet het goed. de Boer op links. Ook ik ben niet tevreden over van Bronkhorst. Maar ik heb toch liever de Boer erin dan Zenden. Vooral Sneijder en Davids dienen wel de linkerkant een beetje in de gaten te houden, want Frankie is de snelste niet meer. Gelukkig maakt zijn inzicht veel goed. Tevens heeft hij een zeer goede lange bal in z'n voeten. Heitinga in het centrum vanwege de lange passes die hij kan geven. Staat nu links in het centrum, maar kan eventueel geruild worden met Stam. Hierdoor zou Stam de Boer in de gaten kunnen houden, want hij is snel. Cocu eruit voor Sneijder, ook vanwege de passes, en ik denk dat hij verdedigend wel sterk genoeg is. In principe zal Seedorf iets dieper dan Sneijder spelen.

Edit: Overmars is ook een beetje een probleem. Ik weet nu nog steeds niet zeker in hoevere hij een volledige wedstrijd kan spelen. Maar indien hij niet fit genoeg is, mag Makaay het in de 60e minuut overnemen, naar binnen trekkend.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:15:55 #3
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159060
Mr_Brownstone> Inmiddels is denk ik wel bekend dat ik Stam slecht vind spelen. Ik zie voor hem geen ander alternatief dan Heitinga. Ja, uit nood De Boer. Seedorf zou dan op 4 moeten spelen, Kluivert op 10 en Pi-Air als diepste spits. Dat kan wel maar Pi-Air is juist zo goed vanaf de bank voor het laatste half uur. Dus waarom dat concept veranderen?

Overmars ... is denk ik niet goed genoeg voor een volledige wedstrijd. Dan zie ik 'm liever als vervanger van Robben. Dan hou je op links een goede buitenspeler. Robben voor minimaal een uur. Overmars voor een half uur of minder. Mocht Makaay nou geblesseerd raken dan kan Van der Meyde altijd nog invallen. Af en toe heeft 'ie een leuk moment maar duidelijk te weinig om als eerste wissel te fungeren, laat staan een basisplaats.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:25:47 #4
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_20159240
In principe heb je Zenden nog op links hé. Ik vind Zenden niet goed genoeg om te starten. Maar als hij in de 60e/70e minuut invalt zal hij het (misschien) beter doen aangezien de tegenstander ook al 70 minuten staat te ballen en dus moe wordt/is.

Ik denk dat Bouma de zwakke schakel is voor Stam. Hij moet teveel controleren, heb ik het idee. Heitinga lijkt me sterker dan Bouma in het centrum.

Oh, speaking of Bouma. Die zou eventueel ook overal op de linkerflank ingezet worden. Dat heeft hij in het verleden ook bij PSV gedaan.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:29:56 #5
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_20159321
-----------Van de Sar-------------------
---------------Stam-----------------------
Heitinga-----Cocu------VanBronkhorst
--------Sneijder-----Davids--------------
-----------------Seedorf------------------
----Makaay--VanNistelrooy----Robben

Eigenlijk twijfel ik alleen over Makaay-Nistelrooy combi. Misschien dat Barca gelijk heeft en is een Makaay-Kluivert combi beter. Verder hou ik de volgende wissels achter de had Bouma/de Boer voor Cocu afhankelijk van de situatie. En natuurlijk Pi-air. VanBronkhorst vind ik nog steeds de beste optie op links al overtuigt hij niet echt heel erg.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:32:52 #6
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159396
Zenden ... ja, kan. Maar die zou ik willen gebruiken als vervanger van Giovanni. Van Bronckhorst valt me ook zwaar tegen.

Bouma ... is in de eredivisie misschien een leuke speler maar voor oranje overduidelijk te zwak. Stam had gisteren De Boer voor zich en ook toen speelde hij slecht.

Controleren: dat was wat Davids moest doen in de eerste wedstrijd (tegen de Duitsers). Hij moest de fouten van Stam, Bouma, Van Bronckhorst, Cocu en Van der Vaart corrigeren. Dat ging toch ten koste van zijn eigen spel. Hij speelde niet slecht, verre van dat, maar kon niet zijn eigen spel spelen. Een voorbeeld van het goede spel van Edje: bal veroveren net buiten de 16 op eigen helft en de bal bezorgen bij Van der Sar. De Duitsers waren 2x gevaarlijk geweest in een paar minuten. Edje zorgde hiermee voor rust. De wissel van Edgar was dan ook niet terecht. Bouma, Stam of Cocu eruit was beter geweest. Met name Cocu, en dan Sneijder er voor hem in.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:33:23 #7
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_20159404
Nog een kleine aanvulling op mijn opstelling: Overmars staat er ook in vanwege zijn reputatie. Als Overmars en Robben de flanken bedekken dan laten ze waarschijnlijk een man extra achterin staan omdat ze beide verschrikkelijk snel zijn (en zo niet dan scoren wij gewoon )
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_20159431
-----------------van der Sar-----------------------

Reiziger-----Stam----Cocu---van Bronckhorst

Sneijder----------Seedorf----------Davids

Overmars---------van Nistelrooij------Robben
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:35:32 #9
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159447
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
-----------Van de Sar-------------------
---------------Stam-----------------------
Heitinga-----Cocu------VanBronkhorst
--------Sneijder-----Davids--------------
-----------------Seedorf------------------
----Makaay--VanNistelrooy----Robben

Eigenlijk twijfel ik alleen over Makaay-Nistelrooy combi. Misschien dat Barca gelijk heeft en is een Makaay-Kluivert combi beter. Verder hou ik de volgende wissels achter de had Bouma/de Boer voor Cocu afhankelijk van de situatie. En natuurlijk Pi-air. VanBronkhorst vind ik nog steeds de beste optie op links al overtuigt hij niet echt heel erg.
Tja ... ik vind Stam en Cocu zo slecht spelen dat die van mij op de tribune moeten plaatsnemen. Gio overtuigd inderdaad niet. Daarom de suggestie Zenden. Maar of die echt beter is?

Heitinga vind ik in het centrum beter dan als rechtsback. Reiziger is in mijn ogen de beste rechtsback. Die kan ook nog eens goed opkomen via de vleugel. Dat liet hij tegen de Letten zien.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20159448
-------------------vd Sar------------------------

-------------Stam-------Bouma-----------------
--------------------Cocu---------------------------
Heitinga-------------------------v.Bronckhorst

---------Davids----------Sneijder---------------

Overmars----v Nistelrode-------Robben----
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:35:43 #11
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_20159451
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:32 schreef Barca het volgende:

Bouma ... is in de eredivisie misschien een leuke speler maar voor oranje overduidelijk te zwak. Stam had gisteren De Boer voor zich en ook toen speelde hij slecht.

.
Zou best kunnen. Ik moet zeggen dat ik de individuele prestaties niet zo heb gevolgd gisterenavond. Ik was aangeschoten en bloednerveus En ik zou Bouma ook nooit laten starten op de linkerkant. Maar bij blessures aan de linkerkant zou hij eventueel in kunnen vallen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:37:06 #12
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159491
Reputaties ... hm ... Stam en Cocu hebben ook reputaties maar maken die niet waar. Van der Vaart idem.

Seedorf en De Boer hebben een mindere reputatie en zij spelen wel goed.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:41:03 #13
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_20159567
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:37 schreef Barca het volgende:
Reputaties ... hm ... Stam en Cocu hebben ook reputaties maar maken die niet waar. Van der Vaart idem.

Seedorf en De Boer hebben een mindere reputatie en zij spelen wel goed.
Het gaat er ook om dat hij ervoor kan zorgen dat ze een man extra achterin houden waardoor er meer ruimte op het middenveld komt. En daarbij verwacht ik natuurlijk wel een paar goede voorzetten van hem. Anders had ik hem er natuurlijk niet ingezet
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:41:40 #14
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159576
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:35 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Zou best kunnen. Ik moet zeggen dat ik de individuele prestaties niet zo heb gevolgd gisterenavond. Ik was aangeschoten en bloednerveus En ik zou Bouma ook nooit laten starten op de linkerkant. Maar bij blessures aan de linkerkant zou hij eventueel in kunnen vallen.
In nood zou het kunnen. Ik let ook niet op individuen. Ik let op het geheel, daarbij vallen individuele (wan)prestaties mij gewoon op. Ik denk dat dit deels komt omdat ik sportwedstrijden beoordeel als coach. Ik ben trainer/coach basketball. Ton Boot roemt in een column Edgar Davids. Is Boot een deskundige op voetbalgebied? Nee, denk het niet. Hij is een heel goede coach die veel praat met collega's. Ook van andere sporten. Zo is hij bevriend met Co Adriaanse.

Boot is een topper! (En een Groninger)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:43:52 #15
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159618
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Het gaat er ook om dat hij ervoor kan zorgen dat ze een man extra achterin houden waardoor er meer ruimte op het middenveld komt. En daarbij verwacht ik natuurlijk wel een paar goede voorzetten van hem. Anders had ik hem er natuurlijk niet ingezet
Ze zullen vast een mannetje achterin houden. Dat maakt de ruimte kleiner. Marc is goed maar enerzijds meer een linkerspits en anderzijds ... uit de oefenwedstrijden bleek voor mij toch dat hij na 45 minuten op is. En dat waren oefenwedstrijden ...
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:44:41 #16
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20159636
Nistelrooy absoluut in de basis! Hij heeft na zijn basisplaatsen en zijn goals eindelijk het vertrouwen wat hij in Manchester wel heeft... Dat wordt de man van het toernooi!
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:46:38 #17
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159691
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:44 schreef Zwansen het volgende:
Nistelrooy absoluut in de basis! Hij heeft na zijn basisplaatsen en zijn goals eindelijk het vertrouwen wat hij in Manchester wel heeft... Dat wordt de man van het toernooi!
Maar de combi Makaay - Van Nistelrooy is ongelukkig. Anders zou het een uitgemaakte zaak zijn. (Ruud in het centrum, Roy op rechts.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:49:18 #18
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20159756
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar de combi Makaay - Van Nistelrooy is ongelukkig. Anders zou het een uitgemaakte zaak zijn. (Ruud in het centrum, Roy op rechts.)
Een ongelukkige combi Makaay - Nistelrooy is altijd nog beter als Meyden op rechts...
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:56:09 #19
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159908
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:49 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Een ongelukkige combi Makaay - Nistelrooy is altijd nog beter als Meyden op rechts...
Ik heb Van der Meyde niet op rechts. Ik kies voor Makaay op rechts en Kluivert in het centrum. S.v.p. lezen!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20160109
- - - - - - - vd Sar

- - - - - Stam - - - Bouma
Reiziger- - - - - - - -v.Bronckhorst
- - Seedorf - Cocu - Davids
Overmars - v Nistelrooij - Robben

Seedorf mag er alleen in als hij belooft niet te veel op het goal (lees: over) te schieten. Anders moet Sneijdert erin
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:05:10 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20160129
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:56 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik heb Van der Meyde niet op rechts. Ik kies voor Makaay op rechts en Kluivert in het centrum. S.v.p. lezen!
Nee maar Dick wel, en ik verkies de ongelukkige combi voor Dick's keuze...
pi_20160194
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:34 schreef AirRaid het volgende:
-----------------van der Sar-----------------------

Reiziger-----Stam----Cocu---van Bronckhorst

Sneijder----------Seedorf----------Davids

Overmars---------van Nistelrooij------Robben
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:08:45 #23
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20160229
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:04 schreef Hedgehog het volgende:
- - - - - - - vd Sar

- - - - - Stam - - - Bouma
Reiziger- - - - - - - -v.Bronckhorst
- - Seedorf - Cocu - Davids
Overmars - v Nistelrooij - Robben

Seedorf mag er alleen in als hij belooft niet te veel op het goal (lees: over) te schieten. Anders moet Sneijdert erin
Sneijder en Seedorf moeten beiden spelen! Cocu eruit!
Stam en Bouma ... ik snap het echt niet!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:09:47 #24
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20160258
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee maar Dick wel, en ik verkies de ongelukkige combi voor Dick's keuze...
Maar waarom dan niet kiezen voor een gelukkige combi zonder Van der Meyde? Makaay - Kluivert. Of Makaay - Van Hooydonk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:10:56 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20160285
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet kiezen voor een gelukkige combi zonder Van der Meyde? Makaay - Kluivert. Of Makaay - Van Hooydonk.
Van Nistelrooy moet van mij zowiezo starten... Makaay of Van Hooijdonk voor de 2 helft als het nodig is...
  donderdag 24 juni 2004 @ 20:17:09 #26
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20160434
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Van Nistelrooy moet van mij zowiezo starten... Makaay of Van Hooijdonk voor de 2 helft als het nodig is...
Ruud starten maar met wie op rechts? Makaay en Pi-Air niet zeg je, die moeten er in de 2e helft in. Van der meyde ook niet. Overmars? Dat is dan de op 2 na beste optie. Beste optie: Makaay - Kluivert. Een na beste optie: Makaay - Van Hooijdonk. (Vind ik)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20175922
Ik zie Kluivert/Makaay ook als ideale optie, maar never-nooit dat je je topscorer in het toernooi uit de ploeg moet laten natuurlijk. Dus de basisplek voor RvN staat voor mij nu wel vast, misschien dat Kluivert via een invalbeurt de kans kan krijgen te bewijzen dat hij met Makaay een duo kan vormen.

Ik zou hiervoor gaan:

vd Sar

Reiziger / Stam / Heitinga / v Bronckhorst

Sneijder / Seedorf / Davids

Makaay / v Nistelrooij / Robben


De Boer en Cocu vond ik in de laatste wedstrijd niet slecht, maar deze verdediging acht ik beter in staat de Zweedse spitsen onder controle te houden. Zenden op de plek voor van Bronckhorst is een optie voor een wissel in de tweede helft.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:25:40 #28
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_20177858
----------------------Sar-----------------------

Reiziger-----Stam-----Heitinga--v-Bronckhorst

----------------------Davids-------------------

-----------Seedorf---------Sneijder---------

Makaay---------v Nistelrooij------Robben
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:28:23 #29
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20177945
Wat heb je toch tegen Stam Barca!? Ik ken geen betere verdediger als Stam... Opbouwend niet de sterkste nee maar puur verdedigend voor mij de allerbeste...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:38:57 #30
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20178274
========================van der Sar=======================

===Heitinga========Stam============Bouma====van Bronckhorst===


=====Sneijder=========van der Vaart(Seedorf)=========Davids======

==Overmars====van Nistelrooy(Makaay/van Hooijdonk)========Robben==

Mijn motivatie voor VDV:

Zou zuur zijn voor van der Vaart met zijn potentie als hij dit toernooi bijna niet aan spelen toekomt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:41:06 #31
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20178346
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:38 schreef Asskicker14 het volgende:

Mijn motivatie voor VDV:

Zou zuur zijn voor van der Vaart met zijn potentie als hij dit toernooi bijna niet aan spelen toekomt.
Hij is niet in vorm! Dus waarom zou ie moeten spelen?
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:44:12 #32
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20178447
-----------------------Sar------------------------
Reiziger--------Stam-------Heitinga------Bronkhorst
--Sneijder-----------Seedorf--------Davids---------
-----McKaaij-------Nistelrooij--------Robbendoes

Heitinga op Zlatan, weet hoe die speelt, ik denk dat de Boer het niet aan kan, tevens denk ik dan De Boer op de flanken niet gaat door gebrek aan snelheid. Bouma zal nog wel niet meespelen, vandar dat ik het zo kies.
Middenveld Sneijder ipv Cocu, lijkt me logisch, Cocu heeft zich al ingesteld op PSV niveauh en haalt dus zijn Barcelona niveau bij lange na niet dit Tournooi!
McKaaij ipv vd Meijde, McKaay is zeer gevaarlijk, kan naar binnen trekken ter ondersteuning van Ruudje. 1 echte buitenspeler nog!

ik sluit me dus aan bij Kozzmic
Accept you're dead and start living
  vrijdag 25 juni 2004 @ 13:44:24 #33
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_20178451
========================Ibrahimovic======Larsson========================

======Ljungberg=======================================Wilhelmsson======

========================Kallström=======Svensson======================

=====Hansson========Jakobsson===============Mellberg=========Lucic=====

===============================Isaksson===============================
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_20178497
VD SAR
Reiziger - Stam - De Boer - Heitinga
Sneijder - Seedorf - Davids - Robben
Van Nistelrooij - Makaay
pi_20178869
whhahahahahah prachtig dit, iedereen zet Stam in de basis en Barca vind dat ik ongelijk heb. Stam speelt gewoon goed dit toernooi, heb hem op geen 1 grote fout kunnen betrappen en alleen op een PAAR kleine foutjes. Wrom speelde de Boer wel een goed duel tegen de letten en Stam niet? Als je de Boer gaat oordelen op een duel tegen Letland, dan ben je verkeerd bezig denk ik. We moeten beter kijken naar hoe hij het deed in de kwalificatie, daar zeek iedereen hem toch flink af omdat hij gewoon slecht speelde. Hij mag van mij best starten tegen Zweden, maar moeten niet vergeten hoe hij in de belangrijke duels speelden. Ennuh Barca waarom seedorf niet in de verdediging? dat wilde je toch zo graag. Je veranderd wel snel . Ik vind wel dat er een oplossing gevonden moet worden met van der meyde want die speelt rond uit slecht. Van Nistelrooy moet gewoon in de basis. Hij is topscoorder van het toernooi en hem dan gaan wisselen , lijkt me niet echt handig.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stefan88 op 25-06-2004 14:06:15 ]
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
pi_20179156
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:12 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zie Kluivert/Makaay ook als ideale optie, maar never-nooit dat je je topscorer in het toernooi uit de ploeg moet laten natuurlijk. Dus de basisplek voor RvN staat voor mij nu wel vast, misschien dat Kluivert via een invalbeurt de kans kan krijgen te bewijzen dat hij met Makaay een duo kan vormen.

Ik zou hiervoor gaan:

vd Sar

Reiziger / Stam / Heitinga / v Bronckhorst

Sneijder / Seedorf / Davids

Makaay / v Nistelrooij / Robben


De Boer en Cocu vond ik in de laatste wedstrijd niet slecht, maar deze verdediging acht ik beter in staat de Zweedse spitsen onder controle te houden. Zenden op de plek voor van Bronckhorst is een optie voor een wissel in de tweede helft.
Ik zou deze opstelling ook gebruiken, alleen het is wel riskant. Je hebt meer scorend vermogen voorin, maar ook minder indivuduele kwaliteiten, waardoor je minder kansen krijgt.
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:22:51 #37
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_20182728
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:35 schreef Barca het volgende:

[..]

Tja ... ik vind Stam en Cocu zo slecht spelen dat die van mij op de tribune moeten plaatsnemen. Gio overtuigd inderdaad niet. Daarom de suggestie Zenden. Maar of die echt beter is?

Heitinga vind ik in het centrum beter dan als rechtsback. Reiziger is in mijn ogen de beste rechtsback. Die kan ook nog eens goed opkomen via de vleugel. Dat liet hij tegen de Letten zien.
Ik vind Stam nog steeds goed als rots in de branding.
Zoals ik al zei vind ik Gio op linksback nog steeds de beste optie. Boer en Bouma zijn te langzaam en Zenden vele malen slechter als verdediger.
Maar je voorstel voor Heitinga in het centrum vind ik wel interresant, het probleem alleen is of je dan niet te weinig ervaring hebt. Maar met Reiziger op rechts compenseer je dit weer en ben je ook af van Cocu die slecht speelt. Mijn vernieuwde opstelling wordt dan:
-------------------Van de Sar------------------
---------------------Stam--------------------------
--Reiziger-------Heitinga------vanBronkhorst--

-----------Sneijder------------Davids----------
----------------------Seedorf--------------------
Overmars/-------VanNistelrooy-------Robben
(Makaay)
Ik zal toch met twee vleugels beginnen, maar omdat Overmars niet in staat is de volle 90 minuten te spelen. Zal ik rond de 60e minuut Makaay erin brengen.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:57:17 #38
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_20183722
Hoe weet je nou dat Makaay en Ruud niet samen kunnen? Is toch nooit uitgeprobeerd. Volgens mij gaat dat prima werken.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:07:54 #39
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_20183973
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:25 schreef hawaii het volgende:
----------------------Sar-----------------------

Reiziger-----Stam-----Heitinga--v-Bronckhorst

----------------------Davids-------------------

-----------Seedorf---------Sneijder---------

Makaay---------v Nistelrooij------Robben
Volgens mij is iedereen het over eens dat zoiets het beste zou zijn. Cocu is gewoon slecht bezig en Sneijder is gewoon goed in vorm. Net als Makaay vs vd Meyde.
De Boer zo eventueel kunnen ipv Reiziger en dan Heitinga op rechts. Want zo heb je geen aanvoerder meer.
Ik vond het al zo gaar toen ik hoorde dat Cocu aanvoerder werd, want dan moet hij hem wel steeds opstellen...
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:25:26 #40
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_20184398
De beste opstelling volgens de computer van Team Support Systems



Tijdens de voorbereidingscampagne van Nederland op het EK en tijdens de EK-wedstrijden Nederland-Duitsland, Nederland-Tsjechie en Nederland-Letland heeft de computer de effectiviteit van basisspelers en wisselspelers uitgerekend.

Het Nederlands elftal zoals dat woensdag 23 juni tegen Letland heeft gewonnen, heeft het effectiviteitscijfer 6.68 gekregen. Na invoering van de kwaliteitsbeoordelingen voor de spelers geeft het computersysteem Coach and Scout Assistant (CSA) het Nederlands elftal (in een 4-3-3-systeem) een teamwaarde van 86.31%.


Vervolgens rekent CSA alle mogelijke varianten door. Op de computer kan iedere speler op iedere positie worden uitgerekend, wat leidt tot een uiteindelijk vermindering of verhoging van de teamwaarde.
De hoogste teamwaarde, 93.72%, wordt bereikt als Nederland in een 3-3-4-systeem speelt met Johnny Heitinga voor Frank de Boer, Wesley Sneijder voor Clarence Seedorf, en Roy Makaay voor Andy van der Meyde. De teamwaarde is dan 7.41 % hoger dan de huidige teamwaarde. Daarmee is dit de ideale opstelling voor Oranje, aldus de computer.
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:27:58 #41
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20184461
--------------------------------------vd Sar---------------------------------------
Reiziger-----------------Stam---------------Bouma (mits fit, anders De Boer) --------v Bronckhorst
---------Seedorf --------------------Cocu--------------------Davids
Overmars------------------------Nistelrooy---------------Robben
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:29:03 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_20184489
----------------------Sar-----------------------
Reiziger-----Stam-----de Boer--v-Bronckhorst

-----Sneijder----------------------Davids----------
---------------------Seedorf-------------------
Overmars---------v Nistelrooij------Robben

of misschien Heitinga in plaats van de Boer maar hij deed het goed tegen letland geef hem nog maar een kans
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:00:06 #43
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20185155
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 12:12 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zie Kluivert/Makaay ook als ideale optie, maar never-nooit dat je je topscorer in het toernooi uit de ploeg moet laten natuurlijk. Dus de basisplek voor RvN staat voor mij nu wel vast, misschien dat Kluivert via een invalbeurt de kans kan krijgen te bewijzen dat hij met Makaay een duo kan vormen.

Ik zou hiervoor gaan:

vd Sar

Reiziger / Stam / Heitinga / v Bronckhorst

Sneijder / Seedorf / Davids

Makaay / v Nistelrooij / Robben


De Boer en Cocu vond ik in de laatste wedstrijd niet slecht, maar deze verdediging acht ik beter in staat de Zweedse spitsen onder controle te houden. Zenden op de plek voor van Bronckhorst is een optie voor een wissel in de tweede helft.
Maar de samenwerking tussen Roy en Ruud is niet goed. Kluivert is de topscorer allertijden in oranje. Dus die zou ook kunnen scoren. En Makaay scoort ook makkelijk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:02:56 #44
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20185211
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:28 schreef Zwansen het volgende:
Wat heb je toch tegen Stam Barca!? Ik ken geen betere verdediger als Stam... Opbouwend niet de sterkste nee maar puur verdedigend voor mij de allerbeste...
Ik vind Stam een zwakke verdediger. In de wedstrijd komt 'ie regelmatig te laat of komt snelheid tekort waardoor hij overtredingen moet maken. Hij komt regelmatig handen en voeten tekort. Dan mag hij op de training in sprintjes redelijk snel zijn dat is iets anders dan in een wedstrijd snel genoeg zijn om je tegenstander te stoppen. Dat is het verschil tussen loopsnelheid en denk- en handelingssnelheid.

Heitinga en De Boer zijn verdedigend minstens zo goed als Stam en opbouwend veel beter. Lijkt mij logisch om voor hen te kiezen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:07:19 #45
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20185317
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 16:57 schreef DaMayan het volgende:
Hoe weet je nou dat Makaay en Ruud niet samen kunnen? Is toch nooit uitgeprobeerd. Volgens mij gaat dat prima werken.
Dan heb je een aantal wedstrijden gemist want dat is weldegelijk uitgeprobeerd.
pi_20185414
-----------------Van Der Sar-------------------
Heitinga--Stam--De Boer--Van Bronckhorst
-----------------------Davids--------------------
Overmars------------------------------Robben
-----------------------Sneijder-------------------
----------------------------------Van Der Vaart
--------------Van Nistelrooy--------------------

Van Der Vaart moet hierbij samen met Sneijder gaan fungeren als een balaangever voor Van Nistelrooy. Die tevens ballen kan ontvangen van de vleugels; Overmars en Robben.
Davids is de verdedigende middelvelder, de koppeling tussen de aanval en de verdediging.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:13:15 #47
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20185465
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 13:59 schreef Stefan88 het volgende:
whhahahahahah prachtig dit, iedereen zet Stam in de basis en Barca vind dat ik ongelijk heb. Stam speelt gewoon goed dit toernooi, heb hem op geen 1 grote fout kunnen betrappen en alleen op een PAAR kleine foutjes. Wrom speelde de Boer wel een goed duel tegen de letten en Stam niet? Als je de Boer gaat oordelen op een duel tegen Letland, dan ben je verkeerd bezig denk ik. We moeten beter kijken naar hoe hij het deed in de kwalificatie, daar zeek iedereen hem toch flink af omdat hij gewoon slecht speelde. Hij mag van mij best starten tegen Zweden, maar moeten niet vergeten hoe hij in de belangrijke duels speelden. Ennuh Barca waarom seedorf niet in de verdediging? dat wilde je toch zo graag. Je veranderd wel snel . Ik vind wel dat er een oplossing gevonden moet worden met van der meyde want die speelt rond uit slecht. Van Nistelrooy moet gewoon in de basis. Hij is topscoorder van het toernooi en hem dan gaan wisselen , lijkt me niet echt handig.
Moet je toch beter lezen want ik heb nooit gezegd dat Seedorf in de verdediging moet spelen. Hij moet spelen op de 4 (als je er voor kiest om niet met Heitinga en De Boer te spelen in het centrum maar De Boer of Heitinga), Kluivert dan op 10. Als je er voor kiest om met Heitinga en De Boer te spelen moet Clarence op 10 spelen.

Stam speelde in de kwalificatie ook al slecht. In de duels op dit EK blijkt gewoon dat tekort komt. Verdedigend is hij niet beter dan De Boer, aanvallend/opbouwend is hij overduidelijk slechter dan De Boer. Bijna iedereen vindt dat oranje moet aanvalllen, bijna iedereen vindt dat De Boer aanvallend beter is dan Stam. Alleen jij lijkt het maar niet te (willen) snappen.

Makaay - Van Nistelrooy werkt niet. Makaay moet echter spelen i.p.v. Van der Meyde. Oplossing? Een andere centrumspits. Overmars i.p.v. Van der Meyde is namelijk geen betere keuze dan Makaay i.p.v. Van der Meyde. RvN doet het individueel goed maar voetbal is een teamsport. Het gaat niet om welke spelers zijn nu goed maar welke spelers vormen het beste team! Behalve dat De Boer individueel beter is dan Stam zorgt hij er ook voor dat het team beter presteert. Dat kun je analyseren op basis van het spel op dit EK. Daar gaat het tenslotte om, niet om de kwalificatiewedstrijden. Hoevaak hebben we al niet gezegd dat oranje het op eindtoernooien beter doet dan tijdens de kwalificatie? De Boer speelde op het wk 1998 en ek 2000 op het eindtoernooi ook beter dan tijdens de kwalificatiewedstrijden.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20185466
433

Vd Sar
Reiziger Stam Heitinga De Boer
Cocu
Seedorf Sneijder
Overmars V Nistelrooij Robben
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:16:21 #49
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20185548
barca je praat poep
Stam is één van de beste verdedigers van dit EK
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:16:47 #50
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20185561
Van der Vaart is niet in vorm. Op de bank dus maar. Dat csa en tss lijkt wel leuk maar volgens mij werkt het niet. Stam en Cocu die verkloten de boel!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20185565
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
----------------------Sar-----------------------

Reiziger-----Stam-------Heitinga---de Boer

----------------------Davids-------------------

-----------Seedorf---------Sneijder---------

Overmars---------v Nistelrooij------Robben
Dit lijkt me wel wat

Met evt vd vaart voor Seedorf en Makaay (naar binnen trekkend) voor Overmars.. En bij echte paniek v Hooijdonk er nog in als breekijzer.

Een goed alternatief voor de Boer is er imo niet (v bronckhorst en zenden vind ik ver beneden niveau) en bouma vind ik kwalitatief (nog) niet goed genoeg.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:17:39 #52
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20185587
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:16 schreef O-DOG het volgende:
barca je praat poep
Stam is één van de beste verdedigers van dit EK
Oh, en waarom dan? Leuke kreet, je praat poep. Erg constructief.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:18:43 #53
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20185620
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:16 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dit lijkt me wel wat

Met evt vd vaart voor Seedorf en Makaay (naar binnen trekkend) voor Overmars.. En bij echte paniek v Hooijdonk er nog in als breekijzer.
Heitinga links van het centrum? Geen goed idee. De Boer op de vleugel? Helemaal geen goed idee!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20188194
Waarom denkt iedereen dat er geen twee rechtsbenige of twee linksbenige speler in het centrum kunnen
Alsof ze er dan beter voorbij komen ofzo.....nee dus.
Het enige argument wat je zou kunnen hebben is dat de ballen vanuit het centrum dan naar één kant toe gaan, maar als je de passes kort houdt zal dat ook wel meevallen.
Frank de Boer op linksback is geen goed plan nee

Heitinga - Stam - F. de Boer - v. Bronckhorst

lijkt me de beste verdediging die we kunnen opstellen (eventueel nog Bouma linksback, maar liever Gio)
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:08:10 #55
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_20188352
In ieder geval is iedereen het eens met wie er op doel moet
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:12:25 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_20188436
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:17 schreef Barca het volgende:

[..]

Oh, en waarom dan? Leuke kreet, je praat poep. Erg constructief.
Waarom....
Stam maakt geen verdedigende fouten. Je komt zelf langs Stam of de bal komt langs Stam... maar de man en de bal gaan nooit samen langs Stam. Stam verdedigt zoals hij hoort. Dat hij niet kan opbouwen hoeft in het Nederlands elftal helemaal niet vanaf die positie. Dat mogen Davids, Seedorf, Reiziger of van Bronckhorst doen.

Van Bronckhorst dan speelt mijn inziens ook zeer constant, ook geen fouten. Heeft sterke concurrentie van Zenden, zolang hij echter zo goed blijft spelen zeker als basisspeler houden. v Nistelrooij speelt ook een supertoernooi. Haarscherp, makkelijk aanspeelbaar en heeft er 4 doelpunten inliggen. Prima dat je hem geen koppel vindt met Makaay of Kluivert.... maar dan blijven die er dus naast want je scherpe topscoorder speelt altijd.

Dat Mandy eraf mag vind ik logisch. Enige alternatief is dus Overmars, als die op is mag daar Makaay (minder op die positie, volgens jou ook minder samen met Ruud maar dat vind ik persoonlijk onzin) of Mandy spelen (nooit best maar veroorzaakt meestal toch een kansje). Makaay erin wisselen in de 70ste minuut is ook fijn voor de penalty-serie.

Verder zou ik vlak voor de penalty-serie van der Sar vervangen. Maakt niet uit of je daar Westerveld of Waterreus zet. De wissel is puur psychologisch, bij een penalty serie vervang je de keeper. Dat heet bluffen... zowel keeper als team staan mentaal 1-0 voor.


waar ik op uit kom?

-------------van der Sar----------------
------(min. 118. Westerveld)----------

Reiziger-Stam-Bouma-v. Bronckhorst

---Sneijder---Seedorf---Davids-------

Overmars--v. Nistelrooij--Robben----
(min 70. Makaay)-----------------------


edit:
Cocu kan evt spelen op de plaats van Sneijder. Is echter niet constant dit toernooi en de enige reden dat we van de Tsjechen verloren. Sneijder mag het dus proberen.

[ Bericht 4% gewijzigd door XL op 25-06-2004 20:21:27 ]
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_20188595
--------------------v/d Sar
Reiziger - Heitinga - Stam - v. Bronckhorst
-------Sneijder - Seedorf - Davids
------Makaay - Nistelrooij - Robben

Zit alleen erg te twijfelen over Makaay - Nistelrooij. Denk dat Kluivert het ook erg goed zal doen en Overmars ipv Makaay kan ook erg goed.

Middenveld moet echt niets aan veranderd worden, laat Cocu lekker op de bank zitten. Maar laat ook de volgorde zo.

Verdedigend lijkt mij ook zo het beste, Stam vind ik gewoon goed spelen en De Boer is gewoon net wat minder. Reiziger is ook een perfecte rechtsback die lekker naar voren kan trekken.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:23:28 #58
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20188665
Stam maakt geen fouten? Die maakt 'ie juist wel!

Roy en Ruud ... die samenwerking is niet gelukkig gebleken.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20188715
Tja, ik ben voorstander van 2 intikkers, Kluivert - Makaay combi dan misschien. Al is Ruud wel superscherp dit toernooi, dilemma....
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:27:53 #60
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20188752
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:26 schreef frensz het volgende:
Tja, ik ben voorstander van 2 intikkers, Kluivert - Makaay combi dan misschien. Al is Ruud wel superscherp dit toernooi, dilemma....
Kluivert - Makaay is een combi die goed is gebleken. Kluifje schijnt op de training te tonen erg scherp te zijn. Roy liet tegen de Letten zien zeer scherp te zijn. 1 kans, 1 doelpunt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:28:29 #61
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_20188765
Volgens mij zijn we er iig over eens dat
1) van de Sar in de goal moet
2) Stam erin moet (behalve Barca)
3) Davids erin moet
3) Seedorf erin i.p.v van de Vaart
4) Robben erin moet blijven en niet meer gewisseld mag tenzij hij afgevoerd wordt.
5)Makaay of Overmars erin i.p.v. de wanpresterende Andy van der Meyde.
.
Dat is toch al heel wat.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:29:49 #62
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_20188790
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:23 schreef Barca het volgende:
Stam maakt geen fouten? Die maakt 'ie juist wel!
Noem er 1 dit toernooi?
quote:
Roy en Ruud ... die samenwerking is niet gelukkig gebleken.
Kluivert/Makaay is ook niet gelukkig gebleken.
Ik zie dat jij het tegendeel vindt, wanneer waren ze goed?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_20188899
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:27 schreef Barca het volgende:

[..]

Kluivert - Makaay is een combi die goed is gebleken. Kluifje schijnt op de training te tonen erg scherp te zijn. Roy liet tegen de Letten zien zeer scherp te zijn. 1 kans, 1 doelpunt.
Ik denk dat het het uitproberen waard is. v.Nistelrooij speelt goed, maar maakt ook heel veel kansen niet af. En anders kan er altijd nog gewisseld worden.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:37:01 #64
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20189000
XL> Tegen de Duitsers kon hij Kuranyi niet de baas. Tegen de Tsjechen had hij het heel moeilijk met Koller en Baros. Verpakoskis klopte hem ook regelmatig. Dan geeft 'ie gewoon slecht rugdekking of staat positioneel niet goed. Met name tegen de Letten stond de verdediging, die Stam als laatste man zou moeten sturen omdat hij het meeste overzicht zou moeten hebben (de achterste man overziet het hele veld), regelmatig verkeerd.

Kluivert - Makaay bleek in diverse kwalificatie- en oefenwedstrijden succesvol. Oostenrijk en Duitsland volgens mij.

Lonewolf> Dat de meerderheid vindt dat Stam moet spelen wil niet zeggen dat dat goed is. Er zijn diverse tv programma's die goed bekeken worden maar om te zeggen dat die kwalitatief goed zijn?! Over spelers hebben diverse mensen een mening. Die meningen zijn allemaal gebaseerd op verschillende invalshoeken, visies, overtuigingen, enz. En de meesten staan niet eens open voor elkaars mening. Die roepen meteen al "Bullshit, je bent een sukkel, je snapt niks van voetbal, enz."
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:38:36 #65
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20189043
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:33 schreef frensz het volgende:

[..]

Ik denk dat het het uitproberen waard is. v.Nistelrooij speelt goed, maar maakt ook heel veel kansen niet af. En anders kan er altijd nog gewisseld worden.
Ja, een EK is iets anders dan een kwalificatiewedstrijd. Ruud verprutste tegen de Letten een grote kans! Wat een luxe probleem. Makaay, Kluivert, RvN en Pi-Air.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:48:57 #66
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20189323
Kluivert is geen optie. Is uit vorm en is bankzitter en heeft al twee jaar niks laten zien. De Boer heeft het nu een wedstrijd volgehouden, maar je kan er op wachten dat hij weer een wedstrijd verkloot omdat hij te langzaam is. Als De Boer dan toch moet spelen zou ik hem op nummer 3 zetten. Daar speelde Blind bij ajax ook, dat is de inschuivende speler.

Over Stam is geen discussie mogelijk. Een van europa's beste verdedigers.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:48:57 #67
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_20189324
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef Barca het volgende:
XL> Tegen de Duitsers kon hij Kuranyi niet de baas. Tegen de Tsjechen had hij het heel moeilijk met Koller en Baros. Verpakoskis klopte hem ook regelmatig. Dan geeft 'ie gewoon slecht rugdekking of staat positioneel niet goed. Met name tegen de Letten stond de verdediging, die Stam als laatste man zou moeten sturen omdat hij het meeste overzicht zou moeten hebben (de achterste man overziet het hele veld), regelmatig verkeerd.
Kuranyi had de hele wedstrijd 1 schot op doel en kreeg 2 verdedigende fouten tegen. Weet je hoe belachelijk weinig dat is als je de enige spits van je ploeg bent.

Verpakovskis had de hele wedstrijd niet 1 schot op doel en kreeg net als Kuranyi twee overtredingen mee.... wederom als enige spits. Verpakovskis had overigens maar 1 schot in totaal (weliswaar zijnet). Wederom geen slechte prestatie van zijn directe tegenstander.

Alle fouten die Stam moest maken tegen de Tsjechen kun je herleiden naar Paul Bosvelt
Desnoods naar het feit dat Heitinga eerder dommere fouten maakte en dat daardoor de complete verdediging......


---edit
Dan wil ik je er ook graag op wijzen dat spits van Oranje tegen de letten na het wisselen van Makaay amper ballen kreeg aangespeeld en slechts 1 kans kreeg (hem gelukkig wel nam). Makaay is niet slecht,, maar bracht in zijn half uurtje niet 10% van wat van Nistelrooij het uur daarvoor had gebracht. Dat we tot Schotland al 2 jaar niet meer goed gespeeld hadden... met of zonder Makaay
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_20190985
He bah.
quote:
Het Nederlands elftal zal zaterdagavond waarschijnlijk opnieuw zonder Ajacieden in het strijdperk treden tegen het Zweedse elftal van Zlatan Ibrahimovic. Dick Advocaat liet vanavond op de persconferentie weten geen reden te zien om aanpassingen te maken in zijn basiself die deze week van Letland won. Dat betekent dat Reiziger de voorkeur krijgt boven de na een schorsing weer beschikbare Heitinga en dat Van der Vaart en Sneijder op de bank zullen starten.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 21:56:59 #69
67174 Dos37
Come on Twente
pi_20191042
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:53 schreef keeper het volgende:
He bah.
[..]
Mjah vind het niet zo erg de Boer deed het goed en Reiziger ook wel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_20191094
Maar Cocu is om te huilen, laat het middenveld nou davids-seedorf-sneijder zijn, dan is iedereen blij. De Boer is wel te begrijpen, omdat hij een goed leidend figuur is.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 09:20:23 #71
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20198275
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:53 schreef keeper het volgende:
He bah.
[..]
dus ook weer van der Meyde?
dan had ik toch liever Overmars gezien
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
pi_20200526
barca, heb je het nu niet gewoon door? dat jij is moet toegeven dat Stam de beste verdediger van het Nederlands elftal is, wat ik je al 1 week probeer duidelijk te maken. Waarom bakte Kuranyi er niks van tegen het Nederlands elftal? Wrom werd Koller gewisseld? Wrom werd Verpakovskis gewisseld? die laatste 2 zijn DE spitsen van die landen en ze worden gewisseld, zegt volgens mij wel iets. Iedereen zegt het, behalve Barca en wij hebben allemaal ongelijk............
zo jij bent lelijk, grapje h00r!
  zaterdag 26 juni 2004 @ 13:43:16 #73
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20202439
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 21:59 schreef frensz het volgende:
Maar Cocu is om te huilen, laat het middenveld nou davids-seedorf-sneijder zijn, dan is iedereen blij. De Boer is wel te begrijpen, omdat hij een goed leidend figuur is.
cocu heeft één foute breedtepass gegeven, voor de rest was hij een van de beteren in de poulewedstrijden. althans zo wordt hij beoordeeld door VI, telegraaf en Volkskrant.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20205812
Kunnen oranje supporters geen collecte houden voor een vliegticket voor Kluivert ?
Dan zijn we daar vanaf.
pi_20206498
--------------------v.d. Sar-----------------------
----------------------Stam------------------------
---Reiziger---------------------------Heitinga---
-----------------------Davids---------------------
--------Seedorf-----------------Sneijder--------
-----------------------v.d. Vaart------------------
---Makaay--------v Nistelrooij-------Robben---
PE#1
  zaterdag 26 juni 2004 @ 19:09:05 #76
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20209232
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 12:10 schreef Stefan88 het volgende:
barca, heb je het nu niet gewoon door? dat jij is moet toegeven dat Stam de beste verdediger van het Nederlands elftal is, wat ik je al 1 week probeer duidelijk te maken. Waarom bakte Kuranyi er niks van tegen het Nederlands elftal? Wrom werd Koller gewisseld? Wrom werd Verpakovskis gewisseld? die laatste 2 zijn DE spitsen van die landen en ze worden gewisseld, zegt volgens mij wel iets. Iedereen zegt het, behalve Barca en wij hebben allemaal ongelijk............
Stefan88> En het lukt jullie nog steeds niet. Dat iemand wordt gewisseld is niet per definitie omdat zijn directe tegenstander zo goed is. Het teambelang is er mogelijk bij gebaat. Voetbal is namelijk een teamsport.

Stam is helemaal geen goede verdediger. En ik moet niks!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 26 juni 2004 @ 19:09:39 #77
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20209251
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 13:43 schreef Spideyman het volgende:

[..]

cocu heeft één foute breedtepass gegeven, voor de rest was hij een van de beteren in de poulewedstrijden. althans zo wordt hij beoordeeld door VI, telegraaf en Volkskrant.
En die neem je serieus? HAHAHA
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 26 juni 2004 @ 20:19:31 #78
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_20210974
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 19:09 schreef Barca het volgende:

[..]

Stefan88> En het lukt jullie nog steeds niet. Dat iemand wordt gewisseld is niet per definitie omdat zijn directe tegenstander zo goed is. Het teambelang is er mogelijk bij gebaat. Voetbal is namelijk een teamsport.

Stam is helemaal geen goede verdediger. En ik moet niks!
Lees even waarom ik ontken dat Stam faalt.... en spreek dat tegen als je denkt dat hij slecht is
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_20211092
Ok. Ik ganu weg. Ik wens iedereen een prettige wedstrijd. En moge Nederland winnen

Tot over 2,5 uur!
  zaterdag 26 juni 2004 @ 20:26:55 #80
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20211126
zelfde opstelling dus
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')